wykrzyknij na FISie 3 krotny pisk podczas odpalania auta
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
wykrzyknij na FISie 3 krotny pisk podczas odpalania auta
witam, nie ma reguly kiedy to sie dzieje. Nie zawsze, mozna powiedziec ze co kilka dni a nieraz np 2 razy tego samego. Wyskakuje podczas zapoalania auta wykrzyknik na liczniku czerwony i 3 krotnie slychac sygnal. Vagiem zrobilem scan. Nie ma bledow w grupie ESP/ABS, nie ma bledow z czujnikiem plynu hamulcowego. Nie mam pomyslow czego szukac, w necie nie znalazlem wiecej wskazowek.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
My już pisaliśmy z Matim bo to moje byłe auto - tam ESP Bosch 5.3 siedzi i pompa ABS wtedy jest tylko elementem wykonawczym , nie ma elektroniki pod maską , sam sterownik ESP siedzi pod wykładziną w nogach pasażera , i z tego co Mi pisał chyba nie ma żadnych błędów w ESP/ECU/zegarach - ja zasugerowałem że to może być wina czujnika poziomu płynu hamulcowego
a może słaby akumulator i napięcie przy odpalaniu nurkuje?
a może słaby akumulator i napięcie przy odpalaniu nurkuje?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
chce wlasnie obserwowac przy odpaleniu jak wskazowka nisko opada od napiecia. Zdarza sie to sporadycznie bardzo wiec musze sie uzbroic w cierpliwosc. Jesli sie to zdarzy kolejny raz juz myslalem o tym zeby wylaczyc auto i odpalic znowu i zobaczyc czy bedzie znowu alarm. Dzis dolewalem oleju specjalnie prawie pod max na bagnecie aby wykluczyc ze niski poziom oleju na jakiejs nierownej drodze przy padkowaniu moze sygnalizowac przy odpaleniu jego brak. Zauwazylem ze lubi sobie golnac auto oleju moze poprostu czesciej musze zwracac uwage na jego stan. Pomyslow jest pare zajmuje sie aku i poziomem oleju. Plyny sa w zbiornikach na odpowiednich poziomach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
czyli olej odpada. A powiedz mi kolego ile ten akumulator miales ? jakis nowy stary ? moze on rzeczywiscie sie juz rozpada.. Ja z nim nie mam problemow odpala i wszystko ladnie dziala ale mozeliwe ze przy rozruchu spada dosc mocno nisko.. przypatrze sie temubendzji pisze:Niski poziom oleju to zapaliłby żóltą kontrolkę na górze fis - konewka i napis min
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 29 sie 2016, 14:27
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Widze jak narazie ze napiecie przy odpalaniu spada nizej niz ostatnio. Ostatnio bylo leciutko ponizej 10V i sie nic nie dzialo a dzis odpalalem i zeszla nizej i byl alarm. Tak tylko mowie. Prostownik juz zakupiony. I tak mi sie przyda. Mam miernik moge sprawdzic teraz miernikiem kondycje akumulatora? Jak moge sprawdzic jaki ma wyuniki zeby porownac pozniej po ladowaniu czy jest roznica na mierniku
[ Dodano: 2018-12-01, 22:38 ]
Tydzien po naladowaniu blad w aucie sie nie pojawia wiec pewnie wczesniej to pewnie rozladowywujacy sie akumulator byl. Sprawdzilem elektrolit i od 1-5 elektrolit na zielonym poziomie na aerometrze i jest bialy przejrzysty jak woda elegancki. Niestety w 6 celi tej gdzie jest + elektorilitu jest bardzo malo, ledwo nabralo mi sie do aerometru. Metny jest ten elektorolit wlasnie tam. Koniecznie musze dolac wody destylowanej. od tygodnia jezdze po naladowaniu i jest wszystko wlasnie do dzis... choc aku odpala od strzala to pojawil sie znowu dzis blad. Moze po dolaniu wody wytrzyma dluzej.. Niestety zima i moje 3km do pracy chyba zabijaja aku...
[ Dodano: 2018-12-01, 22:38 ]
Tydzien po naladowaniu blad w aucie sie nie pojawia wiec pewnie wczesniej to pewnie rozladowywujacy sie akumulator byl. Sprawdzilem elektrolit i od 1-5 elektrolit na zielonym poziomie na aerometrze i jest bialy przejrzysty jak woda elegancki. Niestety w 6 celi tej gdzie jest + elektorilitu jest bardzo malo, ledwo nabralo mi sie do aerometru. Metny jest ten elektorolit wlasnie tam. Koniecznie musze dolac wody destylowanej. od tygodnia jezdze po naladowaniu i jest wszystko wlasnie do dzis... choc aku odpala od strzala to pojawil sie znowu dzis blad. Moze po dolaniu wody wytrzyma dluzej.. Niestety zima i moje 3km do pracy chyba zabijaja aku...