Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ocena logów 2.7 biturbo AZA

Diagnostyka VAG
Lukasz007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łukow/Wawa

Post autor: Lukasz007 » 14 wrz 2018, 18:40

A jak z termostatem? Może zbyt późno się otwiera? Jak zachowuje się płyn w zbiorniczku wyrownawczym po nagrzaniu? UPG wykluczasz?

karolek9024
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 lip 2015, 21:18
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: karolek9024 » 14 wrz 2018, 20:02

Upg sprawdzone testerem 2 krotnie i wszystko ok. Termostat wymieniony na nowy. Nie daje wodzie skoczyć więcej niż ponad 100 stopni. Zawsze po dłuższej jeździe czekam chwile i odpalam znowu silnik aby ostudzić go jeszcze. Teraz jak się robi zimno to spoko, ale i w cieple dni to masakra, czasmi z 6 razy trzabyło odpalić auto zeby ostudzić.

Lukasz007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łukow/Wawa

Post autor: Lukasz007 » 14 wrz 2018, 21:37

Dziwne to wszystko. Czujniki/termostat oryginalne czy zamienniki? A pompa wody? Plastikowa czy aluminiowa? Jeśli nie wymieniłeś rozrzadu to o pompie nic nie powiesz. Może ma już opór na lozysku (o ile ma lozysko, nigdy nie rozbieralem bo może być panewka, nie chce pisać głupot ale smarowania nie ma więc obstawiam że jest lozysko). Sprobowalbym wstawić w jakiś przewód zewnętrzną pompke elektryczną i wymusić lepszy obieg. Wiesz, co innego mieć motor przed sobą a co innego kombinować na odległość...wybacz literówki, interpunkcja i polskie znaki. Pisze z telefonu

karolek9024
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 lip 2015, 21:18
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: karolek9024 » 19 kwie 2019, 02:02

O tym żeby wstawić dodatkowa pompke to wiem i tak zrobie tylko że najbardziej mi zależy na tym aby po zgaszeniu auta po nawet mocnej jeździe nie musieć go studzić w sensie wody i nie martwić się o przegrzanie. Termostat gatesa. No rozrząd chce robić jak najszybciej. Gdzieś czytałem że niby można kupić czujnik do pompki obiegowej od 90 stopni. Osobiście znaleźć go tu w anglii nie moge. Najgorsze ze na starym silniku wiatraki i pompka dzialala, wlozylem kolejny silnik i nie dziala. Elektryka wiazka wszystko to samo tylko silnik inny ale z nowymi czujnikami...

[ Dodano: 2019-04-19, 02:02 ]
Piszę po długim czasie ale rozrząd wymieniony ale co najważniejsze ustawiony, egt nowe i od tego czasu żadnych problemów. W razie potrzeby słuze pomocą

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga