
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 paź 2017, 21:58
- Imię: Irek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Braniewo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Tyle się naczytałem tych postów ze boje się sprawdzić swoje wtryski a na pewno po części będzie agonia jak to pisze mat1324
chciałem regenerować ale raczej będę wymieniał na używki lub może nowe
bo na biegu jałowym buja buda i cos tam mi mechanik mówił ze leja jakieś wtryki jak będę miał chwile to to zweryfikuje a mam błąd
czy to może być od tych wtrysków ? czy od tego ze egr jest off?
chciałem regenerować ale raczej będę wymieniał na używki lub może nowe

bo na biegu jałowym buja buda i cos tam mi mechanik mówił ze leja jakieś wtryki jak będę miał chwile to to zweryfikuje a mam błąd
Kod: Zaznacz cały
008598 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2196 - 000 - sygnał mieszanki za bogatej
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 221486 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.11.09
Czas: 16:49:31
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1197 /min
Prędkość: 21.3 km/h
Lambda: 44.2 %
(bez jednostek): 0.0
Napięcie: 1.000 V
czy to może być od tych wtrysków ? czy od tego ze egr jest off?
Dłubanina
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
500k .. zależy od warunkówmat1324 pisze:Jeśli kody, które podałeś zgadzają się z tymi w sterowniku silnika oraz na samych wtryskach, to mechanik, które je wymienił wiedział, że nowe trzeba zakodować. Nie widziałem jeszcze przedliftowej C6 z takim przebiegiem, która miałaby fabryczne wtryski. Aby sprawdzić wtryski musiałbyś podać końcowe litery po ciągu 059130277XX. Mimo, że będą to pierwsze montowane wtryski, to nie oznacza, że są fabryczne, ponieważ ktoś mógł wsadzić używki i je zakodować.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 350
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Pierścień uszczelniający miedziany 059 130 519
Oring WHT 000 884
Oring przelewu 059 130 119
Mam pytanie , mam zapieczone trochę wtryski + jeden bardzo ,korekta na nim prawie +40, reszta w okolicy + 15 . Czy próbować je czyścić preparatem np Tunap 989 czy wymieniać tego jednego. Efektów jakichś ubocznych zapieczonych wtryskiwaczy nie zauważyłem , auto pali normalnie , spalanie w normie średnio około 8 l/100 , w mieście 11-12 l/100 przy bardzo dużych korkach +zima , nie zacina się ,nie przybywa oleju, Dpf się ładnie wypala , nie koci na biało itd. Tylko te korekty mnie martwią
?
Oring WHT 000 884
Oring przelewu 059 130 119
Mam pytanie , mam zapieczone trochę wtryski + jeden bardzo ,korekta na nim prawie +40, reszta w okolicy + 15 . Czy próbować je czyścić preparatem np Tunap 989 czy wymieniać tego jednego. Efektów jakichś ubocznych zapieczonych wtryskiwaczy nie zauważyłem , auto pali normalnie , spalanie w normie średnio około 8 l/100 , w mieście 11-12 l/100 przy bardzo dużych korkach +zima , nie zacina się ,nie przybywa oleju, Dpf się ładnie wypala , nie koci na biało itd. Tylko te korekty mnie martwią

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
To co w tej sytuacji robic? Auto jezdzi czaly czas na trasy po 160 180 km/h. Tylko dlaczego czuc czasem ze jak by slabo pracowal jeden cylinder i silnik nie pracuje rowno przez ten czas. Jest sens teraz wyciagac wtryski i sprawdzic na stole? Czy jeszcze poczekac az zaczna sie wieksze problemykonradkry77 pisze:Pozapiekane są, korekty na plusie.