Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] 00739

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 13 maja 2013, 12:43

adczy pisze:czyszczenie w tym przypadku moze nie ma sensu ,bo wina lezy po stronie pompy obiegowej,ale nie obstawiam myslalem ze wlasnie tu znajde odpowiedz na ten blad,ale mam zamiar sie wziasc za demontaz tej owej pompy i zobaczymy co wyniknie z tego ,chyba ze ty wpadles juz na pomysla jakiegos
Kolego podpowiedz proszę o której pompie mówisz i gdzie ona się znajduje ? Bo są zdania podzielone, że za te błędy coolant circuit odpowiedzialne są cylinderki - a mi sie wydaje, że moze być to ta pompa o której mówisz...
kontakt administratora:
Polecam!

marian_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 22 lut 2011, 09:43
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: marian_17 » 13 paź 2013, 10:52

dołączam się do pytania.
O której pompie mowa? o tej pod tymi "cylinderkami" ?
Gdzie ona się znajduje?
Pozdrawiam.
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning

Thomas30londyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 maja 2013, 23:44
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Thomas30londyn » 08 lut 2014, 00:11

pod cylinderkami znajduje sie maly silniczek z wirnikiem to jest pompa v50 dosc czesto jest tak ze ten silniczek sie rozlatuje na lozyskach trzeba kupic nowy . Oczywiscie cylinderki czyli zawory plynu chlodnicy i pompa to jeden element. Powiem uczciwie ze czyszczenie tego pomoga ale tylko czasowa polecam kupic nowy

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 11 paź 2016, 21:50

I jak się skończył temat? pomogło przeczyszczenie wtyczki?
mam ten sam błąd i ogrzewanie raz jest - raz go nie ma.
cylinderki czyste jak łza i dalej piździ... <wnerw>

[ Dodano: 2016-10-11, 21:50 ]
Panowie czy ktoś z Was może mi sprawdzić u siebie jaka jest charakterystyka pompki wirowej V50 zintegrowanej z zaworami?
czy ona po włączeniu ogrzewania na HI pracuje cały czas ?
u mnie pociśnie przez 5-7 sekund i przez następne 20-40 sekund nie działa i przez to łapie błąd
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded

Po prostu sprawdźcie mi proszę czy ona u Was działa cały czas.
Chciałbym to potwierdzić zanim ją wytargam z auta...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

iaqbec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:51
Lokalizacja: Władysławowo

Post autor: iaqbec » 13 lis 2018, 20:00

Dopadło mnie to samo czyli "00739 - Coolant Circulation Pump (V50), 001 - Upper Limit Exceeded" i nie jest to błąd związany z cylinderkami tylko chyba z pompką pod nimi. Co ciekawe wcześniej kilka razy radziłem sobie z samymi cylinderkami i nawet wymieniałem już cały moduł zaworków z pompką na poprawiony z literką "b". Dzięki temu po uzyskaniu wyżej wymienionego błędu miałem części na podmiankę, tj. starą pompkę. Niestety błąd wyskakiwał nadal . Skusiłem się więc na zakup NOWEJ :shock: ORYGINALNEJ . Niestety błąd nadal występuje ! Czy ktoś może ogarnął temat ?

[ Dodano: 2018-11-13, 20:00 ]
Wymieniłem na kolejną pompkę , już 3cią i nadal to samo ...

1 Fault Found:

00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 115

... bardzo późno robi się ciepło w kabinie ... brak pomysłu co to może być ...

... wyżej ktoś pisał o poziomie płynu chłodniczego ? czy to możliwe że ten błąd byłby z tym powiązany ? w zbiorniczku poziom idealny - troszkę poniżej max'a ...
... może ta pompka jest w jakiś sposób zapowietrzona ?
przy testach kręci normalnie , a błąd zostaje , wystarczy że po skasowaniu pompka się załączy
PLEASE HELP

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 13 lis 2018, 20:30

A może nagrzewnica jest zapchana?

iaqbec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:51
Lokalizacja: Władysławowo

Post autor: iaqbec » 13 lis 2018, 22:28

ale co masz na myśli ? czym miałaby się zapchać ? pozdr.

na jednym ze znanych anglojęzycznych forów, znalazłem poradę, która pomogła jednej z osób, sprawa miała polegać na odpowietrzeniu układu płynu chłodniczego poprzez odkręcanie korka zbiorniczka na rozgrzanym aucie, wydaje się trochę dziwne, bo ten układ o ile się nie mylę powinien się sam odpowietrzyć

... przed chwilą próbowałem ... i już wydawało mi się że cud ... ale błąd wrócił , dla pewności jutro powtórzę zabieg ... a może :|

macyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 cze 2015, 13:47
Lokalizacja: Łódź

Post autor: macyy » 08 sty 2019, 10:37

udało Ci się rozwiązać problem?

