Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
ADAMKk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
Imię: Adam
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białogard

Post autor: ADAMKk » 15 mar 2019, 17:45

konradkry77 pisze:Super cena.

Oczywiście taniej niż wszyscy, jak z jakością ?

Sadzę że nikt się nie wypowie, widziałem już w swoim krótkim życiu wiele ciekawostek.

Chyba najważniejsze w tym przypadku jest uczciwość i gwarancja sprzedawcy który uzna reklamacje w razie jak kupa z tego będzie i nie będzie stwarzał dziwnych problemów.
Mówił ze kupił je dla siebie sprawdzane były na stole ale ze silnik kupił drugi bo starego się nie opłacało robić to mu zostały i przeleżały trochę czasu wcześniej za ponad 2 tys nie było chętnych to opuścił cenę. Dziś się dowiedziałem od mechanika ze moje są uszkodzone elektrycznie co kolwiek miało by to znaczyć

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 15 mar 2019, 20:20

Regenerowane przez Boscha 900, plus kaucja 250
Nowe 1100.
Jeżeli leżały pytanie ile i w jakich warunkach.

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Prośba o ocenę pracy wtrysków 2.7tdi bpp

Post autor: glowka123 » 29 mar 2019, 14:22

witam.proszę o ocenę pracy w trysków w silniku 2.7 tdi bpp przebieg 330tyś

https://www.youtube.com/watch?v=5FDQ7iSedZE

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 mar 2019, 18:43

Wtryski wyglądają na niedawno ponownie zakodowane, więc na chwilę obecną nie ma co oceniać :).

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » 30 mar 2019, 10:22

mat1324 pisze:Wtryski wyglądają na niedawno ponownie zakodowane, więc na chwilę obecną nie ma co oceniać :).
tylko nic tam nie było grzebane od chwili gdy mam to auto...czyli od listopada 2017...

mat1324 a tak z innej beczki kiedyś pisaliśmy o moim dpf.mam nowy a raz na miesiąc mi się lampka paliła i brak mocy...w końcu ogarnąłem ten problem...wyczyściłem egr kupiłem nowy czujnik temp.przed dpf bo się okazało że ten co miałem to był od temp.w turbinie wkręcany i ktoś sprzedał mi poprostu źle bo do dpf jest dłuższy i wraz z nim wymieniłem czujnik różnicy ciśnień i od tej chwili nie mam żadnych problemów z dpf i sam się wypala i faktycznie nie warto wycinać i dłubać skoro można to przywrócić do fabryki i jeździć legalnie.

pieczarek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 22 sty 2019, 21:03
Imię: Damian
Rocznik: 2008
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: śląsk

Post autor: pieczarek » 01 kwie 2019, 13:31

Witam,
auto niedawno kupiłem, czasem lubi puścić dymka. Pytanie czy wymieniać wtryski czy szukać gdzieś indziej. Z tego co wcześniej wyczytałem to mieszczą się w normie. Silnik CDY przebieg 420k km.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 01 kwie 2019, 21:17

Jest dobrze.

Naprawa 3.0TDI

Post autor: Naprawa 3.0TDI » 12 kwie 2019, 14:39

Czesc,

Mechanik wymienil mi ostatnio wtryski z 5i6 pozycji na jakies uzywki zeby sprawdzic czy bedzie lepiej bo na starych bylo bujanie obrotow. Auto wydaje sie bardziej stabilne natomiast teraz kopci na czarno przy zimnym silniku. Zrobilem pomiar na neutralu, rozgrzany silnik:

Address 01: Engine (4F0 910 401 A)

12:38:21 Group 013
-1.55 mg/str Inj. Quantity
-2.45 mg/str Inj. Quantity
-2.02 mg/str Inj. Quantity

12:38:21 Group 014
-1.36 mg/str Inj. Quantity
4.66 mg/str Inj. Quantity
2.82 mg/str Inj. Quantity

Czy dobrze rozumiem ze 5 i 6 ma najgorsze wskazania i od tych dwoch powiniennem zaczac wymiane?

Zastanawia mnie jeszcze czy dokonali adaptacji tych wtryskow, jesli nie to czy mozna sprawdzic ich oznaczenia bez wyciagania z silnika? moze VCDS ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 kwie 2019, 18:05

Jak zdejmiesz pokrywę silnika, to odczytasz ich kody. Zakoduj tylko te dwa nowe, a reszty nie ruszaj. Wrzuć też korekty z grup 72-77.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 12 kwie 2019, 19:39

xylo101 pisze:Czesc,

Mechanik wymienil mi ostatnio wtryski z 5i6 pozycji na jakies uzywki zeby sprawdzic czy bedzie lepiej bo na starych bylo bujanie obrotow. Auto wydaje sie bardziej stabilne natomiast teraz kopci na czarno przy zimnym silniku. Zrobilem pomiar na neutralu, rozgrzany silnik:

Address 01: Engine (4F0 910 401 A)

12:38:21 Group 013
-1.55 mg/str Inj. Quantity
-2.45 mg/str Inj. Quantity
-2.02 mg/str Inj. Quantity

12:38:21 Group 014
-1.36 mg/str Inj. Quantity
4.66 mg/str Inj. Quantity
2.82 mg/str Inj. Quantity

Czy dobrze rozumiem ze 5 i 6 ma najgorsze wskazania i od tych dwoch powiniennem zaczac wymiane?

Zastanawia mnie jeszcze czy dokonali adaptacji tych wtryskow, jesli nie to czy mozna sprawdzic ich oznaczenia bez wyciagania z silnika? moze VCDS ?
Sumaryczna korekta mocno na minusie,
Lepiej wtryski na maszynę wrzuć i sprawdź, bo możesz odpowietrznik i w tłokach wykonać.
Musisz mieć na uwadze że są to korekty co nie koniecznie może wskazywać że dany wtrysk kuleje.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 12 kwie 2019, 19:41

konradkry77 pisze:Sumaryczna korekta mocno na minusie,
No nie wiem, +7,48 vs -7,38.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 kwie 2019, 21:37

Przecież to są dawki paliwa, a nie korekcje czasowe :).

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 13 kwie 2019, 16:06

kuebk pisze:
konradkry77 pisze:Sumaryczna korekta mocno na minusie,
No nie wiem, +7,48 vs -7,38.
No nie wiem jak to liczysz
Dodajesz nie zmieniając znaku korekty

[ Dodano: 2019-04-13, 16:06 ]
mat1324 pisze:Przecież to są dawki paliwa, a nie korekcje czasowe :).
Oczywiście że dawki paliwa.
Układ dąży do równowagi. Przez zmianę dawkowanego paliwa

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 13 kwie 2019, 22:25

@konradkry77 - czyli jak to matematycznie wyglada wg Ciebie?

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 13 kwie 2019, 22:37

kuebk a jak moje wtryski?

16:24:13 Grupa 013
-0.09 mg/suw Dawka paliwa
-0.09 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa


16:24:13 Grupa 014
0.24 mg/suw Dawka paliwa
0.33 mg/suw Dawka paliwa
-0.19 mg/suw Dawka paliwa


16:26:41 Grupa 072
1.0 ms Korekcja czasu
2.0 ms Korekcja czasu
-8.0 ms Korekcja czasu


16:26:41 Grupa 073
1.0 ms Korekcja czasu
-5.0 ms Korekcja czasu
-7.0 ms Korekcja czasu


16:26:41 Grupa 074
9.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu


16:26:58 Grupa 075
0.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
-1.0 ms Korekcja czasu


16:26:58 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu


16:26:58 Grupa 077
-5.0 ms Korekcja czasu
-7.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja