[ A6 C5] alternator wymiana/regeneracja
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Witam, czy faktycznie żeby wyjąć alternator trzeba rozbierać cały przód? Czy jest opcja wyjęcia go od spodu.
Pacjent to 2.4 benzin
Pacjent to 2.4 benzin
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Musze wyjąć bo wczoraj zauważyłem, że po odpaleniu świeci mi kontrolka aku a po jakimś czasie gaśnie. Zauważyłem,że kontrolka gasnie na większych obrotach. Muszę go wyjąć i wymienić co trzeba.
[ Dodano: 2019-02-13, 14:05 ]
U mnie zdjąłem cały przód i dodatkowo odłączyłem drugi przewód od chłodzenia który idzie do bloku.
Na czerwono zaznaczyłem co musiałem odkręcić żeby wyjąć alternator, jak się odkręciło mocowanie tych dwóch rurek to można było wyjąć śrubę dolną od alternatora.
Tak że zastanawiam się jak to inni wyciągają. Może i by szło wyjąc od spodu bez demontażu przodu ale wydaje mi się że po drodze można pouszkadzać co nieco.
[ Dodano: 2019-02-13, 14:05 ]
Powiem tak,że bez demontażu przodu to nie wiem jak wyciągają alternator i nie uszkadzając niczego.maly81 pisze:jes opcja wyjęcia od spodu
U mnie zdjąłem cały przód i dodatkowo odłączyłem drugi przewód od chłodzenia który idzie do bloku.
Na czerwono zaznaczyłem co musiałem odkręcić żeby wyjąć alternator, jak się odkręciło mocowanie tych dwóch rurek to można było wyjąć śrubę dolną od alternatora.
Tak że zastanawiam się jak to inni wyciągają. Może i by szło wyjąc od spodu bez demontażu przodu ale wydaje mi się że po drodze można pouszkadzać co nieco.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ja w 1.8T śrubę ciąłem na kawałki bo przy wyjmowaniu wadziła o chłodznicę. kupiłem nową w aso nie przekroczyło to 6zł. i wkręciłem ją od tyłu, tak, że teraz jak trzeba będzie zdjęć alternator to śruba w całości mieści się pod kolektorem a nie uderza o chłodnicę.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga