Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[INNY] sondy lambda?

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 19 paź 2018, 14:34

Błędu G42 nie mogę się pozbyć nawet pomimo wymiany czujnika na nowy. Turbo strasznie zaczęło gwizdać, mocy ma tyle co dobry Fiat 126P <wnerw>
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 19 paź 2018, 16:10

Przecież czujnik g42 jest w MAF. Wymieniałes MAF? Bo mam wrażenie że masz na myśli inny czujnik.
Chociaż sam już nie wiem. Muszę sprawdzić

edit: sprawdź ten temat. Ponoć było kilka montowanych. Może masz nie ten co trzeba.
https://forum.vw-passat.pl/topic/34984- ... wt/?page=2

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7170
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 19 paź 2018, 17:10

Czujnik jest w kolektorze przy przepustnicy ;) nie w MAF

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 19 paź 2018, 20:38

bendzji pisze:w 1.8t b6 sonda przednia jest na pewno identyczna szerokopasmowa jak w AWT
sama sonda jest taka sama ale są inne wtyczki awt ma inną większą jak w b6

[ Dodano: 2018-10-19, 19:38 ]
sprawdz czy kable są całe od czujnika g42

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 23 paź 2018, 08:52

przewody sprawdzę dopiero w najbliższy weekend, bo póki co nie mam przy sobie auta... ale pytanie... jeśli sprawdzą się całe, nie przerwane... istnieje możliwość żeby to ECU był walnięty?
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7170
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 paź 2018, 13:15

zawsze jest taka szansa , a może prędzej gdzieś jakaś masa albo jej brak

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 30 paź 2018, 10:57

zwonko pisze:Na pewno padła przepływka, ewentualnie najpierw sprawdź do niej kable.

P.S. Nie próbuj kupować zamiennika. Nie warto.
Panowie, czy Pierburg to zamiennik? Bo dzwoniłem do InterCars i koleś powiedział że montują na pierwszy montaż :shock: a jego koszt to 190zł (sam wkład), za to pełna tuba od Boscha 330zł...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 30 paź 2018, 11:22

oczwyiscie ze zamiennik. U Ciebie bosch orginał. Dawali też hitachi ale to tak do 2000r.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 30 paź 2018, 12:16

Pierburg to bardzo wysoka półka jeśli chodzi o czujniki itd. :).

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 30 paź 2018, 13:02

mat1324 pisze:Pierburg to bardzo wysoka półka jeśli chodzi o czujniki itd. :).
no ok, tym bardziej że w porównaniu z Boschem zachęca ceną, bo to prawie połowa kosztów. Jednak jak miałbym dać 200zł za Pierburga i za chwilę znów miałby mi paść, gdzie znów wydam 350za Boscha to żaden biznes :/
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7170
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 30 paź 2018, 14:42

w AWT ori był Bosch i raczej nic innego - ja bym nie kombinował , ja nawet płaciłem drożej niż te 350

Hitachi miałem w 2.4v6

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 30 paź 2018, 20:37

Jigitt pisze:no ok, tym bardziej że w porównaniu z Boschem zachęca ceną, bo to prawie połowa kosztów. Jednak jak miałbym dać 200zł za Pierburga i za chwilę znów miałby mi paść, gdzie znów wydam 350za Boscha to żaden biznes
i tak będzie. Na prawdę, przeglądnij sobie np. a4-klub, a3-club. 90% kupujących zamiennik tego pożałowało takiego wyboru.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 10 lis 2018, 15:22

Witajcie ponownie... Zmieniłem dziś przepływomierz na nówkę Boscha z InterCars, jednocześnie założyłem też nowe świece NGK PFR6Q, bo te stare chyba jeszcze jak fabryka dała...

Powtórzyłem ponownie logi i oto co z nich wyszło:

STATYCZNE:

032
https://tinyurl.com/yd7jdcp2

033
https://tinyurl.com/ya6zo8qv

004+005
https://tinyurl.com/yawpfh5j


DYNAMICZNE:

002+033 NA LPG
https://tinyurl.com/yahthb7x

002+033 NA PB
https://tinyurl.com/yajohku3

003+020 NA PB
https://tinyurl.com/yc82lvvz

115+118 NA LPG
https://tinyurl.com/yau6c3wu


Co do osiągów nie odczuwam jakiejś znacznej poprawy :( Może troszkę... Ale jak mułem był, tak dalej jest... :/

[ Komentarz dodany przez: repek92: 2018-11-10, 15:27 ]
zmień kolor, ponieważ takich kolorów może używać tylko Administracja!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 10 lis 2018, 20:18

Jak dla mnie musisz znaleźć przyczynę tych -48st. Może ECU, nie wiem...
Logi tragiczne. Przepływ za niski, Turbo ledwo się rusza, na LPG ubogo w diabły, a w statycznym dziwne korekty

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 11 lis 2018, 20:33

Do sprawdzenia też zawór DV oraz klapka na turbinie, nie ma doładowania, jak nie ma dziury w dolocie to może gdzieś przez dziurawy DV ucieka ciśnienie, temperatura w dolocie jw. głupoty pokazuje, przepływomierz stary niekoniecznie musiał być padnięty.

Swoją drogą logi na malonetuning jakoś do mnie nie przemawiają..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga