[a6 c5 awt] szarpie dławi się
[a6 c5 awt] szarpie dławi się
Witam jak w temacie auto przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać dławić się czasami strzeli i wyrzuci błędy wypadanie zapłonu 1 i 2 cylinder ,wymieniłem świece ,cewki pompę paliwa ,filtr paliwa i powietrza ,edzektor bo był zapchany sprawdzone wszystkie zaworki i podciśnienia i dalej to samo .Zrobiłem logi może ktoś coś podpowie co jeszcze sprawdzić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2019, 15:17 przez horni, łącznie zmieniany 1 raz.
tutaj linki do logów ,szczelność dolotu czyli te wszystkie rurki od odmy oto pod kątem dziur?
http://vaglogi.pl/log-003_115_118_Ym73JSD.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_020_j8Q7g.html
http://vaglogi.pl/log-003_115_118_Ym73JSD.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_020_j8Q7g.html
Ostatnio zmieniony 23 sty 2019, 20:39 przez horni, łącznie zmieniany 1 raz.
Auto bez lpg.Gdzie jeszcze szukać nieszczelności w dolocie czy w tych rurkach od odmy ,może jeszcze coś być przytkane bo jak zdejmę korek od wlewu oleju to jakoś za mocno dmucha ,jak bylo zdjęte kolanko od odmy to prawie wcale nie dmuchało?
[ Dodano: 2019-01-23, 21:41 ]
Jutro zrobię jeszcze raz logi.
[ Dodano: 2019-01-23, 22:09 ]
Czy te oringi na wtryskiwaczach mają jakieś znacznie bo na 1 i 2 mocno zasyfiony kolektor wkoło nich i cała listwa wychodzi też bez większych oporów ,czy na zasilaniu paliwa jest jakiś zaworek bo mam wrażenie że jak postoi to cofa się paliwo do baku po zdjęciu węża na zasilaniu brak ciśnienia a powinno chyba utrzymywać ,tak samo było przy wymianie filtra nic nie prysnęło tylko normalnie ciekło paliwo .
[ Dodano: 2019-01-23, 21:41 ]
Jutro zrobię jeszcze raz logi.
[ Dodano: 2019-01-23, 22:09 ]
Czy te oringi na wtryskiwaczach mają jakieś znacznie bo na 1 i 2 mocno zasyfiony kolektor wkoło nich i cała listwa wychodzi też bez większych oporów ,czy na zasilaniu paliwa jest jakiś zaworek bo mam wrażenie że jak postoi to cofa się paliwo do baku po zdjęciu węża na zasilaniu brak ciśnienia a powinno chyba utrzymywać ,tak samo było przy wymianie filtra nic nie prysnęło tylko normalnie ciekło paliwo .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Cóż może sama sonda padła i dlatego głupieje. Nieszczelnośc może też być przed sondą w wydechu...
Tych logów 002+033 zrób kilka... Jeden tak jak mówie wyżej. Potem staraj się zrobić ze dwa utrzymując stałe obciążenie silnika (patrz na spalanie chwilowe). Chodzi o to żeby sprawdzić pracę sondy, bo jej wskazania to albo bardzo słaba pompa (niestety w dzisiejszych czasach to że wymieniana czasem nic nie znaczy), albo dziura wielkości pięści, albo ona sama coś odwala... No i koniecznie na wolnych obrotach, bez przygazówek, na cieplym silniku. Ze 2 minuty logu. Najlepiej ze dwa razy.
W google wpisz 1.8t boost leak i zobacz jak się robi testy szczelności. Lub ewemtualnie tak jak tu od 5:45
EDIT: Jeśli nieszczelność jest przy wtryskiwaczach to wyjdzie to podczas testu PLAKiem. O ile dobrze kojarze regulator ciśnienia w 1.8t jest bodajże w filtrze paliwa... I są dwa, na 3bar i 4bar. Choć nie dam głowy uciąć że we wszystkich 1.8T jest to samo.
EDIT2: W AWT chyba jest jednak regulator przy listwie. http://atmil.pl/regulator-cisnienia-pal ... -3115.html i ma mieć 4bar.
ważne dla mnie w logu dyn 002+033 żeby tak od 4000 i przy odcince był gaz w podłodze. To najważniejsze. Więc powiedzmy że na początku możesz go krecić powoli...horni pisze:Ciężko zrobić do odcinki bo się dusi i strzela trzeba łagodnie dodawać gaz to wtedy się rozkręca , jutro zrobię jeszcze raz logi jakoś może się uda
Tych logów 002+033 zrób kilka... Jeden tak jak mówie wyżej. Potem staraj się zrobić ze dwa utrzymując stałe obciążenie silnika (patrz na spalanie chwilowe). Chodzi o to żeby sprawdzić pracę sondy, bo jej wskazania to albo bardzo słaba pompa (niestety w dzisiejszych czasach to że wymieniana czasem nic nie znaczy), albo dziura wielkości pięści, albo ona sama coś odwala... No i koniecznie na wolnych obrotach, bez przygazówek, na cieplym silniku. Ze 2 minuty logu. Najlepiej ze dwa razy.
W google wpisz 1.8t boost leak i zobacz jak się robi testy szczelności. Lub ewemtualnie tak jak tu od 5:45
EDIT: Jeśli nieszczelność jest przy wtryskiwaczach to wyjdzie to podczas testu PLAKiem. O ile dobrze kojarze regulator ciśnienia w 1.8t jest bodajże w filtrze paliwa... I są dwa, na 3bar i 4bar. Choć nie dam głowy uciąć że we wszystkich 1.8T jest to samo.
EDIT2: W AWT chyba jest jednak regulator przy listwie. http://atmil.pl/regulator-cisnienia-pal ... -3115.html i ma mieć 4bar.
Ten na listwie trzyma bo prysnął po oczach ale chyba na zasilaniu powinno też utrzymywać się ciśnienie nie wiem czy sama pompa paliwa nie ma zaworka .
[ Dodano: 2019-01-23, 23:07 ]
Jeszcze jedno jak sprawdzałem ten zawór ciśnienia to po tym jak wystrzeliło ciśnienie to potem z listwy uchodziły bąbelki tak jakby była zapowietrzona .
[ Dodano: 2019-01-24, 12:00 ]
logi statyczne
http://vaglogi.pl/log-002_033_032_357l4L7.html
http://vaglogi.pl/log-015_016_Dx0A7OO.html
logi dynamiczne
http://vaglogi.pl/log-002_033_020_4mjzRGK.html
http://vaglogi.pl/log-003_115_118_DlGdG.html
[ Dodano: 2019-01-23, 23:07 ]
Jeszcze jedno jak sprawdzałem ten zawór ciśnienia to po tym jak wystrzeliło ciśnienie to potem z listwy uchodziły bąbelki tak jakby była zapowietrzona .
[ Dodano: 2019-01-24, 12:00 ]
logi statyczne
http://vaglogi.pl/log-002_033_032_357l4L7.html
http://vaglogi.pl/log-015_016_Dx0A7OO.html
logi dynamiczne
http://vaglogi.pl/log-002_033_020_4mjzRGK.html
http://vaglogi.pl/log-003_115_118_DlGdG.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Sonda działa. Może nie jakoś rewelacyjnie ale działa, więc nie obstawiałbym że to ona jest problem. Przepływ jest OK więc to nie MAF.
Zostaje więc drziura wielkośći pięści lub problem z zasilaniem paliwem (czyli najczesciej pompa). Przy czym skłaniałbym się do tego drugiego. Niestety nie ma logu z takiej swobodniejszej jazdy, a mógłby pomóc. Nie mniej jednak nie ma co męczyć już auta logami. Szczelność i ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Zostaje więc drziura wielkośći pięści lub problem z zasilaniem paliwem (czyli najczesciej pompa). Przy czym skłaniałbym się do tego drugiego. Niestety nie ma logu z takiej swobodniejszej jazdy, a mógłby pomóc. Nie mniej jednak nie ma co męczyć już auta logami. Szczelność i ciśnienie paliwa do sprawdzenia.