iaqbec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:51
Lokalizacja: Władysławowo

Post autor: iaqbec » 08 sty 2019, 13:02

Problem chyba rozwiązałem bo jakiś miesiąc jest spokój, cały ten błąd nie jest związany z jakimkolwiek uszkodzeniem pompki, więc wszystkie wymieniane prze zemnie zaworki+pompka są sprawne ! Błąd pojawia się prawdopodobnie po próbie "czyszczenia" cylinderków lub innej ingerencji w układ chłodzenia. Do pompki dostaje się powietrze przez co wirnik bez oporu osiąga obroty wyższe niż przewidziane i wyrzuca wyżej wymieniony błąd. Odpowietrzenie układu załatwia sprawę i błąd trwale znika. Jednym sposobem jest odkręcenie kilka razy korka zbiorniczka wyrównawczego na rozgrzanym silniku ( UWAGA ! zachować ostrożność, ryzyko poparzenia ), powoduje to ruch płynu w układzie co daje szansę na przepchnięcie powietrza z pompki. Polecam ustawić grzanie w środku na maxa i wentylator na 1 stopniu. U mnie to trochę pomogło, ale nie do końca bo błąd nadal losowo wracał. Zalałem więc G12 w zbiorniczku ponad miarkę, pod sam korek, aż się przelewało ... pojeździłem trochę i jak był ubytek znów dolewałem pod korek, ( płyn będzie się trochę wylewał przelewem , ale nie zwracaj na to uwagi ) . Po takim dolaniu z 3 razy układ się całkowicie odpowietrzył, błąd wyeliminowany. Na mój gust winę ma tu bardziej zbiorniczek wyrównawczy bo to on chyba jest odpowiedzialny za samo odpowietrzanie układu. W każdym razie ważne że się udało i znów w autku jest cieplutko niemalże od samego odpalenia silnika ( poniżej 5C dogrzewanie ). Ja walczyłem z tym niemal rok, w tym wymiany pompek na nowe i nikt nie wiedział co jest grane w tym serwis ASO. Mam nadzieję, że opis komuś pomoże. POZDRAWIAM.

macyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 cze 2015, 13:47
Lokalizacja: Łódź

Post autor: macyy » 09 sty 2019, 22:49

Super, dzięki za nakierunkowanie. Spróbuję Twojej metody :)

[ Dodano: 2019-01-09, 22:49 ]
Próbowałem dzisiaj Twojego sposobu. Wygrzałem dobrze auto, odkręciłem korek od zbiorniczka i rzeczywiście z przewodu który idzie do chłodnicy poleciało powietrze. Nie pomogło to jednak. Póżniej po 8 godzinach rozgrzałem auto do 90 st. i odkręciłem korek odpowietrzający na przewodzie w podszybiu i co mnie zdziwiło to nie leciał z niego płyn, jedynie raz na jakiś czas wystrzeliwał na chwilę i znowu cisza. 2 przewody wchodzące do komory od tej pompki z cylinderkami są gorące, czyli gorący płyn wpada do nagrzewnicy, natomiast na wylocie nie ma ciśnienia...
Co myślicie? Zapchana nagrzewnica? Aż tak zapowietrzona?
Oczywiście później przez 30 km nie było ogrzewania, a jak stanąłem lewą stroną auta na wysokim krawężniku nagle ogrzewanie się pojawiło, jakby powietrze poszło wyżej. Jak zjechałem na równą drogę to przestał grzać :/
Ma ktoś jakiś pomysł? Nie chce na darmo rwać deskę rozdzielczą i wymieniać nagrzewnicę...

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1331
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 10 sty 2019, 00:25

przy obecnych temp.zewn. pełne odpowietrzenie układu może potrwać 2-3godz. odpowietrzenie układu korkiem na przewodzie na podszybiu czasami trzeba powtarzać kilka, kilkanaście razy.

macyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 cze 2015, 13:47
Lokalizacja: Łódź

Post autor: macyy » 10 sty 2019, 11:13

Auto stało w ogrzewanej hali.
Problem jest taki, że z tego przewodu po odkręceniu odpowietrznika nie leci ciurkiem płyn tylko raz na jakiś czas "siknie" z niego.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 sty 2019, 11:54

Zainteresowałbym się jednak nagrzewnicą, która może być przytkana :).

macyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 cze 2015, 13:47
Lokalizacja: Łódź

Post autor: macyy » 10 sty 2019, 14:36

No tak niestety chyba zrobie.
Orientujesz się czy da rade ją wyjąć bez rwania całej deski? Gdzieś mi się odbiło o uszy, że po wyjęciu samego schowka da rade ją wciągnąć

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 sty 2019, 18:40

A nie lepiej odpiąć węże od nagrzewnicy i ją przepłukać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga