Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[INNY] sondy lambda?

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

[INNY] sondy lambda?

Post autor: Jigitt » 16 paź 2018, 13:34

Koleżanki i koledzy... mam problem z błędami, które dają się usuwać, ale tylko na chwilkę...

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-00 - -
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-00 - -
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-00 - -

Mam u siebie dwie sondy, przed i za katem... Kat jest pusty, poprzedni właściciel widocznie go wybił, widzę też jakąś tuleję tupy emulator na 2 sondzie... :[ a ja zanim zacznę zmierzać do zmian typu DP, TIP czy lepsze Turbo chcę "wyleczyć" silnik z bieżących bolączek... I teraz co do błędów... wymieniać od razu sondę? Tylko którą? Kable wyglądają na całe...
Wrzuciłem foty z VCDS z tego ci udało mi się wyczytać na forum, ale niewiele mi to mówi... :/
Pomoże ktoś z Was z czym i jak mam ruszyć?

Obrazek

Obrazek

Po odpaleniu auta w grupie 030 w polu:
Bank1 Sensor1 x11 wartości z 000 zmieniają się po kilku chwilach na 011
Bank1 Sensor 2 x1x wartości pozostają cały czas na 000

W grupie 033 po odpaleniu auta w polu
Lambda regulator wartości wahają się od -10% do +25%
Probe voltage waha się od 1.2 do 2.4V

Auto nie ma pożądanej mocy, na dolnych obrotach szarpie, u góry jest lepiej, ale bez rewelacji :[
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2694
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 16 paź 2018, 23:45

Tomi... skoro masz emulator sondy przed i po bez katalizatora i widać: Sensor S1, S2 to sama rura za dużo daje "tlenu". Spróbuj też również bez LPG. Usuń błąd i sama benzyna. Poza tym... wpadnij do mnie jesteśmy w L-wie. Ja mam AJL 180KM bez żadnego błędu z VAGiem. :)

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 17 paź 2018, 08:15

Emulator mam tylko za katem, przed nie mam nic. Mam jeszcze A4 B6 163KM i tak się zastanawiam, czy nie podmienić na chwilkę pierwszej sondy i zobaczyć czy będzie jakaś różnica... <mysli>
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 paź 2018, 08:53

Jeśli wtyczka jest taka sama, to możesz spróbować, ponieważ przeważnie różnią się one jedynie długością przewodu, bo działanie jest takie same ;).

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7167
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 17 paź 2018, 09:22

w 1.8t b6 sonda przednia jest na pewno identyczna szerokopasmowa jak w AWT

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 17 paź 2018, 09:43

Tu by trzeba było zrobić logi. Problemem raczej nie jest sama sonda. Masz nieszczelność/problem z LPG czy coś. Wnioskuje po:
Jigitt pisze:Lambda regulator wartości wahają się od -10% do +25%
Generalnie na screenach w 033 jest spoko, w 031 jakieś głupoty. Nie wiadomo kiedy i jak robione screeny.
Masz też błąd G42 więc sonda może głupieć.
Sondą za katem bym się nie przejmował. Przy tuningu tuner ją wytnie.
Logi poproszę.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 17 paź 2018, 13:06

zwonko pisze:Tu by trzeba było zrobić logi. Problemem raczej nie jest sama sonda. Masz nieszczelność/problem z LPG czy coś. Wnioskuje po:
Jigitt pisze:Lambda regulator wartości wahają się od -10% do +25%
Generalnie na screenach w 033 jest spoko, w 031 jakieś głupoty. Nie wiadomo kiedy i jak robione screeny.
Masz też błąd G42 więc sonda może głupieć.
Sondą za katem bym się nie przejmował. Przy tuningu tuner ją wytnie.
Logi poproszę.
Kolego logi dynamiczne czy statyczne? Na jakich kanałach? Na Pb czy LPG? Czy i na tym i na tym?
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 17 paź 2018, 14:33

Statyczny:
Gr033, przełaczanie paliw, co minute, 4minuty ciągłego logu. Przełączenie znaczyć przyciskiem MARK.
032, 2s logu.
Dynamiczny
115+118 na Pb lub LPG.
003+020 na Pb
002+033, raz Pb raz LPG. I drugi raz na Pb z odpiętym MAF na koniec.
Przed logami dyn 002+033 koniecznie skasować błędy nawet jak nie ma błędów, celem wyzerowania grupy 032. To benzyna wiec 6000RPM trzeba minąć.
Znaleźć grupę pokazującą wskazania G42. Kojarzy mi się 004 albo 005 ale pewny nie jestem. Sprawdzić czy nie pokazuje głupot. Sprawdzić czy wtyczka MAF nie skorodowana i czy kable całe.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2694
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 19 paź 2018, 01:59

Może się przyda. ;)
Nie wiem po co ten facet (nie ty, ale twoje auto) wywalił katalizator. Może lubił głośniej, albo zupełnie nie kumał osohozi. ;) Przecież lepsze 'konie mechaniczne' nie pomagają z katem. ;)

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-KuMwbaHdA8" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 19 paź 2018, 09:42

Doc pisze: Nie wiem po co ten facet (nie ty, ale twoje auto) wywalił katalizator. Może lubił głośniej, albo zupełnie nie kumał osohozi. ;) Przecież lepsze 'konie mechaniczne' nie pomagają z katem. ;)
Doc, powiem Ci że im dłużej zaglądam w to auto, tym bardziej mi ręce opadają co za Janusz tym jeździł albo to naprawiał... :[ Normalnie masakra... <milczek> Żeby nie sentyment do tego auta i plan w głowie żeby zrobić z nim coś fajnego, to już dawno bym go puścił w ch... :[
Swoją drogą Doc mógłbyś mi podesłać na PW jakiś namiar na siebie, czy to tel, czy Fb, blisko mam do Ciebie w razie czego... <luzik>


Co do logów, to udało mi się kilka zrobić, w sensie padł mi laptop i nie zrobiłem ostatniego ne PB bez odpiętego MAF :(

Reszta wygląda tak jak w załącznikach... choć i tak domyślam się że to jedna wielka katastrofa... :/

http://uploadfile.pl/pokaz/1530466---ugoe.html
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 19 paź 2018, 10:51

vaglogi/malonetuning

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 19 paź 2018, 12:55

STATYCZNE:

032
https://bit.ly/2CSKbHb

033
https://bit.ly/2J4Hanq

DYNAMICZNE:

002+033 NA LPG
https://bit.ly/2CsrLw8

002+033 NA PB
https://bit.ly/2PaxfCr

003+020 NA PB
https://bit.ly/2P9oGI5

115+118 NA LPG
https://bit.ly/2PJGpCU
Ostatnio zmieniony 19 paź 2018, 13:05 przez Jigitt, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 19 paź 2018, 13:06

Edytowałem posta, ponieważ przez straaaaaasznie długie linki forum się rozjechało. Skróciłem je i jest o wiele lepiej :).
Na drugi raz nie używaj czerwonego koloru, ponieważ jest on zarezerwowany dla administracji <okok>.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2694
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 19 paź 2018, 13:46

Tomki...poleciała PW. ;)
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 19 paź 2018, 13:51

G42 pokazuje totalne głupoty, -42stopnie. Przepływ bardzo kiepski. Ubogo w diabły na Pb. Turbo kiepsko. Ale nie panikuj. Na pewno padła przepływka, ewentualnie najpierw sprawdź do niej kable. Profilaktycznie sprawdzić szczelność. Po ogarnięciu ponowić logi.
P.S. Nie próbuj kupować zamiennika. Nie warto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga