[a6 c5 awt] szarpie dławi się
Jest tak była nieszczelność na kolanku odmy wymieniłem na nowe wraz z oringiem ,teraz wszystko jest szczelne ,ciśnienie na zimnym po 10 5 bara ciepły po 12 bar ,błedów żadnych prócz tych od zapłonów i dalej to samo ,może któraś z sonda przekłamuje ,nie wiem co więcej sprawdzić .Może jescze jakieś dodatkowe logi trzeba zrobić tylko śniegu nasypało i nie bardzo mam jak ,czy jak wsadzę pompę na 6 bar to nic sie nie stanie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
wątpliwehorni pisze:może któraś z sonda przekłamuje
ponowić wcześniejsze. SPrawdzić co jest w 032 (kilka sek logu). Pogoda z dupy więc trzeba poczekać na lepszą.horni pisze:Może jescze jakieś dodatkowe logi
pompa 6bar? niestety z opini z netu z pompami jak z MAFem, tylko orginały...horni pisze:czy jak wsadzę pompę na 6 bar to nic sie nie stanie ?
Ale najlepiej dać komuś do spr ciśnienia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Zawór DV jest raczej w porządku. Pisze raczej bo na logach nie widać co się dzieje jak zdejmiesz nogę z gazu przy pełnym doładowaniu ale objawy były by inne. Skoro nie syczy i przepływomierz dobrze mierzy to dolot OK. Dławi się bo są za długie są czasy wtrysku. Lambda widzi że w mieszance jest za mało paliwa i podlewa zwiększając czas wtrysku. Więc albo lambda pokazuje bzdury albo faktycznie jest za mało paliwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Skasuj błędy. Pierwszy błąd to czujnik położenia wałka rozrządu, z przodu silnika na głowicy. Przez niego może kiepsko palić. Drugi to że brakuje paliwa, skoro miałeś problemy z paliwem to może wtryski sypnięte?
Jak masz od kogo podmienić to sprawdź czujnik. Wtryski możesz od biedy kupić używki na szrocie, koszt pewnie znikomy.
Jak masz od kogo podmienić to sprawdź czujnik. Wtryski możesz od biedy kupić używki na szrocie, koszt pewnie znikomy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga