Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Złamany wahacz i konsekwencje po wymiania POMOCY!

Zawieszenie
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 01 sty 2019, 10:35

ale TRW też szły na pierwszy montaż a także były jako części oryginalne montowane przy wymianach w ASO


historia z takim pęknięciem nie jest pierwsza - trafiłem już w sieci na wiele podobnych tematów
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 01 sty 2019, 12:10

Patrząc na przedostatnie zdjęcie zastanawiam się, czy tam nie doszło do uszkodzenia gumy i woda nie dostała się do środka? Wtedy wycisnęło smar i doszło do korozji i kulka ruszając się rozsadziła komorę, bo nie było dość miejsca z powodu nagromadzonych tlenków? Bieżnia wygląda na kompletnie suchą...

Przykład - dlaczego nie należy zwlekać z wymianą elementów zawieszenia, gdy pojawia się jakies stuki?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga