Audi A6 40TDI 204KM
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Każdy "duży" producent ma w ofercie opony z pianką wygłuszająca, i jest to "patent" znany już od lat. Audi nic nie płaci ekstra za pianke w oponie po prostu model opony który montują ma to w standardzie. Możliwe że wzięli to pod uwagę przy projektowaniu/planowaniu samochodu ale nie jest to żaden ich pomysł wyjątkowy tylko dla Audi.TomekC8 pisze:Ale Audi za to płaci, ponieważ są to opony na których wyjechałem z salonu.
460KM/550NM Compsport Stage 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Może jest to patent znany od lat, tylko ciekawe ile trzeba więcej zapłacić za takie opony. Na pewno nie jest to bardzo popularne rozwiązanie, ponieważ gdy wymieniałem opony w dużej sieci wulkanizacyjnej, to sam szef zdziwił się widząc tą piankę. Powiedział, ze dotychczas tylko raz widział takie rozwiązanie w Tesli. Na zimę kupiłem nowe Micheliny Pilot Alpin 5, które są najcichsze z wszystkich opon (68dB). Opony letnie z pianką wygłuszającą są firmy Bridgestone i są jeszcze o dużo cichsze od Michelinów. Niestety nigdzie nie znalazłem parametrów tych opon. Ciekawi mnie, czy we wszystkich nowych A6 zakładają takie opony? Może tylko, gdy kupujemy pakiet szyb dźwiękoszczelnych.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
sorki ale jakiś niedoszkolony ten szef..TomekC8 pisze:Na pewno nie jest to bardzo popularne rozwiązanie, ponieważ gdy wymieniałem opony w dużej sieci wulkanizacyjnej, to sam szef zdziwił się widząc tą piankę.
opony silent znane sa od lat tylko występują w bardzo małej ilości rozmiarów..
TomekC8 jaki masz rozmiar letnich ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Nie wiem, czy opony z pianką są popularne, czy nie, ale ja jeszcze nigdy nie miałem do czynienia z takimi oponami. Chciałem głównie zwrócić uwagę na to, że audi w nowej A6 bardzo dużą wagę przywiązało do wyciszenia. Wyciszenie komory silnika, szyby dźwiękoszczelne, dodatkowa uszczelka na przedniej krawędzi drzwi, wygłuszenie od nadkoli, pianka w oponach - to wszystko spowodowało, że nowa A6 jest najlepiej wyciszonym samochodem, jakim kiedykolwiek jeździłem. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie dla wszystkich wyciszenie samochodu ma pierwszorzędne znaczenie. Dla mnie jednak jest bardzo ważne, ponieważ po długich trasach nie czuję się zmęczony, tak jak w innych autach. Jeśli chodzi o rozmiar felg i opon, to przez cały rok jeżdżę na tych samych felgach. Zmieniam tylko opony, które mają rozmiar 245/45/19. Zaświeciło słońce i zrobiło się cieplej na dworze. Niestety problem trzeszczącego aluminium na desce powrócił. W czwartek jadę do serwisu, niech coś wymyślą, bo jest to bardzo irytujące. Oleju w silniku nadal ubywa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Przejechałem dopiero 13tys, ale wychodzi na to, że zużycie wynosi 1L na 9-10tys. Jeżdżę szybko, ale nie dynamicznie. Zawsze czekam, aż silnik się rozgrzeje. Ponieważ w tym aucie w ogóle nie czuć prędkości, to na autostradach poruszam się z prędkościami 160-180km/h. Pomiar zużycia paliwa z 6 tys/km, wynosi średnio 6,7L.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Zmiana oleju dopiero po 2 latach lub 30tys. Jutro jadę do serwisu w sprawie skrzypienia. Ciekawe co teraz wymyślą, żeby zwalić winę na użytkownika. Dobrze, że nagrałem film, bo nie zawsze aluminium trzeszczy. Pewnie przyjadę do serwisu i będzie cisza.
[ Dodano: 2019-03-28, 20:57 ]
Nasmarowali silikonem i na razie jest cisza. Ciekawe kiedy znowu będę musiał jechać do serwisu. Problem skrzypienia aluminiowej ramki na desce jest znany. Na razie nie ma innego rozwiązania, tylko silikon. Po prostu producent wypuścił bubel i teraz nie wie jak z tego wybrnąć. Mam nagrany film jak skrzypi i chętnie wrzuciłbym na forum. Czy jest taka możliwość? Ale najgorsze jest to, że będąc w serwisie, nieoficjalnie dowiedziałem się z jakimi problemami borykają się serwisy. Muszą coraz częściej poprawiać fabrykę, bo jakość audi drastycznie spada. Tutaj skrzypi, tam trzeszczy, tu się poluzuje, a tam odpadnie, zaparowane reflektory, problemy z elektroniką itd. Dotyczy to różnych modeli. Marki premium schodzą na psy, bo szukają oszczędności. Jak coś popsuje się na gwarancji, to za wszelką cenę będą starali się wykręcić od odpowiedzialności, przykład mojej kamerki. Za to ceny nowych aut i dodatków poszybowały w kosmos.
[ Dodano: 2019-03-28, 20:57 ]
Nasmarowali silikonem i na razie jest cisza. Ciekawe kiedy znowu będę musiał jechać do serwisu. Problem skrzypienia aluminiowej ramki na desce jest znany. Na razie nie ma innego rozwiązania, tylko silikon. Po prostu producent wypuścił bubel i teraz nie wie jak z tego wybrnąć. Mam nagrany film jak skrzypi i chętnie wrzuciłbym na forum. Czy jest taka możliwość? Ale najgorsze jest to, że będąc w serwisie, nieoficjalnie dowiedziałem się z jakimi problemami borykają się serwisy. Muszą coraz częściej poprawiać fabrykę, bo jakość audi drastycznie spada. Tutaj skrzypi, tam trzeszczy, tu się poluzuje, a tam odpadnie, zaparowane reflektory, problemy z elektroniką itd. Dotyczy to różnych modeli. Marki premium schodzą na psy, bo szukają oszczędności. Jak coś popsuje się na gwarancji, to za wszelką cenę będą starali się wykręcić od odpowiedzialności, przykład mojej kamerki. Za to ceny nowych aut i dodatków poszybowały w kosmos.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga