Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] Diagnostyka pracy wtrysków

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcinx52
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2019, 12:38
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcinx52 » 13 lut 2019, 14:07

mat1324 pisze:Widać, że były też kodowane, bo za dużo zer jest w korektach :). Skróciłem linki, bo aż forum zaczęło się rozjeżdżać :p.
tzn :D ? Jest ok?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 13 lut 2019, 14:17

Na chwilę obecną jest dobrze :). Na moje przejechałeś na nich ok. 1000-1500 km.

Awatar użytkownika
Marcinx52
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 13 lut 2019, 12:38
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcinx52 » 13 lut 2019, 14:20

mat1324 pisze:Na chwilę obecną jest dobrze :). Na moje przejechałeś na nich ok. 1000-1500 km.
Za jakiś czas wykonam ponownie logi i tu wrzucę. Dzięki :)

Darwes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 06 lut 2019, 20:33
Imię: Dariusz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Darwes » 19 lut 2019, 19:58

Witam,
czy moge prosic o ocene stanu:

Group 013: Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation)
0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3


Group 014: Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation)
0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Pozdrawiam.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 lut 2019, 00:04

Wrzuć pomiary z grup 72-77 :).

Darwes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 06 lut 2019, 20:33
Imię: Dariusz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Darwes » 20 lut 2019, 17:49

mat1324 pisze:Wrzuć pomiary z grup 72-77 :).
Pomiary z grup 72-77:

Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
24.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
24.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

Dziekuje za wszystkie wskazowki.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 20 lut 2019, 23:33

Wtryski delikatnie zapieczone, ale bez tragedii. Jak chcesz możesz coś dodać do paliwa, aby przeczyścić, ale nie ma gwałtu.

Darwes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 06 lut 2019, 20:33
Imię: Dariusz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Darwes » 21 lut 2019, 07:57

mat1324 pisze:Wtryski delikatnie zapieczone, ale bez tragedii. Jak chcesz możesz coś dodać do paliwa, aby przeczyścić, ale nie ma gwałtu.
Dziekuje mat1324.

Czy posiadasz albo ktokolwiek informacje jakie wartosci sa w normie?
Moj VCDS nie pokazuje w tych grupach zadnych podpowiedzi.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 21 lut 2019, 11:18

Do +/-20 ms jest w porządku. Do +/-30 ms trzeba zastanowić się nad nowymi wtryskami. Powyżej +/-30 ms trzeba zmieniać wtryski :). Lepsze są dodatnie niż ujemne korekty.

kakadio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2019, 22:33
Lokalizacja: Mielec

Post autor: kakadio » 27 lut 2019, 22:49

Witam,

Audi Q7, 3.0 TDi 245KM. Aktualnie 238 tyś. km.

Nie wiem, czy dobrze wykonałem pomiary - ale prośba o analizę wtrysków:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Podziękował :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 lut 2019, 19:45

Wszystkie wtryski do wymiany :).

marekw203
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 28 maja 2019, 13:31
Lokalizacja: K-K

Post autor: marekw203 » 28 maja 2019, 13:43

Witam i proszę o ocenę:

013: -0,28 -0,38 0,47
014: 0,71 -0,09 -0,33

072: 0,0 0,0 0,0
073: -26,0 -8,0 0,0
074: 10,0 16,0 2,0
075: 0,0 6,0 0,0
076: -20,0 -6,0 -6,0
077: -16,0 0,0 0,0

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 maja 2019, 14:02

Drugi trochę leje, ale ogólnie nie ma tragedii :).

marekw203
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 28 maja 2019, 13:31
Lokalizacja: K-K

Post autor: marekw203 » 28 maja 2019, 14:07

Trochę zaczął przycinać przy odpalaniu, dlatego zacznę właśnie od wymiany dwójki.
Dzięki.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 maja 2019, 15:02

Jak już chcesz wyjmować wtrysk, to wymontuj wszystkie i daj do sprawdzenia. Pamiętaj, że są to tylko korekty, a nie rzeczywiste pomiary.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja