Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 awt] szarpie dławi się

Silniki benzynowe
horni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2012, 10:39
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: horni » 25 sty 2019, 15:56

Jest tak była nieszczelność na kolanku odmy wymieniłem na nowe wraz z oringiem ,teraz wszystko jest szczelne ,ciśnienie na zimnym po 10 5 bara ciepły po 12 bar ,błedów żadnych prócz tych od zapłonów i dalej to samo ,może któraś z sonda przekłamuje ,nie wiem co więcej sprawdzić .Może jescze jakieś dodatkowe logi trzeba zrobić tylko śniegu nasypało i nie bardzo mam jak ,czy jak wsadzę pompę na 6 bar to nic sie nie stanie ?

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 25 sty 2019, 17:54

horni pisze:może któraś z sonda przekłamuje
wątpliwe
horni pisze:Może jescze jakieś dodatkowe logi
ponowić wcześniejsze. SPrawdzić co jest w 032 (kilka sek logu). Pogoda z dupy więc trzeba poczekać na lepszą.
horni pisze:czy jak wsadzę pompę na 6 bar to nic sie nie stanie ?
pompa 6bar? niestety z opini z netu z pompami jak z MAFem, tylko orginały...
Ale najlepiej dać komuś do spr ciśnienia.

horni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2012, 10:39
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: horni » 25 sty 2019, 18:16

Może to czujnik położenia wału albo czujnik stukowy?

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 26 sty 2019, 00:27

Odpowiedz na pytanie Łukasz13 bo to spec od tych silników.
horni pisze:Może to czujnik położenia wału albo czujnik stukowy?
Nie słyszałem żeby one się specjalnie psuły, ale może Łukasz13 coś podpowie.

horni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2012, 10:39
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: horni » 27 sty 2019, 12:55

Czy gdyby był uszkodzony zawór dv to logi by coś pokazały ,czy przy uszkodzeniu teg zaworu są podobne objawy jak u mnie ?Czy przy próbie szczelności ma bulgotać olej i czy ciśnienie ma sie utrzymywać czy pomału spadać ,u mnie bulgota olej i pomału spada ciśnienie ale nic nie syczy ?

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 27 sty 2019, 13:46

Zawór DV jest raczej w porządku. Pisze raczej bo na logach nie widać co się dzieje jak zdejmiesz nogę z gazu przy pełnym doładowaniu ale objawy były by inne. Skoro nie syczy i przepływomierz dobrze mierzy to dolot OK. Dławi się bo są za długie są czasy wtrysku. Lambda widzi że w mieszance jest za mało paliwa i podlewa zwiększając czas wtrysku. Więc albo lambda pokazuje bzdury albo faktycznie jest za mało paliwa.

horni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2012, 10:39
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: horni » 27 sty 2019, 14:19

A która lambda za to odpowiada ,przed czy za katalizatorem ,raz wyskoczył błąd 17511 p 1103 -35-10 performnace too low ,przy robieniu logów dynamicznych ale skasowałem i to juz sie nie powtarza?

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 27 sty 2019, 14:29

Pierwsza, przed katalizatorem.

horni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2012, 10:39
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: horni » 29 sty 2019, 14:07

Witam ,nadal walczę dzisiaj przy spokojnej jeżdzie wyrzuciło takie błedy
16727 signal too high i 17 536 system too lean co o tym sądzic ?

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 29 sty 2019, 18:22

Skasuj błędy. Pierwszy błąd to czujnik położenia wałka rozrządu, z przodu silnika na głowicy. Przez niego może kiepsko palić. Drugi to że brakuje paliwa, skoro miałeś problemy z paliwem to może wtryski sypnięte?
Jak masz od kogo podmienić to sprawdź czujnik. Wtryski możesz od biedy kupić używki na szrocie, koszt pewnie znikomy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga