Proszę nie pisać głupotcarlos777 pisze: MMI odczytasz ilość gidzin pracy w zielonym menu
Jest na YouTube
Odczyt przebiegu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
- Lokalizacja: Nl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
- Lokalizacja: Nl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
- Lokalizacja: Nl
Oczywiście, że EDC17 zapisuje przebieg i nie ma najmniejszego problemu z jego odczytaniem. Jak też z innych modułów w których przebieg widnieje. To jest tylko kwestia sprzętu. Rzadkością jest spotkać się w dzisiejszych czasach z przebiegiem cofniętym tylko w jednym sterowniku. Jak dokonujemy "korekty" przebiegu wystarczy wybrać opcję kalibracji przebiegu i program sam za nas wrzuca wybraną wartość do wszystkich sterowników w jakich powinna być ona zapisana w danym modelu wybranej marki. Wygodne, ale kosztowne. Koszty jednak mogą się szybko wrócić jeśli nawiążemy współpracę z kilkoma handlarzami.yarowsc pisze:w C6 Lift nic nie odczytasz z ECU, EDC17 nie zapisuje przebiegu. w "VCDS" zakładka "kontrola przebiegu" dotyczy tylko EDC15, EDC16 i to nie wszystkich
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1356
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
nie wiem co czytasz i czym , ale w CP14 CDY nie było nigdy i nie ma rejestracji przebiegu pojazdu. to co w blokach pomiarowych widać przy odczycie VCDS-em, to przebieg czytany z zegara. jedyne co można oszacować, to przybliżony przebieg z parametrów DPF-a i stopnia zapełnienia popiołemZbichu pisze:Oczywiście, że EDC17 zapisuje przebieg i nie ma najmniejszego problemu z jego odczytaniem. Jak też z innych modułów w których przebieg widnieje. To jest tylko kwestia sprzętu. Rzadkością jest spotkać się w dzisiejszych czasach z przebiegiem cofniętym tylko w jednym sterowniku. Jak dokonujemy "korekty" przebiegu wystarczy wybrać opcję kalibracji przebiegu i program sam za nas wrzuca wybraną wartość do wszystkich sterowników w jakich powinna być ona zapisana w danym modelu wybranej marki. Wygodne, ale kosztowne. Koszty jednak mogą się szybko wrócić jeśli nawiążemy współpracę z kilkoma handlarzami.yarowsc pisze:w C6 Lift nic nie odczytasz z ECU, EDC17 nie zapisuje przebiegu. w "VCDS" zakładka "kontrola przebiegu" dotyczy tylko EDC15, EDC16 i to nie wszystkich
Napisałeś, że EDC17 nie zapisuje przebiegu, więc postanowiłem poprawić ten błąd i poinformować, że ZAPISUJE. Podam ci nawet informację jak to sprawdzić. Odczytaj sterownik (pełny odczyt) i zapisz. Pokonaj pojazdem jakiś dystans i ponownie odczytaj sterownik. Następnie porównaj zapisane pliki jakimkolwiek hexedytorem. Do odczytu i zapisu tych sterowników są dziesiątki narzędzi. To, że VCDS tego nie odczytuje to już inna para kaloszy. Są programy diagnostyczne, które czytają przebieg ze ECU.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1356
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
przy takim zabiegu, zmiany w plikach są zawszeZbichu pisze:Napisałeś, że EDC17 nie zapisuje przebiegu, więc postanowiłem poprawić ten błąd i poinformować, że ZAPISUJE. Podam ci nawet informację jak to sprawdzić. Odczytaj sterownik (pełny odczyt) i zapisz. Pokonaj pojazdem jakiś dystans i ponownie odczytaj sterownik. Następnie porównaj zapisane pliki jakimkolwiek hexedytorem. Do odczytu i zapisu tych sterowników są dziesiątki narzędzi. To, że VCDS tego nie odczytuje to już inna para kaloszy. Są programy diagnostyczne, które czytają przebieg ze ECU.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 sty 2015, 18:33
- Lokalizacja: Nl
Dokładnie tak- pisałem to od samego początku- ale niektórzy naczytają i naoglądają się głupot i pózniej je powielająmaniek07 pisze:Czyli podsumowując, jeżeli licznik przebieg został cofnięty przez specjalistę to nie ma szans aby coś znaleźć?

Ostatnio zmieniony 22 sty 2019, 14:12 przez zekering78, łącznie zmieniany 1 raz.
Stage 1+ by Vagtechniek
430pk/530Nm
430pk/530Nm
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
to jest bardziej niż bardzo proste - jeśli coś (obojętnie czy czujnik absu czy czujnik w skrzyni czy jakikolwiek inny czujnik w samochodzie ) potrafi zmienić przebieg w czasie jazdy to i może go zmienić człowiek z odpowiednim sprzętem i umiejętnościami .
Kwestia tylko chęci i umiejętności
C6 to nie jest żaden nietypowy model i większość zawodowców robi to bez zająknięcia
I standardowo każdy wierzy że Niemiec , Francuz czy ktokolwiek inny kupił duże kombi z dużym silnikiem , dieslem , automatem tylko po to żeby mało jeździć
Kwestia tylko chęci i umiejętności
C6 to nie jest żaden nietypowy model i większość zawodowców robi to bez zająknięcia
I standardowo każdy wierzy że Niemiec , Francuz czy ktokolwiek inny kupił duże kombi z dużym silnikiem , dieslem , automatem tylko po to żeby mało jeździć

Moje akurat od nowości było w posiadaniu firmy farmaceutycznej, byłem już na diagnostyce, 1,5h poszukiwań i wszędzie ten sam przebieg więc albo, albokiler22 pisze:to jest bardziej niż bardzo proste - jeśli coś (obojętnie czy czujnik absu czy czujnik w skrzyni czy jakikolwiek inny czujnik w samochodzie ) potrafi zmienić przebieg w czasie jazdy to i może go zmienić człowiek z odpowiednim sprzętem i umiejętnościami .
Kwestia tylko chęci i umiejętności
C6 to nie jest żaden nietypowy model i większość zawodowców robi to bez zająknięcia
I standardowo każdy wierzy że Niemiec , Francuz czy ktokolwiek inny kupił duże kombi z dużym silnikiem , dieslem , automatem tylko po to żeby mało jeździć
