Witam!
Posiadam a6 c5 2003r pełen lift 1,9 tdi 130 km avf z licznikiem z sama temperatura zewnetrzna czyli 1/2 ekranu. Jestem w trakcie przekladki na pelen fis. W moim liczniku sa 2 kostki (zielona i czerwona) w pelnym fisie jest jeszcze szara. Otrzymalem kostke szara z kablami. Wszystko podpialem oprocz pomaranczowych z szarym ktore sa zakrecone ze soba. Myslalem ze to od navi albo wielofunkcji wiec zaizolowalem i zostawilem. Dotarlem do informacji ze jest to CAN. Po odpaleniu wyrzuuca blad ABS ESP i wykrzyknik na FIS. VAG pokazuje blad sterownika CAN i podobno za to odpowiadaja te dwa kable pomaranczowe z szarej kostki czyli "CAN high speed Display".
Moje pytanie brzmi gdze powinnienem podpiać te dwa przewody aby nie wyrzucalo bledu ? w mojej kostce zielonej mam identyczne piny czyli po prostu te dwa przewody polaczyc z pinami w zielonej kostce ?
Z gory dziekuje
Przełożenie 1/2 fis na pełen fis. Problem z CAN
Tak wlasnie myslalem wiec pozostawilem te kable nie podpiete ale wyrzuca mi blad "bledne kodowanie sterownika ABS" oraz "Czujnik polozenia skretu kierownicy" z tym ze jesli chodzi o czujnik to moja wina bo przekrecilem ten czujnik troche jak byla zdjeta kierownica i jak mam kierownice prosto to mam -700 w lewo to -250 a w prawo to -1100, ale czy to dlatego bije bledy abs esp i wykrzyknik na liczniku ?
Dodam jeszcze ze te bledy nie pojawily sie od razu po zalozeniu licznika. Po przejechaniu 2km zgasilem i bylo wszystko ok. Rano jak odpalilem to juz od startu sie pali do teraz.
Dodam jeszcze ze te bledy nie pojawily sie od razu po zalozeniu licznika. Po przejechaniu 2km zgasilem i bylo wszystko ok. Rano jak odpalilem to juz od startu sie pali do teraz.