Złamany wahacz i konsekwencje po wymiania POMOCY!
Złamany wahacz i konsekwencje po wymiania POMOCY!
Witam, posiadam audi a6 c5 2.5 tdi 150km AKN quattro z 1999r. Dzisiaj spotkała mnie straszna historia, przy 100km/h pękł mi dolny wahacz prosty od strony pasarzera i koło oparło się o nadkole i zablokowało, po zatrzymaniu auta (cudem) i opadnięciu emocji zadzwoniłem po lawetę, ale gdy usłyszałem cene postanowiłem robić to w szczerym polu. Kupiłem wahacz i wymieniłem. I zaczęły się kłopoty. Po odpaleniu silnik strasznie przenosi drgania do środka (okej to któraś poduszka). Przy 40km/h jest wszystko ok ale tylko wtedy gdy nie rozpędzam się ani nie zwalniam silnikiem, kiedy tak robie to samochód drży jakby koło było krzywe i coś huczy jak zużyte łożysko. Dodam że jak wrzuce luz przy 40 jest ok i jak hamuje na luzie tez jest wszystko ok.
Moje pytanie to jak sprawdzić która poduszka wyrwana i od czego zacząć przy szukaniu przyczyny drgań przy rozpędzaniu i huku?
Moje pytanie to jak sprawdzić która poduszka wyrwana i od czego zacząć przy szukaniu przyczyny drgań przy rozpędzaniu i huku?
Wymieniony przegub i poduchy, felga ok. Wszystko ogarnięte, jeszcze zbieżność.
Przed pęknięciem nic nie stukało, byłem w szoku, że coś takiego mogło się stać. Jak najszybciej wymienię cały zestaw na jakiś dobrej marki.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Przed pęknięciem nic nie stukało, byłem w szoku, że coś takiego mogło się stać. Jak najszybciej wymienię cały zestaw na jakiś dobrej marki.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2018, 22:04 przez kuba03, łącznie zmieniany 1 raz.
- PasjonatGT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 18:09
- Lokalizacja: Gryfice ZGY
TRW to chyba jedna z najgorszych firm wahaczy.
Ale mam pytanie:
Mam fabryczne przednie dolne wahacze LMO. Auto ma 328 tys km. Gumy wyglądają super, nic nie puka. Ale czy mimo to wymienić? Jadę w 2019 w daleką podróż po europie to chyba tym bardziej. Może ktoś mi doradzić. Górne wszystkie wymieniłem 2 tygodnie temu i łączniki.
A drugie pytanie czy końcówki drążków wymienić wraz z drążkami, żeby było z głowy? Nie wiem jaka żywotność jest tych drążków.
Ale mam pytanie:
Mam fabryczne przednie dolne wahacze LMO. Auto ma 328 tys km. Gumy wyglądają super, nic nie puka. Ale czy mimo to wymienić? Jadę w 2019 w daleką podróż po europie to chyba tym bardziej. Może ktoś mi doradzić. Górne wszystkie wymieniłem 2 tygodnie temu i łączniki.
A drugie pytanie czy końcówki drążków wymienić wraz z drążkami, żeby było z głowy? Nie wiem jaka żywotność jest tych drążków.