w mojej C6 2.7tdi wlacza sie tez tylko na chwile.Albert1991 pisze:Kurcze dziwne to wszystko, bo u mnie jak tylko włącze zapłon to chodzi cały czas.
Widze kolego MaTyS że masz C7. Może tam jest po prostu inaczej.
[A6 C6] Brak wskazań poziomu paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
- Imię: Albert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stoczek Łukowski
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Kolego,
U mnie auto jak w opisie czyli nie Avant ale rocznik i motor ten sam i przed chwilą sprawdziłem to dla Ciebie. Ogólnie nic nie słychać na samym zapłonie po zdjęciu siedzenia też nie ale jak przyłożyłem ucho do dekla za siedzeniem pasażera ewidentnie pompa pracuje.
U mnie auto jak w opisie czyli nie Avant ale rocznik i motor ten sam i przed chwilą sprawdziłem to dla Ciebie. Ogólnie nic nie słychać na samym zapłonie po zdjęciu siedzenia też nie ale jak przyłożyłem ucho do dekla za siedzeniem pasażera ewidentnie pompa pracuje.
Oryginalna pełna opcja S-Line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
- Imię: Albert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Dziękuje za sprawdzenie. Teraz już jestem spokojniejszy.
Ale na zapłonie też ją słychać po przyłożeniu ucha do dekla. czy tylko na uruchomionym silniku?
Bo u mnie to teraz taka sytuacja wyszła że po przekręceniu kluczyka nie chodzi pompka, dopiero po odpaleniu. Natomiast po włączeniu zapłonu z przyciska chodziła pompeczka i było ją słychać. teraz po akcji z kluczykiem to nawet po włączeniu zapłonu z przyciska pompka nie chodzi. Zaznacze że w tamtym tygodniu rozładowałem akumulator gdy dobierałem się do baku (otwarte wszystkie drzwi i włączony zapłon). Może coś się rozkodowało?
Ale na zapłonie też ją słychać po przyłożeniu ucha do dekla. czy tylko na uruchomionym silniku?
Bo u mnie to teraz taka sytuacja wyszła że po przekręceniu kluczyka nie chodzi pompka, dopiero po odpaleniu. Natomiast po włączeniu zapłonu z przyciska chodziła pompeczka i było ją słychać. teraz po akcji z kluczykiem to nawet po włączeniu zapłonu z przyciska pompka nie chodzi. Zaznacze że w tamtym tygodniu rozładowałem akumulator gdy dobierałem się do baku (otwarte wszystkie drzwi i włączony zapłon). Może coś się rozkodowało?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
- Imię: Albert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Maksymalmy poziom to 3/4 paliwa
Witam wszystkich rowniez zostalem ofiara problemu ze wskaznikiem paliwa. Wiec postanowilem kontynuwowac temat Mianowicie wszzystko zaczelo sie od zerowych wskazan. Po lekturze na forum dobralem sie do czujnika za kierowca. Poucinalem wtyczki zalozylem koszulki termokurczliwe pozakrecalem kabelki, nalozylem koszulki i zgrzalem. Podczas montazu zauwazylem ze wskaznik na zaplonie zaczal dzialac ale w maksymalnym polozeniu pokazywal 3/4 paliwa. Gdy wszystko poskladalem wskaznik pokazywal rezerwe i 40 km do stacji. Zdecydowalem zatankowac auto i sprawdzic ile tak naprawde jest. Zatankowalem 50 litrow do pelna a normalnie na tym poziomie rezerwy (jak sie zapali u mnie jest ok 50 km) zalewam ok 72 litry. Moje pytanie brzmi czy problem jest w czujniku za pasazerem? Jesli tak to gdzie powinienem sie doszukiwac usterki? W samym czujniku? Czy rowniez moze byc jakas wadliwa kostka? Bo z tego co sie orientuje to drugi czujnik jest chyba razem z pompa? Czy bedzie tylko problem z wtyczkami u gory pod deklem? Aczkolwiek wtedy by chyba nie dzialal tez czujnik za kierowca?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
- Imię: Albert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stoczek Łukowski
A jeżeli nie masz multimetra a masz czas to dobierz się od strony pasażera. Ja tylko wyczyscilem dokładnie kostki i wszystko działa jak należy.
Czujnik masz razem z calym koszyczkiem, aczkolwiek da się go wymontowac z tego co pamiętam. Przy zdejmowaniu przewodów paliwowych uważaj na plastikowe zatrzaski żeby nie polamac bo później to bigos całkowity.
U mnie też czasami źle pokazywało faktyczny stan paliwa. Podejrzewam na 99% że to wina styku na kostkach.
Czujnik masz razem z calym koszyczkiem, aczkolwiek da się go wymontowac z tego co pamiętam. Przy zdejmowaniu przewodów paliwowych uważaj na plastikowe zatrzaski żeby nie polamac bo później to bigos całkowity.
U mnie też czasami źle pokazywało faktyczny stan paliwa. Podejrzewam na 99% że to wina styku na kostkach.
Witam Panowie.
Ja mam problem z wieszającym się wskażnikiem paliwa na poziomie 1/4, a czasami z brakiem wskazania paliwa, poprostu wskazuje 0. Po podlączeniu vcds wywala błąd czujnika g169. Rezystancja na tym czujnika według vcds wynosi 1000ohm gdy komora za kierowcą jest pusta.
Czy wskazania 1000ohm przy pustym zbiorniku są prawidłowe?
Ja mam problem z wieszającym się wskażnikiem paliwa na poziomie 1/4, a czasami z brakiem wskazania paliwa, poprostu wskazuje 0. Po podlączeniu vcds wywala błąd czujnika g169. Rezystancja na tym czujnika według vcds wynosi 1000ohm gdy komora za kierowcą jest pusta.
Czy wskazania 1000ohm przy pustym zbiorniku są prawidłowe?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
- Imię: Albert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Witam Panowie. Ciąg dalszy z wieszajacym się wskaźnikiem paliwa na poziomie 1/4. Dostałem się do zbiornika sprawdziłem rezystancje pływaków,miernikiem, reagują normalnie na zmianę położenia. Sprawdziłem również przejścia między przewodami i wtyczki również. Ręce już opadają .
Jedyna rzecz jaka mnie zastanowiła to jak zrobiłem test wskazówek z vcdsa to wskazówka od paliwa wychyla się aż grubo ponad 0,5cm ponad ful. Czy tak ma być? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś to sprawdził u siebie.
Jedyna rzecz jaka mnie zastanowiła to jak zrobiłem test wskazówek z vcdsa to wskazówka od paliwa wychyla się aż grubo ponad 0,5cm ponad ful. Czy tak ma być? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś to sprawdził u siebie.
Witam!
Odgrzeje kotleta o wskaźniku paliwa pokazującym 0
Problemy ze wskaźnikiem miałem jakieś nie wiem... a z pół roku. Czyszczenie pomagało na chwilę i problem wracał. Później już nie czyściłem tylko i wskaźnik się podnosił i opadał co jakiś czas ale ostatnio leży i wstać nie za bardzo mu się chce
Wyjąłem delikwenta (właściwie to obu) przeczyściłem wtyczki i nic. Wyjąłem całkowicie oba pływaki i zmierzyłem miernikiem oporność. Okazało się że lewy (od kierowcy) pokazuje stałą wysoką wartość bez względu na położenie pływaka (w prawym oporność się zmieniała). I na tym moja znajomość elektryki się kończy
Pomyślałem ok - kupię nowy. Po wyszukaniu części w internecie po numerze (numer części to: 4F0919673A) do kupienia tylko w ASO za 500 zł.
I tu pojawia się moje pytanie: czy zakup nowego pływaka załatwi sprawę i jest to już jedyne rozwiązanie?
Widziałem zestawy naprawcze pokazane wcześniej w tym temacie ale tam są tylko wtyczki a moim zdaniem te moje są ok.
Z góry dzięki za odpowiedź!
Odgrzeje kotleta o wskaźniku paliwa pokazującym 0
Problemy ze wskaźnikiem miałem jakieś nie wiem... a z pół roku. Czyszczenie pomagało na chwilę i problem wracał. Później już nie czyściłem tylko i wskaźnik się podnosił i opadał co jakiś czas ale ostatnio leży i wstać nie za bardzo mu się chce
Wyjąłem delikwenta (właściwie to obu) przeczyściłem wtyczki i nic. Wyjąłem całkowicie oba pływaki i zmierzyłem miernikiem oporność. Okazało się że lewy (od kierowcy) pokazuje stałą wysoką wartość bez względu na położenie pływaka (w prawym oporność się zmieniała). I na tym moja znajomość elektryki się kończy
Pomyślałem ok - kupię nowy. Po wyszukaniu części w internecie po numerze (numer części to: 4F0919673A) do kupienia tylko w ASO za 500 zł.
I tu pojawia się moje pytanie: czy zakup nowego pływaka załatwi sprawę i jest to już jedyne rozwiązanie?
Widziałem zestawy naprawcze pokazane wcześniej w tym temacie ale tam są tylko wtyczki a moim zdaniem te moje są ok.
Z góry dzięki za odpowiedź!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
jesli juz mierzyles plywak i ten pokauje ten sam opor w kazdej pozycji to bedzie raczej do bani.
ja wymienilem kabelki czyli zestaw naprawczy i jest ok.
99% problemow ze wskaznikiem paliwa to okablowanie, a 1% to sam plywak.
jak silniki nie chodzi, a co z tym idzie pompa paliwa tez nie to oba wskazniki powinny pokazywac mniej wiecej ta sama wartosc.
Pelny zbiornik 50-100 ohm, pusty 800-1000 ohm.
ja wymienilem kabelki czyli zestaw naprawczy i jest ok.
99% problemow ze wskaznikiem paliwa to okablowanie, a 1% to sam plywak.
jak silniki nie chodzi, a co z tym idzie pompa paliwa tez nie to oba wskazniki powinny pokazywac mniej wiecej ta sama wartosc.
Pelny zbiornik 50-100 ohm, pusty 800-1000 ohm.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga