[CDUC 3.0 245 KM] Hałasujące wtryskiwacze.
[CDUC 3.0 245 KM] Hałasujące wtryskiwacze.
Po ostatniej trasie pojawił się problem z stukaniem w silniku od strony pasażera. Czy to padł wtrysk (wtryski), czy podkładki uszczelniające? Może inne sugestie? Poniżej korekty wtrysków na jałowym. Także link do filmu.
Zimny silnik.
Address 01: Engine (4G0 907 401 F)
195 Injection amount deviation cylinder 1 0.86 mg/stroke
196 Injection amount deviation cylinder 2 -1.16 mg/stroke
197 Injection amount deviation cylinder 3 0.64 mg/stroke
198 Injection amount deviation cylinder 4 -0.62 mg/stroke
199 Injection amount deviation cylinder 5 0.21 mg/stroke
200 Injection amount deviation cylinder 6 0.08 mg/stroke
Ciepły silnik tydzień wstecz:
Address 01: Engine (4G0 907 401 F)
19:14:32
195 Injection amount deviation cylinder 1 0.13 mg/stroke
196 Injection amount deviation cylinder 2 -0.74 mg/stroke
197 Injection amount deviation cylinder 3 0.32 mg/stroke
198 Injection amount deviation cylinder 4 0.21 mg/stroke
199 Injection amount deviation cylinder 5 0.08 mg/stroke
200 Injection amount deviation cylinder 6 -0.01 mg/stroke
Zimny silnik.
Address 01: Engine (4G0 907 401 F)
195 Injection amount deviation cylinder 1 0.86 mg/stroke
196 Injection amount deviation cylinder 2 -1.16 mg/stroke
197 Injection amount deviation cylinder 3 0.64 mg/stroke
198 Injection amount deviation cylinder 4 -0.62 mg/stroke
199 Injection amount deviation cylinder 5 0.21 mg/stroke
200 Injection amount deviation cylinder 6 0.08 mg/stroke
Ciepły silnik tydzień wstecz:
Address 01: Engine (4G0 907 401 F)
19:14:32
195 Injection amount deviation cylinder 1 0.13 mg/stroke
196 Injection amount deviation cylinder 2 -0.74 mg/stroke
197 Injection amount deviation cylinder 3 0.32 mg/stroke
198 Injection amount deviation cylinder 4 0.21 mg/stroke
199 Injection amount deviation cylinder 5 0.08 mg/stroke
200 Injection amount deviation cylinder 6 -0.01 mg/stroke
Wymieniłem tylko jeden. Ten co lał i hałasował. Ciężko było wyrwać "chwasta" to dałem sobie spokój z innymi i miałem rację. Teraz jest cisza. Gdyby nie kolejki do mechaników to w życiu bym się za to nie brał. Brudno, zimno w garażu i nie ma narzędzi. Najwięcej czasu zajęła mi konstrukcja "ściągacza" do wtrysków. Dzień w plecy, ale grat chociaż jeździ.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wystarczy zrobić à la młotek bezwładnościowy z gwintowanego pręta o tej samej średnicy co gwint wtrysku. Łączymy go z wtryskiem za pomocą wysokiej nakrętki (albo dwóch zespawanych ze sobą). Na pręt wsuwamy coś ciężkiego, np. obuch młotka bez trzonka. Następnie dajemy dużą podkładkę i blokujemy następną nakrętką. Im większy poruszający się ciężar oraz dłuższy pręt, tym wtrysk chętniej wychodzi
.
