Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

wykrzyknij na FISie 3 krotny pisk podczas odpalania auta

Elektryka
ODPOWIEDZ
Matifcb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
Imię: Mateusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

wykrzyknij na FISie 3 krotny pisk podczas odpalania auta

Post autor: Matifcb » 15 lis 2018, 23:38

witam, nie ma reguly kiedy to sie dzieje. Nie zawsze, mozna powiedziec ze co kilka dni a nieraz np 2 razy tego samego. Wyskakuje podczas zapoalania auta wykrzyknik na liczniku czerwony i 3 krotnie slychac sygnal. Vagiem zrobilem scan. Nie ma bledow w grupie ESP/ABS, nie ma bledow z czujnikiem plynu hamulcowego. Nie mam pomyslow czego szukac, w necie nie znalazlem wiecej wskazowek.

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 16 lis 2018, 06:14

Zobacz w ECU silnika czy nie masz sporadycznego błędu braku komunikacji z ABS.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 lis 2018, 11:11

My już pisaliśmy z Matim bo to moje byłe auto - tam ESP Bosch 5.3 siedzi i pompa ABS wtedy jest tylko elementem wykonawczym , nie ma elektroniki pod maską , sam sterownik ESP siedzi pod wykładziną w nogach pasażera , i z tego co Mi pisał chyba nie ma żadnych błędów w ESP/ECU/zegarach - ja zasugerowałem że to może być wina czujnika poziomu płynu hamulcowego

a może słaby akumulator i napięcie przy odpalaniu nurkuje?

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 16 lis 2018, 12:00

Czujnik poziomu płynu nie jest diagnozowalny.
Trzeba go zmostkować aby go wykluczyć.

Matifcb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
Imię: Mateusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matifcb » 16 lis 2018, 12:45

chce wlasnie obserwowac przy odpaleniu jak wskazowka nisko opada od napiecia. Zdarza sie to sporadycznie bardzo wiec musze sie uzbroic w cierpliwosc. Jesli sie to zdarzy kolejny raz juz myslalem o tym zeby wylaczyc auto i odpalic znowu i zobaczyc czy bedzie znowu alarm. Dzis dolewalem oleju specjalnie prawie pod max na bagnecie aby wykluczyc ze niski poziom oleju na jakiejs nierownej drodze przy padkowaniu moze sygnalizowac przy odpaleniu jego brak. Zauwazylem ze lubi sobie golnac auto oleju moze poprostu czesciej musze zwracac uwage na jego stan. Pomyslow jest pare zajmuje sie aku i poziomem oleju. Plyny sa w zbiornikach na odpowiednich poziomach.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 lis 2018, 14:11

Niski poziom oleju to zapaliłby żóltą kontrolkę na górze fis - konewka i napis min

Matifcb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
Imię: Mateusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matifcb » 16 lis 2018, 15:54

bendzji pisze:Niski poziom oleju to zapaliłby żóltą kontrolkę na górze fis - konewka i napis min
czyli olej odpada. A powiedz mi kolego ile ten akumulator miales ? jakis nowy stary ? moze on rzeczywiscie sie juz rozpada.. Ja z nim nie mam problemow odpala i wszystko ladnie dziala ale mozeliwe ze przy rozruchu spada dosc mocno nisko.. przypatrze sie temu

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 lis 2018, 16:59

Aku jest ori Varta z numerami Audi/vw - w historii z aso jest kiedy był wymieniony

Matifcb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
Imię: Mateusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matifcb » 16 lis 2018, 17:49

czyli cos lepszego niz te obecne 2 -3 letnie shity no ale juz pewnie pare lat lezy wiec mogl swoje juz przejsc..

dzis przy odpaleniu wskazowka lekko spadla ponizej bialej kreski 10V ale nic nie pikalo. Czekam dalej na okazje :)

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 16 lis 2018, 19:05

Jak słabe aku to pika 5 razy i nie na wykrzyknika.

Matifcb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
Imię: Mateusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matifcb » 01 gru 2018, 22:38

Widze jak narazie ze napiecie przy odpalaniu spada nizej niz ostatnio. Ostatnio bylo leciutko ponizej 10V i sie nic nie dzialo a dzis odpalalem i zeszla nizej i byl alarm. Tak tylko mowie. Prostownik juz zakupiony. I tak mi sie przyda. Mam miernik moge sprawdzic teraz miernikiem kondycje akumulatora? Jak moge sprawdzic jaki ma wyuniki zeby porownac pozniej po ladowaniu czy jest roznica na mierniku

[ Dodano: 2018-12-01, 22:38 ]
Tydzien po naladowaniu blad w aucie sie nie pojawia wiec pewnie wczesniej to pewnie rozladowywujacy sie akumulator byl. Sprawdzilem elektrolit i od 1-5 elektrolit na zielonym poziomie na aerometrze i jest bialy przejrzysty jak woda elegancki. Niestety w 6 celi tej gdzie jest + elektorilitu jest bardzo malo, ledwo nabralo mi sie do aerometru. Metny jest ten elektorolit wlasnie tam. Koniecznie musze dolac wody destylowanej. od tygodnia jezdze po naladowaniu i jest wszystko wlasnie do dzis... choc aku odpala od strzala to pojawil sie znowu dzis blad. Moze po dolaniu wody wytrzyma dluzej.. Niestety zima i moje 3km do pracy chyba zabijaja aku...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja