[CGLC 2.0 177 KM] Dziwne objawy
No coz jesli zrobili regeneracje serwisowa ( jesli zrobili...) i fizycznie nie masz sadzy w filtrze a dalej chce wypalac - to problem lezy w czujnikach mierzacych ilosc sadzy w filtrze.
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
A kolega myśli że tam jest jakiś czujnik ile w filtrze jest przepalonego oleju? Komputer po prostu oblicza na podstawie przejechanych km. i spalonego paliwa a nikt nie uwzględnia że auto będzie w nadmiarze spalało olej. Więc taki odczyt VCDS ile popiołu nic nie da.pawcio81 pisze:Jak już tyle przepalił oleju silnikowego, to zapewne jest filtr zapełniony popiołem, trzeba sprawdzić VCDS ile jest popiołu. Ze spalania ON mamy sadzę, która można wypalić, a ze spalania oleju silnikowego mamy popiół, który można tylko mechanicznie usunąć.

Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno