Jestem po wymianie wielu rzeczy w autku.... Odchwaszczam sobie powoli. Wymieniłem rozrząd kompletny z pompa wody termostatem. Zmieniałem też uszczelnienia silnika, jeden napimacz hydrauliczny oraz łańcuchy na walkach. Wszystko robiłem sam. Starannie wg wszelkich instrukcji z blokadą mi itp. Trochę mnie wyniki w blokach pomiarowych zastanawiają mianowicie rozrząd 0-0 byłem w szoku 😲 super ale po jakimś czasiecrozjechal się. Ale spr za parę minut znowu ustawiony na 0 0 wtf??? I nastawnik tyle na minusie??? Gdy auto pochodziło trochę jedna i druga str weszło na 0 0 jak to kurde ma być??? Silnik pracuje dobrze wkreca się na obroty nie spr jeszcze na szosie jak z mocą. Załączam zdj.
A6c5 2.8 aqd/apr po wymianie rozrządu.
A6c5 2.8 aqd/apr po wymianie rozrządu.
Witam wszystkich
Jestem po wymianie wielu rzeczy w autku.... Odchwaszczam sobie powoli. Wymieniłem rozrząd kompletny z pompa wody termostatem. Zmieniałem też uszczelnienia silnika, jeden napimacz hydrauliczny oraz łańcuchy na walkach. Wszystko robiłem sam. Starannie wg wszelkich instrukcji z blokadą mi itp. Trochę mnie wyniki w blokach pomiarowych zastanawiają mianowicie rozrząd 0-0 byłem w szoku 😲 super ale po jakimś czasiecrozjechal się. Ale spr za parę minut znowu ustawiony na 0 0 wtf??? I nastawnik tyle na minusie??? Gdy auto pochodziło trochę jedna i druga str weszło na 0 0 jak to kurde ma być??? Silnik pracuje dobrze wkreca się na obroty nie spr jeszcze na szosie jak z mocą. Załączam zdj.
![Obrazek]()
Jestem po wymianie wielu rzeczy w autku.... Odchwaszczam sobie powoli. Wymieniłem rozrząd kompletny z pompa wody termostatem. Zmieniałem też uszczelnienia silnika, jeden napimacz hydrauliczny oraz łańcuchy na walkach. Wszystko robiłem sam. Starannie wg wszelkich instrukcji z blokadą mi itp. Trochę mnie wyniki w blokach pomiarowych zastanawiają mianowicie rozrząd 0-0 byłem w szoku 😲 super ale po jakimś czasiecrozjechal się. Ale spr za parę minut znowu ustawiony na 0 0 wtf??? I nastawnik tyle na minusie??? Gdy auto pochodziło trochę jedna i druga str weszło na 0 0 jak to kurde ma być??? Silnik pracuje dobrze wkreca się na obroty nie spr jeszcze na szosie jak z mocą. Załączam zdj.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Połamane slizgi przez co słychać było łańcuch wyrwane sitko. Kurde ale takie coś.... Muszę wszystko spr bo jak chwilę pochodził to wszystko ustawili się na 0 ale znowu rozrząd się rozjechal. Jak po kilku min znowu podłączyłem vaga znowu rozrząd idealnie na 0 a nastawnik miał - 14 Kurde rozgrzeje go i spr jeszcze raz może musi się wszystko napisać i ułożyć...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Slizgi zamówione bede zmieniał nastawnik na stary jak bedzie ok to chinola bede staral sie oddac ale bedzie ciezko.....najwyzej pismo poleci z kancelarii. Dzis spr to nastawnik wywalil wartosc -46-0 :shock: :shock: :shock: rozrzad ladnie 0-0 ale gdy temp silnika wyniesie 60 stopni wartosci nastawnika podnosza sie -3-0 ale rozrzad rozjechał sie na -25-2 sam juz nie czaje. Błędu żadnego nie ma.