Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6c5 2.8 aqd/apr po wymianie rozrządu.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Frytek.mf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 16 lis 2016, 20:32
Lokalizacja: Tuchola

A6c5 2.8 aqd/apr po wymianie rozrządu.

Post autor: Frytek.mf » 15 gru 2018, 11:54

Witam wszystkich
Jestem po wymianie wielu rzeczy w autku.... Odchwaszczam sobie powoli. Wymieniłem rozrząd kompletny z pompa wody termostatem. Zmieniałem też uszczelnienia silnika, jeden napimacz hydrauliczny oraz łańcuchy na walkach. Wszystko robiłem sam. Starannie wg wszelkich instrukcji z blokadą mi itp. Trochę mnie wyniki w blokach pomiarowych zastanawiają mianowicie rozrząd 0-0 byłem w szoku 😲 super ale po jakimś czasiecrozjechal się. Ale spr za parę minut znowu ustawiony na 0 0 wtf??? I nastawnik tyle na minusie??? Gdy auto pochodziło trochę jedna i druga str weszło na 0 0 jak to kurde ma być??? Silnik pracuje dobrze wkreca się na obroty nie spr jeszcze na szosie jak z mocą. Załączam zdj.
Obrazek

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 15 gru 2018, 12:48

Kolego ktory napinacz wymieniales (chinczyk z allegro)? Bo wyglada mi na nie dzialajacy poprawnie nastawnik w glowicy pasazera.

Rozrzad okej. Ale napinacz kiepski.

Frytek.mf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 16 lis 2016, 20:32
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: Frytek.mf » 15 gru 2018, 12:53

Dokładnie od skosnookich za 400 zł bank 1. Kur... I co teraz mam zrobić??? Ludzie pisali ze są ok

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 15 gru 2018, 15:49

Kolego usun to badziewie bo biedy sobie narobisz. Wiem ori drogie ale to najlepsze rozwiazanie. Lepiej sprawna uzywke zakupic niz chinszczyzne. Czytalem ze pasuje od 1.8T ale tylko wlasnie na strone pasazera.

Kolego powiedz jaka jest przyczyna wymiany napinacza stary juz nie dzialal. ?

Frytek.mf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 16 lis 2016, 20:32
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: Frytek.mf » 15 gru 2018, 16:30

Połamane slizgi przez co słychać było łańcuch wyrwane sitko. Kurde ale takie coś.... Muszę wszystko spr bo jak chwilę pochodził to wszystko ustawili się na 0 ale znowu rozrząd się rozjechal. Jak po kilku min znowu podłączyłem vaga znowu rozrząd idealnie na 0 a nastawnik miał - 14 Kurde rozgrzeje go i spr jeszcze raz może musi się wszystko napisać i ułożyć...

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 15 gru 2018, 17:03

Kolego nic sie nie ulozy albo dziala albo jest zepsute. Zrobisz jak uwazasz ale nie ryzkowalbym chinskim napinaczem w V6. Trzeba bylo kupic same slizgi (kolo 100 zł za takie w miare jakosciowo) i smigac na oryginalnym napinaczu.

Frytek.mf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 16 lis 2016, 20:32
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: Frytek.mf » 15 gru 2018, 18:00

Dobra będę działał chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł... A jak się te slizgi wymienia??? I czy przypadkiem nie wywalił by błędu od złej korelacji walka skoro napinacz nie trybi? Bo błędu nie mam żadnego

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 15 gru 2018, 18:43

Stare slizgi musisz podwazyc i wylamac w sumie. Nowe na wcisk. Lepszy stary oryginalny napinacz niz nowy chinski. Dac nowe slizgi i bedzie hulac.

Frytek.mf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 16 lis 2016, 20:32
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: Frytek.mf » 16 gru 2018, 18:46

Slizgi zamówione bede zmieniał nastawnik na stary jak bedzie ok to chinola bede staral sie oddac ale bedzie ciezko.....najwyzej pismo poleci z kancelarii. Dzis spr to nastawnik wywalil wartosc -46-0 :shock: :shock: :shock: rozrzad ladnie 0-0 ale gdy temp silnika wyniesie 60 stopni wartosci nastawnika podnosza sie -3-0 ale rozrzad rozjechał sie na -25-2 sam juz nie czaje. Błędu żadnego nie ma.

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 291
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 16 gru 2018, 21:40

Nastawnik dobry załorzyłeś , wiesz że się różnią ?

Frytek.mf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 16 lis 2016, 20:32
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: Frytek.mf » 18 gru 2018, 17:08

Tak wszystko spr. Przy pomocy chlopaga z grupy na fejsie doszedłem że o ogniwo łańcuch przestawiony po nagraniu auta i manipulacja g40 nastawy pięknie ustawiają się w wartości książkowe. Muszę poprawić to ale dziwne że na znakach się zgadza wszystko a liczba foniwek od do to 16.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga