
[INNY] sondy lambda?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Przecież czujnik g42 jest w MAF. Wymieniałes MAF? Bo mam wrażenie że masz na myśli inny czujnik.
Chociaż sam już nie wiem. Muszę sprawdzić
edit: sprawdź ten temat. Ponoć było kilka montowanych. Może masz nie ten co trzeba.
https://forum.vw-passat.pl/topic/34984- ... wt/?page=2
Chociaż sam już nie wiem. Muszę sprawdzić
edit: sprawdź ten temat. Ponoć było kilka montowanych. Może masz nie ten co trzeba.
https://forum.vw-passat.pl/topic/34984- ... wt/?page=2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Panowie, czy Pierburg to zamiennik? Bo dzwoniłem do InterCars i koleś powiedział że montują na pierwszy montaż :shock: a jego koszt to 190zł (sam wkład), za to pełna tuba od Boscha 330zł...zwonko pisze:Na pewno padła przepływka, ewentualnie najpierw sprawdź do niej kable.
P.S. Nie próbuj kupować zamiennika. Nie warto.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
no ok, tym bardziej że w porównaniu z Boschem zachęca ceną, bo to prawie połowa kosztów. Jednak jak miałbym dać 200zł za Pierburga i za chwilę znów miałby mi paść, gdzie znów wydam 350za Boscha to żaden biznesmat1324 pisze:Pierburg to bardzo wysoka półka jeśli chodzi o czujniki itd..

Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
i tak będzie. Na prawdę, przeglądnij sobie np. a4-klub, a3-club. 90% kupujących zamiennik tego pożałowało takiego wyboru.Jigitt pisze:no ok, tym bardziej że w porównaniu z Boschem zachęca ceną, bo to prawie połowa kosztów. Jednak jak miałbym dać 200zł za Pierburga i za chwilę znów miałby mi paść, gdzie znów wydam 350za Boscha to żaden biznes
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Witajcie ponownie... Zmieniłem dziś przepływomierz na nówkę Boscha z InterCars, jednocześnie założyłem też nowe świece NGK PFR6Q, bo te stare chyba jeszcze jak fabryka dała...
Powtórzyłem ponownie logi i oto co z nich wyszło:
STATYCZNE:
032
https://tinyurl.com/yd7jdcp2
033
https://tinyurl.com/ya6zo8qv
004+005
https://tinyurl.com/yawpfh5j
DYNAMICZNE:
002+033 NA LPG
https://tinyurl.com/yahthb7x
002+033 NA PB
https://tinyurl.com/yajohku3
003+020 NA PB
https://tinyurl.com/yc82lvvz
115+118 NA LPG
https://tinyurl.com/yau6c3wu
Co do osiągów nie odczuwam jakiejś znacznej poprawy
Może troszkę... Ale jak mułem był, tak dalej jest...
[ Komentarz dodany przez: repek92: 2018-11-10, 15:27 ]
zmień kolor, ponieważ takich kolorów może używać tylko Administracja!!
Powtórzyłem ponownie logi i oto co z nich wyszło:
STATYCZNE:
032
https://tinyurl.com/yd7jdcp2
033
https://tinyurl.com/ya6zo8qv
004+005
https://tinyurl.com/yawpfh5j
DYNAMICZNE:
002+033 NA LPG
https://tinyurl.com/yahthb7x
002+033 NA PB
https://tinyurl.com/yajohku3
003+020 NA PB
https://tinyurl.com/yc82lvvz
115+118 NA LPG
https://tinyurl.com/yau6c3wu
Co do osiągów nie odczuwam jakiejś znacznej poprawy


[ Komentarz dodany przez: repek92: 2018-11-10, 15:27 ]
zmień kolor, ponieważ takich kolorów może używać tylko Administracja!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Do sprawdzenia też zawór DV oraz klapka na turbinie, nie ma doładowania, jak nie ma dziury w dolocie to może gdzieś przez dziurawy DV ucieka ciśnienie, temperatura w dolocie jw. głupoty pokazuje, przepływomierz stary niekoniecznie musiał być padnięty.
Swoją drogą logi na malonetuning jakoś do mnie nie przemawiają..
Swoją drogą logi na malonetuning jakoś do mnie nie przemawiają..