Mówił ze kupił je dla siebie sprawdzane były na stole ale ze silnik kupił drugi bo starego się nie opłacało robić to mu zostały i przeleżały trochę czasu wcześniej za ponad 2 tys nie było chętnych to opuścił cenę. Dziś się dowiedziałem od mechanika ze moje są uszkodzone elektrycznie co kolwiek miało by to znaczyćkonradkry77 pisze:Super cena.
Oczywiście taniej niż wszyscy, jak z jakością ?
Sadzę że nikt się nie wypowie, widziałem już w swoim krótkim życiu wiele ciekawostek.
Chyba najważniejsze w tym przypadku jest uczciwość i gwarancja sprzedawcy który uzna reklamacje w razie jak kupa z tego będzie i nie będzie stwarzał dziwnych problemów.
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
- Imię: Adam
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białogard
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Prośba o ocenę pracy wtrysków 2.7tdi bpp
witam.proszę o ocenę pracy w trysków w silniku 2.7 tdi bpp przebieg 330tyś
https://www.youtube.com/watch?v=5FDQ7iSedZE
https://www.youtube.com/watch?v=5FDQ7iSedZE
tylko nic tam nie było grzebane od chwili gdy mam to auto...czyli od listopada 2017...mat1324 pisze:Wtryski wyglądają na niedawno ponownie zakodowane, więc na chwilę obecną nie ma co oceniać.
mat1324 a tak z innej beczki kiedyś pisaliśmy o moim dpf.mam nowy a raz na miesiąc mi się lampka paliła i brak mocy...w końcu ogarnąłem ten problem...wyczyściłem egr kupiłem nowy czujnik temp.przed dpf bo się okazało że ten co miałem to był od temp.w turbinie wkręcany i ktoś sprzedał mi poprostu źle bo do dpf jest dłuższy i wraz z nim wymieniłem czujnik różnicy ciśnień i od tej chwili nie mam żadnych problemów z dpf i sam się wypala i faktycznie nie warto wycinać i dłubać skoro można to przywrócić do fabryki i jeździć legalnie.
Czesc,
Mechanik wymienil mi ostatnio wtryski z 5i6 pozycji na jakies uzywki zeby sprawdzic czy bedzie lepiej bo na starych bylo bujanie obrotow. Auto wydaje sie bardziej stabilne natomiast teraz kopci na czarno przy zimnym silniku. Zrobilem pomiar na neutralu, rozgrzany silnik:
Address 01: Engine (4F0 910 401 A)
12:38:21 Group 013
-1.55 mg/str Inj. Quantity
-2.45 mg/str Inj. Quantity
-2.02 mg/str Inj. Quantity
12:38:21 Group 014
-1.36 mg/str Inj. Quantity
4.66 mg/str Inj. Quantity
2.82 mg/str Inj. Quantity
Czy dobrze rozumiem ze 5 i 6 ma najgorsze wskazania i od tych dwoch powiniennem zaczac wymiane?
Zastanawia mnie jeszcze czy dokonali adaptacji tych wtryskow, jesli nie to czy mozna sprawdzic ich oznaczenia bez wyciagania z silnika? moze VCDS ?
Mechanik wymienil mi ostatnio wtryski z 5i6 pozycji na jakies uzywki zeby sprawdzic czy bedzie lepiej bo na starych bylo bujanie obrotow. Auto wydaje sie bardziej stabilne natomiast teraz kopci na czarno przy zimnym silniku. Zrobilem pomiar na neutralu, rozgrzany silnik:
Address 01: Engine (4F0 910 401 A)
12:38:21 Group 013
-1.55 mg/str Inj. Quantity
-2.45 mg/str Inj. Quantity
-2.02 mg/str Inj. Quantity
12:38:21 Group 014
-1.36 mg/str Inj. Quantity
4.66 mg/str Inj. Quantity
2.82 mg/str Inj. Quantity
Czy dobrze rozumiem ze 5 i 6 ma najgorsze wskazania i od tych dwoch powiniennem zaczac wymiane?
Zastanawia mnie jeszcze czy dokonali adaptacji tych wtryskow, jesli nie to czy mozna sprawdzic ich oznaczenia bez wyciagania z silnika? moze VCDS ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Sumaryczna korekta mocno na minusie,xylo101 pisze:Czesc,
Mechanik wymienil mi ostatnio wtryski z 5i6 pozycji na jakies uzywki zeby sprawdzic czy bedzie lepiej bo na starych bylo bujanie obrotow. Auto wydaje sie bardziej stabilne natomiast teraz kopci na czarno przy zimnym silniku. Zrobilem pomiar na neutralu, rozgrzany silnik:
Address 01: Engine (4F0 910 401 A)
12:38:21 Group 013
-1.55 mg/str Inj. Quantity
-2.45 mg/str Inj. Quantity
-2.02 mg/str Inj. Quantity
12:38:21 Group 014
-1.36 mg/str Inj. Quantity
4.66 mg/str Inj. Quantity
2.82 mg/str Inj. Quantity
Czy dobrze rozumiem ze 5 i 6 ma najgorsze wskazania i od tych dwoch powiniennem zaczac wymiane?
Zastanawia mnie jeszcze czy dokonali adaptacji tych wtryskow, jesli nie to czy mozna sprawdzic ich oznaczenia bez wyciagania z silnika? moze VCDS ?
Lepiej wtryski na maszynę wrzuć i sprawdź, bo możesz odpowietrznik i w tłokach wykonać.
Musisz mieć na uwadze że są to korekty co nie koniecznie może wskazywać że dany wtrysk kuleje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
No nie wiem jak to liczyszkuebk pisze:No nie wiem, +7,48 vs -7,38.konradkry77 pisze:Sumaryczna korekta mocno na minusie,
Dodajesz nie zmieniając znaku korekty
[ Dodano: 2019-04-13, 16:06 ]
Oczywiście że dawki paliwa.mat1324 pisze:Przecież to są dawki paliwa, a nie korekcje czasowe.
Układ dąży do równowagi. Przez zmianę dawkowanego paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
kuebk a jak moje wtryski?
16:24:13 Grupa 013
-0.09 mg/suw Dawka paliwa
-0.09 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa
16:24:13 Grupa 014
0.24 mg/suw Dawka paliwa
0.33 mg/suw Dawka paliwa
-0.19 mg/suw Dawka paliwa
16:26:41 Grupa 072
1.0 ms Korekcja czasu
2.0 ms Korekcja czasu
-8.0 ms Korekcja czasu
16:26:41 Grupa 073
1.0 ms Korekcja czasu
-5.0 ms Korekcja czasu
-7.0 ms Korekcja czasu
16:26:41 Grupa 074
9.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
16:26:58 Grupa 075
0.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
-1.0 ms Korekcja czasu
16:26:58 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu
16:26:58 Grupa 077
-5.0 ms Korekcja czasu
-7.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu
16:24:13 Grupa 013
-0.09 mg/suw Dawka paliwa
-0.09 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa
16:24:13 Grupa 014
0.24 mg/suw Dawka paliwa
0.33 mg/suw Dawka paliwa
-0.19 mg/suw Dawka paliwa
16:26:41 Grupa 072
1.0 ms Korekcja czasu
2.0 ms Korekcja czasu
-8.0 ms Korekcja czasu
16:26:41 Grupa 073
1.0 ms Korekcja czasu
-5.0 ms Korekcja czasu
-7.0 ms Korekcja czasu
16:26:41 Grupa 074
9.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
16:26:58 Grupa 075
0.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
-1.0 ms Korekcja czasu
16:26:58 Grupa 076
0.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu
1.0 ms Korekcja czasu
16:26:58 Grupa 077
-5.0 ms Korekcja czasu
-7.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu