Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

2.0tdi Gorący przewod + pod maska na kielichu.

Elektryka
zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

2.0tdi Gorący przewod + pod maska na kielichu.

Post autor: zaba84 » 10 lip 2014, 16:13

Witam...

Mam problem z przewodem pod maska, chodzi o przewód + pod maska który znajduje sie na kielichu, jest strasznie goracy az parzy....

Od czego tak się dzieje. ?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 10 lip 2014, 17:22

Musi być gdzieś słaby styk.
Warsztat, naprawy Audi A6.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 10 lip 2014, 20:30

Wydaje mi sie jakby na tym metalu było coś nie tak.... bo przewód kilka cm za i przed tym złączem + jest zimniejszy...
Może bywalic to złącze + i zalutować na stałe ... ?

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 10 lip 2014, 22:48

Kurcze dokladnie taki przypadek mialem klka lat temu ale zabij mnie nie pomietam dokladnie co bylo przyczyna ale wydaje mi sie ze kabel pod izolacja gdzies byl polamany pekniety.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 11 lip 2014, 15:01

Ale u mnie parzy tylko to złącze + pod maska im dalej od złącza tym przewód zimniejszy ...

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 11 lip 2014, 15:03

zaba84 pisze:Ale u mnie parzy tylko to złącze + pod maska im dalej od złącza tym przewód zimniejszy ...
Sprawdziłeś styk tego złączą?
Warsztat, naprawy Audi A6.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 11 lip 2014, 15:18

tzn mówisz o miejscu zakucia złącza na przewód? Jezeli o tym mówimy to nie widze tam nic podejrzanego...
Zauważyłem żą przewód + przy aku w bagażniku nie jest gorący... wiec wnioskuje że musi być coś z tym złączem pod maską, może w miejscu zakucia się coś poluzowało <mysli>

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 11 lip 2014, 15:48

może w miejscu zakucia się coś poluzowało
O tym mówię <okok> Mogło dojść do uszkodzenia mechanicznego.
Przewód nie może się nagrzewać, jeśli coś takiego występuje musisz szukać powodu, czyli gdzieś coś zaśniedziało, czy korozja itp. Trzeba to poczyścić żeby styk był prawidłowy, bo za niedługi czas nie odpalisz auta, a nie mówię już o uszkodzeniach spowodowanych spadkiem napięcia. Nieraz w miejscu gdzie przewody są zakute, też potrafi zaśniedzieć, szczególnie jak dostanie się tam wilgoć czy woda choćby przy myciu silnika. Nie można też wykluczyć uszkodzeń kabla o których pisał wyżej schiller,
Warsztat, naprawy Audi A6.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 11 lip 2014, 20:02

Tak to byla dokladnie taka sama sytulacja. Przewod goracy tylko na koncu. Rozizoluj go na tej widocznej dlugosci zaczynajac od klemy i sprawdz.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 11 lip 2014, 21:31

oki jutro bede szukał... dam znac co znalazlem..

pilkozak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 22 gru 2016, 16:45
Lokalizacja: WR/CIN/WE

Post autor: pilkozak » 09 sty 2017, 22:59

odświeżam, ogarnął ktoś ten parzący/gorący plus na słupku?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 09 sty 2017, 23:15

pilkozak pisze:odświeżam, ogarnął ktoś ten parzący/gorący plus na słupku?
Tutaj masz rozwiązanie:
niski-prad-ladowania-akumulatora-vt78727.htm
akumulator-rozladowany-po-2-dniach-vt72 ... e&start=15

pilkozak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 22 gru 2016, 16:45
Lokalizacja: WR/CIN/WE

Post autor: pilkozak » 09 lip 2017, 14:03

dzięki wojciech007

[ Dodano: 2017-01-09, 23:36 ]
nisk...ora-vt78727.htm
akum...grzeje&start=15

[ Dodano: 2017-07-09, 14:03 ]
Mimo zastosowaniu patentu z wkręceniem wkręta problem jest nadal...
Silnik zimny, dmuchawa na max-a 12, obroty silnika zaczynają pływać +/- 150, przewód + na słupku pod maską zaczyna się rozgrzewać, aż nie da się go dotknąć :shock:
jak zdejmę obroty dmuchawy np. na 2 wszystko wraca do normy. Obroty silnika się trzymają, przewód zaczyna stygnąć.
na alternatorze przez cały ten czas 14,2V
Jakieś pomysły?
Podobnie jak w tym przypadku po włączeniu climatronica

gawor06
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 wrz 2014, 01:05
Lokalizacja: łódź

Post autor: gawor06 » 21 gru 2018, 10:37

Odświeżam pytanie. Gdzie dokładnie trzeba wywiercic otwór? Trzeba to zrobić na wylot czy tylko nawiercic i nagwintowac i wkręcić śrubę.
Temat ze zdjęciami nie działa a w necie nigdzie nie mogę znaleźć

[ Dodano: 2018-12-21, 10:37 ]
Nikt nie wie?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 21 gru 2018, 11:00

Wywiercić musisz tyle, żeby otwór doszedł do samego przewodu. Gwintowanie i wkręcenie śruby niewiele pomoże. Chodzi o to, aby poprawić zaciśnięcie końcówki na przewodzie (wkręcając wkręta robimy to z odwrotnej strony, nie zaciskamy końcówki tylko rozpieramy przewód). Musimy zadziałać tak jak kołek rozporowy.
Rozumiesz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl