[ARE 2.7 250 KM] Drgania na wolnych obrotach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
Łańcuch wymieniony, i zeszło do -5 na zimnym oraz -4 na ciepłym
[ Dodano: 2018-12-13, 23:17 ]
napinacz łańcucha również wymieniony, i na zimnym jest -4 bank 1 , -1 bank 2
chyba się poddaję, wypadanie zapłonu takie samo
[ Dodano: 2018-12-15, 14:48 ]
A więc teraz już jest lepiej z ustawieniem, -1 bank 1 oraz 1 bank 2, czasami zdarza się że jest -2 na banku pierwszym, myślę że już w normie. Wypadanie zapłonu jak było tak jest, oraz drgania. Co się zmieniło, wycięte katalizatory, posprawdzane podciśnienia, odpięte lpg a wypadanie dalej na 4-6 cylindra w ilości ok. 18 wypadnięć, ale czuć ciągle że poszarpuje, jakieś pomysły?
[ Dodano: 2018-12-13, 23:17 ]
napinacz łańcucha również wymieniony, i na zimnym jest -4 bank 1 , -1 bank 2
chyba się poddaję, wypadanie zapłonu takie samo
[ Dodano: 2018-12-15, 14:48 ]
A więc teraz już jest lepiej z ustawieniem, -1 bank 1 oraz 1 bank 2, czasami zdarza się że jest -2 na banku pierwszym, myślę że już w normie. Wypadanie zapłonu jak było tak jest, oraz drgania. Co się zmieniło, wycięte katalizatory, posprawdzane podciśnienia, odpięte lpg a wypadanie dalej na 4-6 cylindra w ilości ok. 18 wypadnięć, ale czuć ciągle że poszarpuje, jakieś pomysły?
Bartosz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Kolego zrób komplet logów. Ja zwracałem uwagę na początku że soft jest raczej przesadzony. Widać tam bardzo duże doładowanie zadane i turbo ledwo wyrabia. Widać też pętlenie wtryskiwaczy. I tu niestety bez wskazania sondy ciezko stwierdzić czy tak jest w sofcie czy to może pompa nawala. Chyba że log był na LPG to też inna bajka.
Mówisz, że sprawdzane podciśnienia ale jak? Na oko czy kompresorem?
Mówisz, że sprawdzane podciśnienia ale jak? Na oko czy kompresorem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Dynamiczne: 002+033 (oba paliwa). 003+020 (pb). 115+118 oraz 090+093 (obojętne które paliwo)
Statyczny. 033, z przełączeniem paliw co minutę. 4minuty ciągłego logu. Zmianę paliwa znaczymy przyciskiem MARK.
Oczywiście logi robimy od 1500 do 6000RPM około, na 3cim biegu, także jest potrzebna porządna trasa. U Ciebie koniecznie osoba do pomocy, przy takiej mocy samemu to bardzo niebezpieczne.
Jak wrzucisz logi to oznacz który jest Pb który LPG oraz w statycznym od którego paliwa zaczynałeś.
Statyczny. 033, z przełączeniem paliw co minutę. 4minuty ciągłego logu. Zmianę paliwa znaczymy przyciskiem MARK.
Oczywiście logi robimy od 1500 do 6000RPM około, na 3cim biegu, także jest potrzebna porządna trasa. U Ciebie koniecznie osoba do pomocy, przy takiej mocy samemu to bardzo niebezpieczne.
Jak wrzucisz logi to oznacz który jest Pb który LPG oraz w statycznym od którego paliwa zaczynałeś.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
na razie statyczne 33, od Pb zacząłem oczywiście auto zagrzane. wieczorem zrobię dynamiczne na autostradzie.
https://bit.ly/2UN40W9
[ Dodano: 2018-12-16, 21:43 ]
002 oraz 033 LPG:
https://bit.ly/2EouPu2
002 oraz 033 Benzyna:
https://bit.ly/2CfnWtE
115 oraz 118 benzyna:
https://bit.ly/2QwOgIx
003 oraz 020 benzyna:
https://bit.ly/2BrI0Hp
090 oraz 093 benzyna:
https://bit.ly/2rH6RT6
https://bit.ly/2UN40W9
[ Dodano: 2018-12-16, 21:43 ]
002 oraz 033 LPG:
https://bit.ly/2EouPu2
002 oraz 033 Benzyna:
https://bit.ly/2CfnWtE
115 oraz 118 benzyna:
https://bit.ly/2QwOgIx
003 oraz 020 benzyna:
https://bit.ly/2BrI0Hp
090 oraz 093 benzyna:
https://bit.ly/2rH6RT6
Ostatnio zmieniony 16 gru 2018, 21:57 przez bartex1809, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartosz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Z logu statycznego widać że LPG na wolnych ustawione za bogato.
Na dynamiczny Pb 002+033 widać że pętli wtryski i drobne różnice napiec pomiędzy bankami.
Na dynamicznym LPG dalej drobne różnice napięć między bankami. Około 2900 duży spadek napięcia na sondzie, najprawdopodobniej wypadnięty zapłon. Nie szarpie przy przyspieszaniu?
275g/s idąc po przepływie to jakieś 340KM. (to bardzo mocny soft moim zdaniem i ciężko mi powiedzieć czy przeliczenie jest prawidłowe)
Turbo dopiero koło 4000 osiąga to co zadane (1,36bar)
N75 tylko przez chwile schodzi z maksymalnego otwarcia. Między 2700 a 3700.
No i spalanie stukowe, na prawdę konkretne...
Wiem, sporo tego...
Na dynamiczny Pb 002+033 widać że pętli wtryski i drobne różnice napiec pomiędzy bankami.
Na dynamicznym LPG dalej drobne różnice napięć między bankami. Około 2900 duży spadek napięcia na sondzie, najprawdopodobniej wypadnięty zapłon. Nie szarpie przy przyspieszaniu?
275g/s idąc po przepływie to jakieś 340KM. (to bardzo mocny soft moim zdaniem i ciężko mi powiedzieć czy przeliczenie jest prawidłowe)
Turbo dopiero koło 4000 osiąga to co zadane (1,36bar)
N75 tylko przez chwile schodzi z maksymalnego otwarcia. Między 2700 a 3700.
No i spalanie stukowe, na prawdę konkretne...
Wiem, sporo tego...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Obawiam się czy prędzej czy później konieczny będzie powrót do serii, porzadna diagnostyka i zrobienie programu od nowa, czyli wizyta u tunera. Tu na forum jest Łukasz13, możesz próbować go prosić o pomoc żeby sprawdził logi - soft. Bo możliwe, że długie czasy wtrysku i ogólnie kiepska praca są spowodowane zawyżającą przepływką (mówisz że soft jest na 300KM a ona wskazuje 340). Ja nniestety nie jestem tunerem i nie powiem Ci czy przepływ jest odpowiedni do doładowania.
A wymieniać MAF tylko żeby sprawdzić, wydać 300zł około... Wstępnie można by było sprawdzić czy nie jest lepiej po jej odpięciu. Spróbuj zrobić logi dyn 002+033 Pb, 003+020 Pb z odpiętym przepływomierzem. Choć nie obiecuje że uda się tam coś zobaczyć. Jakie wartości masz w grupie 032?
Jeśli komp pokazuje wypadanie a wcześniej nie było to zamiany miejscami lub wymiana elementów układu zapłonowego (świece, kabel, cewki). Wcześniej spr czy wypada na obu paliwach. Stukowe i wypadanie może być z wielu przyczyn między innym,i od tej przepływki lub układu zapłonowego. Mi np. ostatnia waliło zapłonem i stukało przez neiszczelność. A wcześniej wymieniłem świece i cekwę. Portfel zabolało bo wydałem na całą zabawę prawię 800zł a wysarczyło wziąć do ręki PLAKa i szukać nieszczelności. Byłbym jakieś 500 do przodu.
A wymieniać MAF tylko żeby sprawdzić, wydać 300zł około... Wstępnie można by było sprawdzić czy nie jest lepiej po jej odpięciu. Spróbuj zrobić logi dyn 002+033 Pb, 003+020 Pb z odpiętym przepływomierzem. Choć nie obiecuje że uda się tam coś zobaczyć. Jakie wartości masz w grupie 032?
Jeśli komp pokazuje wypadanie a wcześniej nie było to zamiany miejscami lub wymiana elementów układu zapłonowego (świece, kabel, cewki). Wcześniej spr czy wypada na obu paliwach. Stukowe i wypadanie może być z wielu przyczyn między innym,i od tej przepływki lub układu zapłonowego. Mi np. ostatnia waliło zapłonem i stukało przez neiszczelność. A wcześniej wymieniłem świece i cekwę. Portfel zabolało bo wydałem na całą zabawę prawię 800zł a wysarczyło wziąć do ręki PLAKa i szukać nieszczelności. Byłbym jakieś 500 do przodu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 paź 2018, 22:48
- Lokalizacja: Mielec