Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 07 gru 2018, 12:45

Czy dymienie na postoju przy padniętych wytryskach jest na zimnym i ciepłym silniku. ??

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 gru 2018, 13:03

Nie ma różnicy i zawsze może zacząć dymić :).

irkogrande
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 19 paź 2017, 21:58
Imię: Irek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: irkogrande » 07 gru 2018, 20:30

Pytanie jak dymi.... Kolor dymu i zapach...?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 08 gru 2018, 12:03

Jak jest temperatura do 2 -3 stopni na zewnątrz, silnik nierozgrzanym, spaliny, bez wyczuwalnego zapachu nie gryzące. Białe,
Jedynie co mnie zaniepokoiło to, na rozgrzanym po 5-10 min postoju lubi zaciągnąć się przy odpalaniu, jest to sporadycznie ale jest i stan oleju jest na max,

Awatar użytkownika
esarie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 24 cze 2018, 17:25
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: esarie » 11 gru 2018, 08:29

Tyle się naczytałem tych postów ze boje się sprawdzić swoje wtryski a na pewno po części będzie agonia jak to pisze mat1324
chciałem regenerować ale raczej będę wymieniał na używki lub może nowe haha

bo na biegu jałowym buja buda i cos tam mi mechanik mówił ze leja jakieś wtryki jak będę miał chwile to to zweryfikuje a mam błąd

Kod: Zaznacz cały

008598 - Sonda lambda 1; zespół 1 
               P2196 - 000 - sygnał mieszanki za bogatej 
             Ramka zamrożona: 
                    Stan błędu: 01100000 
                    Priorytet błędu: 2 
                    Częstość błędu: 1 
                    Wew.licznik błędów: 255 
                    Przebieg: 221486 km 
                    Wskaźnik czasu: 0 
                    Data: 2018.11.09 
                    Czas: 16:49:31 

             Ramka zamrożona: 
                    Obroty silnika: 1197 /min 
                    Prędkość: 21.3 km/h 
                    Lambda: 44.2 % 
                    (bez jednostek): 0.0 
                    Napięcie: 1.000 V

czy to może być od tych wtrysków ? czy od tego ze egr jest off?
Dłubanina

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 11 gru 2018, 14:45

Jak mieszanka bogata to albo za dużo koksu albo za mało powietrza.
jak sadzisz ze leją to jest pierwsze.
co do EGR-a to gdyby był otwarty to zabiera tlen, ale widać to na przepławce :)

mrskoku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 19 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: wwa

Post autor: mrskoku » 11 gru 2018, 21:37

mat1324 pisze:Jeśli kody, które podałeś zgadzają się z tymi w sterowniku silnika oraz na samych wtryskach, to mechanik, które je wymienił wiedział, że nowe trzeba zakodować. Nie widziałem jeszcze przedliftowej C6 z takim przebiegiem, która miałaby fabryczne wtryski ;p. Aby sprawdzić wtryski musiałbyś podać końcowe litery po ciągu 059130277XX. Mimo, że będą to pierwsze montowane wtryski, to nie oznacza, że są fabryczne, ponieważ ktoś mógł wsadzić używki i je zakodować.
500k .. zależy od warunków :) moje wytrzymały 400k.

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 29 gru 2018, 21:51

Gdzie na wtryskiwaczu jest i czy w ogóle jest podana data produkcji?

dawinet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2018, 15:36
Lokalizacja: Rokitno

Post autor: dawinet » 29 gru 2018, 22:29

poda ktoś numery podkładek i uszcelek oring do wtrysków od bmk chce kupic w intercars nie allegro ???

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 02 sty 2019, 15:48

Pierścień uszczelniający miedziany 059 130 519
Oring WHT 000 884
Oring przelewu 059 130 119

Mam pytanie , mam zapieczone trochę wtryski + jeden bardzo ,korekta na nim prawie +40, reszta w okolicy + 15 . Czy próbować je czyścić preparatem np Tunap 989 czy wymieniać tego jednego. Efektów jakichś ubocznych zapieczonych wtryskiwaczy nie zauważyłem , auto pali normalnie , spalanie w normie średnio około 8 l/100 , w mieście 11-12 l/100 przy bardzo dużych korkach +zima , nie zacina się ,nie przybywa oleju, Dpf się ładnie wypala , nie koci na biało itd. Tylko te korekty mnie martwią :( ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 sty 2019, 17:00

A czasami nie masz na nich przedmuchu na uszczelce? Spróbuj najpierw potraktować je chemią.

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2017
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 02 sty 2019, 17:05

Chodzi Ci o miedziane podkładki ? Kurcze muszę sprawdzić , 2 miesiące temu wymieniałem podkładki i uszczelki .

bandzor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2018, 19:31
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bandzor » 20 sty 2019, 13:11

Koledzy ostatnio auto jak dluzej postoi na luzie zaczyna bujac silnikiem tak jakby zalwealo jeden cylinder po dodaniu lekko gazu pracuje normalnie. Vcdsem sprawdzilem wtryski ale nic z tego nie wiem. Prosze o analize
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 20 sty 2019, 14:43

Pozapiekane są, korekty na plusie.

bandzor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2018, 19:31
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bandzor » 20 sty 2019, 16:25

konradkry77 pisze:Pozapiekane są, korekty na plusie.
To co w tej sytuacji robic? Auto jezdzi czaly czas na trasy po 160 180 km/h. Tylko dlaczego czuc czasem ze jak by slabo pracowal jeden cylinder i silnik nie pracuje rowno przez ten czas. Jest sens teraz wyciagac wtryski i sprawdzic na stole? Czy jeszcze poczekac az zaczna sie wieksze problemy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga