Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.0tdi Gorący przewod + pod maska na kielichu.

Elektryka
gawor06
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 wrz 2014, 01:05
Lokalizacja: łódź

Post autor: gawor06 » 21 gru 2018, 11:33

Rozumiem czyli tuż przy zakuciu?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 21 gru 2018, 23:46

Ale co tuż przy zakuciu?

gawor06
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 wrz 2014, 01:05
Lokalizacja: łódź

Post autor: gawor06 » 22 gru 2018, 08:54

Wkrecamy wkręt w miejscu gdzie jest zakuty przewód

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 22 gru 2018, 22:23

gawor06 pisze:Wkrecamy wkręt w miejscu gdzie jest zakuty przewód
Nie, otwór wiercisz z góry w wyprowadzonym plusie. Gdy się przewiercisz do przewodu, to wkręcasz wkręta dłuższego od powstałego otworu.

Nexmader
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 13 lut 2018, 00:16
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Nexmader » 13 sty 2019, 22:43

Witam, mam ten sam problem, plus pod maska jest parzący, na nim ladowanie 14.1V a na Aku 13.5V. Czy ktos moglby wrzucic foto gdzie dokladnie nalezy zrobic nawiert i wkrecic wkret? Ewentualnie czy moze zdjac gumowa izolacje z przewodu ktory biegnie w str aku i probowac jakims kontaktem plus czyszczenie?
Sorry za interpunkcje, ale pisze z tele.
Pozdrawiam

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 20 sty 2019, 23:02

Masz jak na tacy w poście nad Twoim. :shock:

TMD S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 15 sty 2020, 09:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: TMD S » 07 maja 2020, 09:17

Cześć i czołem !

możecie podesłać na PW lub umieścić fotę z tym otworem i wkrętem ?
w którym dokładnie miejscu ma być oraz jaki wynik jest z tył przy akumulatorze ?
0000 TMD S

zet29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lis 2020, 14:15
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Prudnik

Re: 2.0tdi Gorący przewod + pod maska na kielichu.

Post autor: zet29 » 20 paź 2022, 07:52

U mnie było to samo czyli gorące złącze na kielichu, powodem jest powstający opór na zaciśniętym przewodzie, ja nie wkręcałem żadnych wkrętów bo wydawało mi się to słabo skuteczne a przynajmniej nie na długo dlatego odłączyłem akumulator i zacisnąłem praską hydrauliczną te dwa miejsca gdzie wchodzą przewody, teraz nic się nie grzeje i cała elektryka wróciła do życia. Taką praskę do zaciskania ma prawie każdy elektryk więc można podjechać i pożyczyć na chwilę lub zacisnąć na miejscu. Trzeba pamiętać żeby zacisnąć troszkę mniejszym rozmiarem niż jest to zrobione oryginalnie wtedy będzie spokój na długo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga