[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 paź 2017, 21:58
- Imię: Irek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Braniewo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Tyle się naczytałem tych postów ze boje się sprawdzić swoje wtryski a na pewno po części będzie agonia jak to pisze mat1324
chciałem regenerować ale raczej będę wymieniał na używki lub może nowe
bo na biegu jałowym buja buda i cos tam mi mechanik mówił ze leja jakieś wtryki jak będę miał chwile to to zweryfikuje a mam błąd
czy to może być od tych wtrysków ? czy od tego ze egr jest off?
chciałem regenerować ale raczej będę wymieniał na używki lub może nowe
bo na biegu jałowym buja buda i cos tam mi mechanik mówił ze leja jakieś wtryki jak będę miał chwile to to zweryfikuje a mam błąd
Kod: Zaznacz cały
008598 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2196 - 000 - sygnał mieszanki za bogatej
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 221486 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.11.09
Czas: 16:49:31
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1197 /min
Prędkość: 21.3 km/h
Lambda: 44.2 %
(bez jednostek): 0.0
Napięcie: 1.000 V
czy to może być od tych wtrysków ? czy od tego ze egr jest off?
Dłubanina
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
500k .. zależy od warunków moje wytrzymały 400k.mat1324 pisze:Jeśli kody, które podałeś zgadzają się z tymi w sterowniku silnika oraz na samych wtryskach, to mechanik, które je wymienił wiedział, że nowe trzeba zakodować. Nie widziałem jeszcze przedliftowej C6 z takim przebiegiem, która miałaby fabryczne wtryski . Aby sprawdzić wtryski musiałbyś podać końcowe litery po ciągu 059130277XX. Mimo, że będą to pierwsze montowane wtryski, to nie oznacza, że są fabryczne, ponieważ ktoś mógł wsadzić używki i je zakodować.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Pierścień uszczelniający miedziany 059 130 519
Oring WHT 000 884
Oring przelewu 059 130 119
Mam pytanie , mam zapieczone trochę wtryski + jeden bardzo ,korekta na nim prawie +40, reszta w okolicy + 15 . Czy próbować je czyścić preparatem np Tunap 989 czy wymieniać tego jednego. Efektów jakichś ubocznych zapieczonych wtryskiwaczy nie zauważyłem , auto pali normalnie , spalanie w normie średnio około 8 l/100 , w mieście 11-12 l/100 przy bardzo dużych korkach +zima , nie zacina się ,nie przybywa oleju, Dpf się ładnie wypala , nie koci na biało itd. Tylko te korekty mnie martwią ?
Oring WHT 000 884
Oring przelewu 059 130 119
Mam pytanie , mam zapieczone trochę wtryski + jeden bardzo ,korekta na nim prawie +40, reszta w okolicy + 15 . Czy próbować je czyścić preparatem np Tunap 989 czy wymieniać tego jednego. Efektów jakichś ubocznych zapieczonych wtryskiwaczy nie zauważyłem , auto pali normalnie , spalanie w normie średnio około 8 l/100 , w mieście 11-12 l/100 przy bardzo dużych korkach +zima , nie zacina się ,nie przybywa oleju, Dpf się ładnie wypala , nie koci na biało itd. Tylko te korekty mnie martwią ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
To co w tej sytuacji robic? Auto jezdzi czaly czas na trasy po 160 180 km/h. Tylko dlaczego czuc czasem ze jak by slabo pracowal jeden cylinder i silnik nie pracuje rowno przez ten czas. Jest sens teraz wyciagac wtryski i sprawdzic na stole? Czy jeszcze poczekac az zaczna sie wieksze problemykonradkry77 pisze:Pozapiekane są, korekty na plusie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga