Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przełożenie 1/2 fis na pełen fis. Problem z CAN

Elektryka
ODPOWIEDZ
Avira625
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 paź 2018, 22:44
Lokalizacja: Białystok

Przełożenie 1/2 fis na pełen fis. Problem z CAN

Post autor: Avira625 » 14 mar 2019, 22:47

Witam!
Posiadam a6 c5 2003r pełen lift 1,9 tdi 130 km avf z licznikiem z sama temperatura zewnetrzna czyli 1/2 ekranu. Jestem w trakcie przekladki na pelen fis. W moim liczniku sa 2 kostki (zielona i czerwona) w pelnym fisie jest jeszcze szara. Otrzymalem kostke szara z kablami. Wszystko podpialem oprocz pomaranczowych z szarym ktore sa zakrecone ze soba. Myslalem ze to od navi albo wielofunkcji wiec zaizolowalem i zostawilem. Dotarlem do informacji ze jest to CAN. Po odpaleniu wyrzuuca blad ABS ESP i wykrzyknik na FIS. VAG pokazuje blad sterownika CAN i podobno za to odpowiadaja te dwa kable pomaranczowe z szarej kostki czyli "CAN high speed Display".

Moje pytanie brzmi gdze powinnienem podpiać te dwa przewody aby nie wyrzucalo bledu ? w mojej kostce zielonej mam identyczne piny czyli po prostu te dwa przewody polaczyc z pinami w zielonej kostce ?

Z gory dziekuje

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7166
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 14 mar 2019, 23:24

w szarej wtyczce pin 5 i pin 6 to są cany do radia navi multifukcji itd. czyli dobrze myślisz

jakie dokładnie są to błędy?

Avira625
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 paź 2018, 22:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Avira625 » 15 mar 2019, 08:17

Tak wlasnie myslalem wiec pozostawilem te kable nie podpiete ale wyrzuca mi blad "bledne kodowanie sterownika ABS" oraz "Czujnik polozenia skretu kierownicy" z tym ze jesli chodzi o czujnik to moja wina bo przekrecilem ten czujnik troche jak byla zdjeta kierownica i jak mam kierownice prosto to mam -700 w lewo to -250 a w prawo to -1100, ale czy to dlatego bije bledy abs esp i wykrzyknik na liczniku ?

Dodam jeszcze ze te bledy nie pojawily sie od razu po zalozeniu licznika. Po przejechaniu 2km zgasilem i bylo wszystko ok. Rano jak odpalilem to juz od startu sie pali do teraz.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7166
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 15 mar 2019, 22:58

tak stąd błędy są - pewno kodowanie esp sie wyzerowało ( 00000)

Avira625
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 27 paź 2018, 22:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Avira625 » 24 mar 2019, 10:40

Oba błędy znikneły po wymianie czujnika kata skretu. Tasma zostala zerwana. Temat do zamkniecia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga