Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Brak wskazań poziomu paliwa

Elektryka
januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 27 kwie 2018, 18:03

Albert1991 pisze:Kurcze dziwne to wszystko, bo u mnie jak tylko włącze zapłon to chodzi cały czas.
Widze kolego MaTyS że masz C7. Może tam jest po prostu inaczej. <uoee>
w mojej C6 2.7tdi wlacza sie tez tylko na chwile.

Albert1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
Imię: Albert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stoczek Łukowski

Post autor: Albert1991 » 30 kwie 2018, 16:35

Może jest ktoś kto posiada 3.0tdi avant (233km)? Bo na prawde bardzo mnie ciekawi i troche złości ta sytuacja z uruchomioną cały czas pompką. :(

Awatar użytkownika
Abster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
Imię: Abster
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Abster » 30 kwie 2018, 18:00

Kolego,
U mnie auto jak w opisie czyli nie Avant ale rocznik i motor ten sam i przed chwilą sprawdziłem to dla Ciebie. Ogólnie nic nie słychać na samym zapłonie po zdjęciu siedzenia też nie ale jak przyłożyłem ucho do dekla za siedzeniem pasażera ewidentnie pompa pracuje.
Oryginalna pełna opcja S-Line

Albert1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
Imię: Albert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stoczek Łukowski

Post autor: Albert1991 » 30 kwie 2018, 18:31

Dziękuje za sprawdzenie. :) Teraz już jestem spokojniejszy. :)
Ale na zapłonie też ją słychać po przyłożeniu ucha do dekla. czy tylko na uruchomionym silniku? :)
Bo u mnie to teraz taka sytuacja wyszła że po przekręceniu kluczyka nie chodzi pompka, dopiero po odpaleniu. Natomiast po włączeniu zapłonu z przyciska chodziła pompeczka i było ją słychać. :) teraz po akcji z kluczykiem to nawet po włączeniu zapłonu z przyciska pompka nie chodzi. Zaznacze że w tamtym tygodniu rozładowałem akumulator gdy dobierałem się do baku (otwarte wszystkie drzwi i włączony zapłon). Może coś się rozkodowało? :)

Awatar użytkownika
Abster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
Imię: Abster
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Abster » 30 kwie 2018, 18:53

Ja sprawdzałem na samym zapłonie bez pracującego silnika. Auto się skanowało VCDSm więc zapłon był włączony i wykorzystałem chwile i sprawdziłem to.
Oryginalna pełna opcja S-Line

Albert1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
Imię: Albert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stoczek Łukowski

Post autor: Albert1991 » 04 maja 2018, 20:42

Kolego a mógłbyś sprawdzić na pracującym silniku?
Bo jestem ciekaw czy u Ciebie będzie chodzić czy nie. Byłbym wdzięczny za pomoc. :)

Awatar użytkownika
Abster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
Imię: Abster
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Abster » 04 maja 2018, 21:00

Sprawdzę jutro ale na zdrowy rozsądek będzie chodzić, przecież musi podawać paliwo na przód auta pod silnik do pompy wysokiego ciśnienia.
Oryginalna pełna opcja S-Line

bart3kc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 paź 2015, 01:02
Lokalizacja: pmi

Maksymalmy poziom to 3/4 paliwa

Post autor: bart3kc » 16 maja 2018, 00:28

Witam wszystkich rowniez zostalem ofiara problemu ze wskaznikiem paliwa. Wiec postanowilem kontynuwowac temat Mianowicie wszzystko zaczelo sie od zerowych wskazan. Po lekturze na forum dobralem sie do czujnika za kierowca. Poucinalem wtyczki zalozylem koszulki termokurczliwe pozakrecalem kabelki, nalozylem koszulki i zgrzalem. Podczas montazu zauwazylem ze wskaznik na zaplonie zaczal dzialac ale w maksymalnym polozeniu pokazywal 3/4 paliwa. Gdy wszystko poskladalem wskaznik pokazywal rezerwe i 40 km do stacji. Zdecydowalem zatankowac auto i sprawdzic ile tak naprawde jest. Zatankowalem 50 litrow do pelna a normalnie na tym poziomie rezerwy (jak sie zapali u mnie jest ok 50 km) zalewam ok 72 litry. Moje pytanie brzmi czy problem jest w czujniku za pasazerem? Jesli tak to gdzie powinienem sie doszukiwac usterki? W samym czujniku? Czy rowniez moze byc jakas wadliwa kostka? Bo z tego co sie orientuje to drugi czujnik jest chyba razem z pompa? Czy bedzie tylko problem z wtyczkami u gory pod deklem? Aczkolwiek wtedy by chyba nie dzialal tez czujnik za kierowca?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 16 maja 2018, 08:25

Jak masz multimetr to sprawdził bym rezystancję na pinach za fotelem pasażera, jak dobrze pamiętam 2-3 pierwszy 4-3 drugi czujnik ... .

Albert1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
Imię: Albert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stoczek Łukowski

Post autor: Albert1991 » 16 maja 2018, 18:03

A jeżeli nie masz multimetra a masz czas to dobierz się od strony pasażera. Ja tylko wyczyscilem dokładnie kostki i wszystko działa jak należy.
Czujnik masz razem z calym koszyczkiem, aczkolwiek da się go wymontowac z tego co pamiętam. Przy zdejmowaniu przewodów paliwowych uważaj na plastikowe zatrzaski żeby nie polamac bo później to bigos całkowity.
U mnie też czasami źle pokazywało faktyczny stan paliwa. Podejrzewam na 99% że to wina styku na kostkach.

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 10 lip 2018, 15:03

Witam Panowie.
Ja mam problem z wieszającym się wskażnikiem paliwa na poziomie 1/4, a czasami z brakiem wskazania paliwa, poprostu wskazuje 0. Po podlączeniu vcds wywala błąd czujnika g169. Rezystancja na tym czujnika według vcds wynosi 1000ohm gdy komora za kierowcą jest pusta.
Czy wskazania 1000ohm przy pustym zbiorniku są prawidłowe?

Albert1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2018, 17:26
Imię: Albert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stoczek Łukowski

Post autor: Albert1991 » 27 lip 2018, 09:52

Podejrzewam że to wina styków na kostkach a 99%.
Niestety nie posiadam programu do diagnozowania bo bym sprawdził. Wydaje mi się że wgląd do baku Cie czeka kolego. :-)

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 12 sie 2018, 21:27

Witam Panowie. Ciąg dalszy z wieszajacym się wskaźnikiem paliwa na poziomie 1/4. Dostałem się do zbiornika sprawdziłem rezystancje pływaków,miernikiem, reagują normalnie na zmianę położenia. Sprawdziłem również przejścia między przewodami i wtyczki również. Ręce już opadają <wnerw> .
Jedyna rzecz jaka mnie zastanowiła to jak zrobiłem test wskazówek z vcdsa to wskazówka od paliwa wychyla się aż grubo ponad 0,5cm ponad ful. Czy tak ma być? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś to sprawdził u siebie.

Youngd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 cze 2017, 08:02
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Youngd » 21 mar 2019, 20:15

Witam!
Odgrzeje kotleta o wskaźniku paliwa pokazującym 0 :)
Problemy ze wskaźnikiem miałem jakieś nie wiem... a z pół roku. Czyszczenie pomagało na chwilę i problem wracał. Później już nie czyściłem tylko i wskaźnik się podnosił i opadał co jakiś czas ale ostatnio leży i wstać nie za bardzo mu się chce ;)
Wyjąłem delikwenta (właściwie to obu) przeczyściłem wtyczki i nic. Wyjąłem całkowicie oba pływaki i zmierzyłem miernikiem oporność. Okazało się że lewy (od kierowcy) pokazuje stałą wysoką wartość bez względu na położenie pływaka (w prawym oporność się zmieniała). I na tym moja znajomość elektryki się kończy ;)
Pomyślałem ok - kupię nowy. Po wyszukaniu części w internecie po numerze (numer części to: 4F0919673A) do kupienia tylko w ASO za 500 zł.
I tu pojawia się moje pytanie: czy zakup nowego pływaka załatwi sprawę i jest to już jedyne rozwiązanie?
Widziałem zestawy naprawcze pokazane wcześniej w tym temacie ale tam są tylko wtyczki a moim zdaniem te moje są ok.

Z góry dzięki za odpowiedź!

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 22 mar 2019, 13:56

jesli juz mierzyles plywak i ten pokauje ten sam opor w kazdej pozycji to bedzie raczej do bani.
ja wymienilem kabelki czyli zestaw naprawczy i jest ok.
99% problemow ze wskaznikiem paliwa to okablowanie, a 1% to sam plywak.

jak silniki nie chodzi, a co z tym idzie pompa paliwa tez nie to oba wskazniki powinny pokazywac mniej wiecej ta sama wartosc.
Pelny zbiornik 50-100 ohm, pusty 800-1000 ohm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga