Witam,
Jeszcze niedawno świece normalnie grzały (kontrolka długo świeciła) i auto pięknie odpalało.
Później raz grzały raz nie - czasem jak przekręciłem kilka razy kluczyk to załapywało i grzały długo. Teraz już nawet to nie pomaga. Za każdym razem kontrolka zaświeci się na pół sekundy i tyle. Świece są nowe.
1. Czy to będzie czujnik temperatury cieczy ? Lub co jeszcze sprawdzić ?
W załączniku screen z VCDS z temperaturami (auto po całej nocy na zewnątrz -6*C).
Silnik grupa 7 + wskaźniki grupa 3.
2. Jak jeszcze wyeliminować przekaźnik ? Jeżeli kontrolka się zaświeca na chwilkę to znaczy, że przekaźnik jest ok ?
[ AFN 1.9 110 KM] Nie grzeją świece
[ AFN 1.9 110 KM] Nie grzeją świece
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
hak64, a co ma do tego akumulator?
Jeśli sterownik widzie 30 stopni temperaturę silnika to nic dziwnego że świece nie grzeją bo niby po co.
Jeśli sterownik widzie 30 stopni temperaturę silnika to nic dziwnego że świece nie grzeją bo niby po co.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
No właśnie pisałem: co ma akumulator do czujnika...
Tak czy inaczej, poszedłem znowu posprawdzać.
Odczyty bardzo podobne do wczorajszych no i w miarę to logiczne, że jak komp widzi te 30*C lub 105*C to po co ma grzać. Przy okazji zobaczyłem, że po przekręceniu stacyjki od razu załącza wentylator.
Odpiąłem czujnik temperatury, wyskoczył błąd G62, ale za to temperatura cieczy w silnik->007 spadła do -3*C, przestał kręcić wentylator i normalnie świece zagrzały.
A w 17-zestaw wskaźników grupa 003 temperatura cały czas 30*C. Czy tak może być?
EDIT: Ok, gdzieś doczytałem że ten jest wyskalowany od 30*C.
Tak czy inaczej, poszedłem znowu posprawdzać.
Odczyty bardzo podobne do wczorajszych no i w miarę to logiczne, że jak komp widzi te 30*C lub 105*C to po co ma grzać. Przy okazji zobaczyłem, że po przekręceniu stacyjki od razu załącza wentylator.
Odpiąłem czujnik temperatury, wyskoczył błąd G62, ale za to temperatura cieczy w silnik->007 spadła do -3*C, przestał kręcić wentylator i normalnie świece zagrzały.
A w 17-zestaw wskaźników grupa 003 temperatura cały czas 30*C. Czy tak może być?
EDIT: Ok, gdzieś doczytałem że ten jest wyskalowany od 30*C.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
I jak, rozwiązałes problem?
Czujnik G62 był winny?
Ps. Czy orientujecie się gdzie znajduje się przekaźnik świec zarowych?
Może być winny w przypadku, gdy kontrolka zaświeci się zawsze na ułamek sekundy? Mam podobny problem, słychać że cyknie, pali za 1 razem, ale tak trochę trzęsie przez 20 sekund i jest ok.
Błędów na vagu brak, sprawdziłem w grupie 012 to przy temperaturze 7 stopni w hali garażowej wykazało wartość 01010000 czyli bez podgrzewania. Ładowanie 12, 60 v.
Czujnik G62 był winny?
Ps. Czy orientujecie się gdzie znajduje się przekaźnik świec zarowych?
Może być winny w przypadku, gdy kontrolka zaświeci się zawsze na ułamek sekundy? Mam podobny problem, słychać że cyknie, pali za 1 razem, ale tak trochę trzęsie przez 20 sekund i jest ok.
Błędów na vagu brak, sprawdziłem w grupie 012 to przy temperaturze 7 stopni w hali garażowej wykazało wartość 01010000 czyli bez podgrzewania. Ładowanie 12, 60 v.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga