2.0tdi Gorący przewod + pod maska na kielichu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
2.0tdi Gorący przewod + pod maska na kielichu.
Witam...
Mam problem z przewodem pod maska, chodzi o przewód + pod maska który znajduje sie na kielichu, jest strasznie goracy az parzy....
Od czego tak się dzieje. ?
Mam problem z przewodem pod maska, chodzi o przewód + pod maska który znajduje sie na kielichu, jest strasznie goracy az parzy....
Od czego tak się dzieje. ?
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
O tym mówięmoże w miejscu zakucia się coś poluzowało

Przewód nie może się nagrzewać, jeśli coś takiego występuje musisz szukać powodu, czyli gdzieś coś zaśniedziało, czy korozja itp. Trzeba to poczyścić żeby styk był prawidłowy, bo za niedługi czas nie odpalisz auta, a nie mówię już o uszkodzeniach spowodowanych spadkiem napięcia. Nieraz w miejscu gdzie przewody są zakute, też potrafi zaśniedzieć, szczególnie jak dostanie się tam wilgoć czy woda choćby przy myciu silnika. Nie można też wykluczyć uszkodzeń kabla o których pisał wyżej schiller,
Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Tutaj masz rozwiązanie:pilkozak pisze:odświeżam, ogarnął ktoś ten parzący/gorący plus na słupku?
niski-prad-ladowania-akumulatora-vt78727.htm
akumulator-rozladowany-po-2-dniach-vt72 ... e&start=15
dzięki wojciech007
[ Dodano: 2017-01-09, 23:36 ]
nisk...ora-vt78727.htm
akum...grzeje&start=15
[ Dodano: 2017-07-09, 14:03 ]
Mimo zastosowaniu patentu z wkręceniem wkręta problem jest nadal...
Silnik zimny, dmuchawa na max-a 12, obroty silnika zaczynają pływać +/- 150, przewód + na słupku pod maską zaczyna się rozgrzewać, aż nie da się go dotknąć :shock:
jak zdejmę obroty dmuchawy np. na 2 wszystko wraca do normy. Obroty silnika się trzymają, przewód zaczyna stygnąć.
na alternatorze przez cały ten czas 14,2V
Jakieś pomysły?
Podobnie jak w tym przypadku po włączeniu climatronica
[ Dodano: 2017-01-09, 23:36 ]
nisk...ora-vt78727.htm
akum...grzeje&start=15
[ Dodano: 2017-07-09, 14:03 ]
Mimo zastosowaniu patentu z wkręceniem wkręta problem jest nadal...
Silnik zimny, dmuchawa na max-a 12, obroty silnika zaczynają pływać +/- 150, przewód + na słupku pod maską zaczyna się rozgrzewać, aż nie da się go dotknąć :shock:
jak zdejmę obroty dmuchawy np. na 2 wszystko wraca do normy. Obroty silnika się trzymają, przewód zaczyna stygnąć.
na alternatorze przez cały ten czas 14,2V
Jakieś pomysły?
Podobnie jak w tym przypadku po włączeniu climatronica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Wywiercić musisz tyle, żeby otwór doszedł do samego przewodu. Gwintowanie i wkręcenie śruby niewiele pomoże. Chodzi o to, aby poprawić zaciśnięcie końcówki na przewodzie (wkręcając wkręta robimy to z odwrotnej strony, nie zaciskamy końcówki tylko rozpieramy przewód). Musimy zadziałać tak jak kołek rozporowy.
Rozumiesz?
Rozumiesz?