[ A6 C6] Rozładowujący się aku / usterka MMI / C6 3.0 TDI 20
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
jest,zwykły miernikaras86 pisze:czy jest jakaś opcja w samochodzie aby sprawdzić napięcie przed odpalaniem samochodu?
+ do +_ a - do - i masz wynik
[ Dodano: 2014-11-10, 19:27 ]
Arrni pisze:A czy sprawdzaliscie taka opcje jak zresetowanie MMI do takiego jakie wyszlo gdy bylo nowe ?ja mam ten sam problem z aku aleternator ok regulator ok nowy aku zakodowany i 3 dni auto stoi i nawet nie zakreci.
sprawdż co łyka prąd odpinając sukcesywnie sterowniki
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Panowie ja swoj stary ori alumulator naladowalem niskim prądem. Pojezdzilem odcinki nie na codzien okolo 30 km po miescie zakupy itp.
naladowalem aku krecil jak szalony po 5 dniach coraz gorzej odpalal po nocy az, musialem pomuc sobie doladowaniem z klem by odpalil.
Po tym fakcie podjechalem spr 2 testemi obciazeniowymi niby pokazal 85% naladowania a na tescie z obciazeniem spadl do 8.1 v czyli smietnik.
po naładowaniu go po 2 dniach trzyma 12.7v a przy obciazeniu 9.5 v
kupilem nowy aku bosha s5 jeszcze go nie naladowalem odpala bardzo dobrze mimo ze wyszlo ze jest naladowany tylko w 60 %
Jakies podpowiedzi macie ... bledow nie mam jedynie co to go jutro zakoduje.
odpala bez problemu gdzie przy starym zapalala sie trakcja na żółto przy malym napieci
naladowalem aku krecil jak szalony po 5 dniach coraz gorzej odpalal po nocy az, musialem pomuc sobie doladowaniem z klem by odpalil.
Po tym fakcie podjechalem spr 2 testemi obciazeniowymi niby pokazal 85% naladowania a na tescie z obciazeniem spadl do 8.1 v czyli smietnik.
po naładowaniu go po 2 dniach trzyma 12.7v a przy obciazeniu 9.5 v
kupilem nowy aku bosha s5 jeszcze go nie naladowalem odpala bardzo dobrze mimo ze wyszlo ze jest naladowany tylko w 60 %
Jakies podpowiedzi macie ... bledow nie mam jedynie co to go jutro zakoduje.
odpala bez problemu gdzie przy starym zapalala sie trakcja na żółto przy malym napieci
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 09 lip 2012, 12:18
- Lokalizacja: Zielona Góra
Panowie, udało Wam się rozwiazać problem?
U mnie podobnie, coś w MMI pobiera prąd, dokłądnie 0,65A co po kilku dniach rozładowuje aku,
Od jakiegos czasu sprawa wyglada tak, ze wyciagam bezpiecznik 30A w tylnej prawej komorze bagażnika.
To pomaga bo odłacza MMI
Ustawienia w zielonym menu mam takie jak powinny być, mimo to MMI sie nie usypia 'do końca'
Czy ktoś wie Czy mmi ma przekaźnik czy to usypianie jest typowo elektroniczne/dyskretne (nie wiem jak to nazwać fachowo)
Co to jest 'sterownik mmi' - widziałem na allegro, czy to on zażadza pracą mmi - konkretnie - usypianiem?
Co to jest Gateway?? Bo nie moge znaleźć fachowej odpowiedzi apropo tego auta
Pozdrawiam
U mnie podobnie, coś w MMI pobiera prąd, dokłądnie 0,65A co po kilku dniach rozładowuje aku,
Od jakiegos czasu sprawa wyglada tak, ze wyciagam bezpiecznik 30A w tylnej prawej komorze bagażnika.
To pomaga bo odłacza MMI
Ustawienia w zielonym menu mam takie jak powinny być, mimo to MMI sie nie usypia 'do końca'
Czy ktoś wie Czy mmi ma przekaźnik czy to usypianie jest typowo elektroniczne/dyskretne (nie wiem jak to nazwać fachowo)
Co to jest 'sterownik mmi' - widziałem na allegro, czy to on zażadza pracą mmi - konkretnie - usypianiem?
Co to jest Gateway?? Bo nie moge znaleźć fachowej odpowiedzi apropo tego auta
Pozdrawiam
było A6C5 AFN, jest A6C6 BLB
Miałem coś takiego ostatnio, u mnie rozładowywał telefon, bezpiecznik nr 16 lewa strona (od kierowcy) Po wyciągnięciu modułu i wpięcie w światłowód pętli oraz wyjecie tego bezpiecznika wszystko wróciło do normy.
Pamiętajcie że MMI może się usypiać nawet 20 min. Amperomierz pod obciążeniem działa max 15min
Moduł tel. znajduje się pod nogami kierowcy trzeba odchylić wykładzinę
Pamiętajcie że MMI może się usypiać nawet 20 min. Amperomierz pod obciążeniem działa max 15min
Moduł tel. znajduje się pod nogami kierowcy trzeba odchylić wykładzinę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 09 lip 2012, 12:18
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Witam Koledzy.
Mam dokładnie tak samo. Po zamknięciu pobiera 0,65 A a jak wyjmę bezpiecznik 30A z brązowej szyny w bagażniku to spada do 0,04A. Ewidentnie MMi pobiera prąd.
Dodam jeszcze że jak odłączę (chyba wzmacniacz) ten komponent w bagażniku po lewej na samej górze to spada pobór prądu do 0.04 i słychać jak coś w nim się rozłącza.
Czy ktoś z Was sobie z tym poradził?
Mam dokładnie tak samo. Po zamknięciu pobiera 0,65 A a jak wyjmę bezpiecznik 30A z brązowej szyny w bagażniku to spada do 0,04A. Ewidentnie MMi pobiera prąd.
Dodam jeszcze że jak odłączę (chyba wzmacniacz) ten komponent w bagażniku po lewej na samej górze to spada pobór prądu do 0.04 i słychać jak coś w nim się rozłącza.
Czy ktoś z Was sobie z tym poradził?
Witam
U mnie jest podobnie. Pisałem już o tym w innym temacie. Aku rozładowuje się do 0 w kilka dni, po 10 dniach mam już na nim poniżej 10V. Wymieniłem moduł koło Aku - tak doradzali na elektrodzie. Nic nie pomogło. Ostatnio użyłem miernika cęgowego by sprawdzić jaki jest pobór prądu. Po oczekiwaniu aż wszystkie systemy się uśpią jest 0,2A. Jednak coś nas zaskoczyło. W prawej stronie jest moduł komfortu. Co chwilę cyka w nim jakiś przekaźnik. Minęło może z 15 minut gdy nagle pobór prądu skoczył do 5A i tak sie utrzymywał jakiś czas. Moduł zarządzania AKU ma wbudowane zabezpieczenia by nie rozładować zbyt nisko akumulatora, więc coś tam żyje własnym życiem olejawając sygnały od tego modułu. Gdy wypieliśmy wtyczkę od modułu zarządzania przekaźnik się uspokoił ale pobór prądu nadal był 5A.
Mam w aucie webasto. Jak wspominałem w poprzednim wątku miałem podejrzenie że samo czasem się odpala. I rzeczywiście któregoś ranka podchodzę do auta, a webasto pracuje!.
Nie mam już pojęcia gdzie dalej szukać.
U mnie jest podobnie. Pisałem już o tym w innym temacie. Aku rozładowuje się do 0 w kilka dni, po 10 dniach mam już na nim poniżej 10V. Wymieniłem moduł koło Aku - tak doradzali na elektrodzie. Nic nie pomogło. Ostatnio użyłem miernika cęgowego by sprawdzić jaki jest pobór prądu. Po oczekiwaniu aż wszystkie systemy się uśpią jest 0,2A. Jednak coś nas zaskoczyło. W prawej stronie jest moduł komfortu. Co chwilę cyka w nim jakiś przekaźnik. Minęło może z 15 minut gdy nagle pobór prądu skoczył do 5A i tak sie utrzymywał jakiś czas. Moduł zarządzania AKU ma wbudowane zabezpieczenia by nie rozładować zbyt nisko akumulatora, więc coś tam żyje własnym życiem olejawając sygnały od tego modułu. Gdy wypieliśmy wtyczkę od modułu zarządzania przekaźnik się uspokoił ale pobór prądu nadal był 5A.
Mam w aucie webasto. Jak wspominałem w poprzednim wątku miałem podejrzenie że samo czasem się odpala. I rzeczywiście któregoś ranka podchodzę do auta, a webasto pracuje!.
Nie mam już pojęcia gdzie dalej szukać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
- Imię: Artur
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sląskie
Re: [ A6 C6] Rozładowujący się aku / usterka MMI / C6 3.0 TDI 20
Panowie, doszedł którys z Was jak rozwiązać ten problem. U mnie też po wyciagnięciu bezpiecznika 30A rozwiazuje problem. Dodam, ze jak bezpiecznik jest włożony to słyszę cykanie przekaźnika po lewej stronie bagażnika (pewnie od wzmacniacza) MMI BASIC, ale za cholerę nie wiem co jest granie. Będzie cieplej to sie za to zabiorę.
Gdzieś czytałem, że prakaźnik moze padać w tym wzmacniaczu. Może pętla jest uszkodzona ale nie wiem czy może to mieć wpływ. Radio podczas słuchania się wyłącza i po chwili załącza. Również od czasu do czasu po wyjęciu kluczyka radio gra i świecą się kontrolki na panelu sterowania MMI. Auto ma swoje lata więc pewnie powili będą wychodzić różne cuda.
Gdzieś czytałem, że prakaźnik moze padać w tym wzmacniaczu. Może pętla jest uszkodzona ale nie wiem czy może to mieć wpływ. Radio podczas słuchania się wyłącza i po chwili załącza. Również od czasu do czasu po wyjęciu kluczyka radio gra i świecą się kontrolki na panelu sterowania MMI. Auto ma swoje lata więc pewnie powili będą wychodzić różne cuda.
pozdro