[INNY] sondy lambda?
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
[INNY] sondy lambda?
Koleżanki i koledzy... mam problem z błędami, które dają się usuwać, ale tylko na chwilkę...
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-00 - -
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-00 - -
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-00 - -
Mam u siebie dwie sondy, przed i za katem... Kat jest pusty, poprzedni właściciel widocznie go wybił, widzę też jakąś tuleję tupy emulator na 2 sondzie... a ja zanim zacznę zmierzać do zmian typu DP, TIP czy lepsze Turbo chcę "wyleczyć" silnik z bieżących bolączek... I teraz co do błędów... wymieniać od razu sondę? Tylko którą? Kable wyglądają na całe...
Wrzuciłem foty z VCDS z tego ci udało mi się wyczytać na forum, ale niewiele mi to mówi...
Pomoże ktoś z Was z czym i jak mam ruszyć?
Po odpaleniu auta w grupie 030 w polu:
Bank1 Sensor1 x11 wartości z 000 zmieniają się po kilku chwilach na 011
Bank1 Sensor 2 x1x wartości pozostają cały czas na 000
W grupie 033 po odpaleniu auta w polu
Lambda regulator wartości wahają się od -10% do +25%
Probe voltage waha się od 1.2 do 2.4V
Auto nie ma pożądanej mocy, na dolnych obrotach szarpie, u góry jest lepiej, ale bez rewelacji
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-00 - -
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-00 - -
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-00 - -
Mam u siebie dwie sondy, przed i za katem... Kat jest pusty, poprzedni właściciel widocznie go wybił, widzę też jakąś tuleję tupy emulator na 2 sondzie... a ja zanim zacznę zmierzać do zmian typu DP, TIP czy lepsze Turbo chcę "wyleczyć" silnik z bieżących bolączek... I teraz co do błędów... wymieniać od razu sondę? Tylko którą? Kable wyglądają na całe...
Wrzuciłem foty z VCDS z tego ci udało mi się wyczytać na forum, ale niewiele mi to mówi...
Pomoże ktoś z Was z czym i jak mam ruszyć?
Po odpaleniu auta w grupie 030 w polu:
Bank1 Sensor1 x11 wartości z 000 zmieniają się po kilku chwilach na 011
Bank1 Sensor 2 x1x wartości pozostają cały czas na 000
W grupie 033 po odpaleniu auta w polu
Lambda regulator wartości wahają się od -10% do +25%
Probe voltage waha się od 1.2 do 2.4V
Auto nie ma pożądanej mocy, na dolnych obrotach szarpie, u góry jest lepiej, ale bez rewelacji
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Tu by trzeba było zrobić logi. Problemem raczej nie jest sama sonda. Masz nieszczelność/problem z LPG czy coś. Wnioskuje po:
Masz też błąd G42 więc sonda może głupieć.
Sondą za katem bym się nie przejmował. Przy tuningu tuner ją wytnie.
Logi poproszę.
Generalnie na screenach w 033 jest spoko, w 031 jakieś głupoty. Nie wiadomo kiedy i jak robione screeny.Jigitt pisze:Lambda regulator wartości wahają się od -10% do +25%
Masz też błąd G42 więc sonda może głupieć.
Sondą za katem bym się nie przejmował. Przy tuningu tuner ją wytnie.
Logi poproszę.
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Kolego logi dynamiczne czy statyczne? Na jakich kanałach? Na Pb czy LPG? Czy i na tym i na tym?zwonko pisze:Tu by trzeba było zrobić logi. Problemem raczej nie jest sama sonda. Masz nieszczelność/problem z LPG czy coś. Wnioskuje po:Generalnie na screenach w 033 jest spoko, w 031 jakieś głupoty. Nie wiadomo kiedy i jak robione screeny.Jigitt pisze:Lambda regulator wartości wahają się od -10% do +25%
Masz też błąd G42 więc sonda może głupieć.
Sondą za katem bym się nie przejmował. Przy tuningu tuner ją wytnie.
Logi poproszę.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Statyczny:
Gr033, przełaczanie paliw, co minute, 4minuty ciągłego logu. Przełączenie znaczyć przyciskiem MARK.
032, 2s logu.
Dynamiczny
115+118 na Pb lub LPG.
003+020 na Pb
002+033, raz Pb raz LPG. I drugi raz na Pb z odpiętym MAF na koniec.
Przed logami dyn 002+033 koniecznie skasować błędy nawet jak nie ma błędów, celem wyzerowania grupy 032. To benzyna wiec 6000RPM trzeba minąć.
Znaleźć grupę pokazującą wskazania G42. Kojarzy mi się 004 albo 005 ale pewny nie jestem. Sprawdzić czy nie pokazuje głupot. Sprawdzić czy wtyczka MAF nie skorodowana i czy kable całe.
Gr033, przełaczanie paliw, co minute, 4minuty ciągłego logu. Przełączenie znaczyć przyciskiem MARK.
032, 2s logu.
Dynamiczny
115+118 na Pb lub LPG.
003+020 na Pb
002+033, raz Pb raz LPG. I drugi raz na Pb z odpiętym MAF na koniec.
Przed logami dyn 002+033 koniecznie skasować błędy nawet jak nie ma błędów, celem wyzerowania grupy 032. To benzyna wiec 6000RPM trzeba minąć.
Znaleźć grupę pokazującą wskazania G42. Kojarzy mi się 004 albo 005 ale pewny nie jestem. Sprawdzić czy nie pokazuje głupot. Sprawdzić czy wtyczka MAF nie skorodowana i czy kable całe.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2694
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Może się przyda.
Nie wiem po co ten facet (nie ty, ale twoje auto) wywalił katalizator. Może lubił głośniej, albo zupełnie nie kumał osohozi. Przecież lepsze 'konie mechaniczne' nie pomagają z katem.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-KuMwbaHdA8" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Nie wiem po co ten facet (nie ty, ale twoje auto) wywalił katalizator. Może lubił głośniej, albo zupełnie nie kumał osohozi. Przecież lepsze 'konie mechaniczne' nie pomagają z katem.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-KuMwbaHdA8" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Doc, powiem Ci że im dłużej zaglądam w to auto, tym bardziej mi ręce opadają co za Janusz tym jeździł albo to naprawiał... Normalnie masakra... Żeby nie sentyment do tego auta i plan w głowie żeby zrobić z nim coś fajnego, to już dawno bym go puścił w ch...Doc pisze: Nie wiem po co ten facet (nie ty, ale twoje auto) wywalił katalizator. Może lubił głośniej, albo zupełnie nie kumał osohozi. Przecież lepsze 'konie mechaniczne' nie pomagają z katem.
Swoją drogą Doc mógłbyś mi podesłać na PW jakiś namiar na siebie, czy to tel, czy Fb, blisko mam do Ciebie w razie czego...
Co do logów, to udało mi się kilka zrobić, w sensie padł mi laptop i nie zrobiłem ostatniego ne PB bez odpiętego MAF
Reszta wygląda tak jak w załącznikach... choć i tak domyślam się że to jedna wielka katastrofa...
http://uploadfile.pl/pokaz/1530466---ugoe.html
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
STATYCZNE:
032
https://bit.ly/2CSKbHb
033
https://bit.ly/2J4Hanq
DYNAMICZNE:
002+033 NA LPG
https://bit.ly/2CsrLw8
002+033 NA PB
https://bit.ly/2PaxfCr
003+020 NA PB
https://bit.ly/2P9oGI5
115+118 NA LPG
https://bit.ly/2PJGpCU
032
https://bit.ly/2CSKbHb
033
https://bit.ly/2J4Hanq
DYNAMICZNE:
002+033 NA LPG
https://bit.ly/2CsrLw8
002+033 NA PB
https://bit.ly/2PaxfCr
003+020 NA PB
https://bit.ly/2P9oGI5
115+118 NA LPG
https://bit.ly/2PJGpCU
Ostatnio zmieniony 19 paź 2018, 13:05 przez Jigitt, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Doc
- Administrator
- Posty: 2694
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Tomki...poleciała PW.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
G42 pokazuje totalne głupoty, -42stopnie. Przepływ bardzo kiepski. Ubogo w diabły na Pb. Turbo kiepsko. Ale nie panikuj. Na pewno padła przepływka, ewentualnie najpierw sprawdź do niej kable. Profilaktycznie sprawdzić szczelność. Po ogarnięciu ponowić logi.
P.S. Nie próbuj kupować zamiennika. Nie warto.
P.S. Nie próbuj kupować zamiennika. Nie warto.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga