Proszę o ocenę logów
Proszę o ocenę logów
Samochód po wymianie N75,DV,Kompletnej turbiny K003,po czyszczeniu przepustnicy.
http://vaglogi.pl/log-002_007_1810n2.html
http://vaglogi.pl/log-001_025_013_uH4a1.html
http://vaglogi.pl/log-002_007_1810n2.html
http://vaglogi.pl/log-001_025_013_uH4a1.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
spalanie stukowe się pojawia. Może stukać z wielu przyczyn, najczęściej i najmniej poważne to:
-słaby układ zapłonowy (świece, cewki, kable)
-słabej jakości paliwo (stara benzyna kiepskiego pochodzenia). Na LPG właściwie nie ma prawa stukać. Nie sprecyzowałeś na czym były logi
Gorszy spadek napięcia na sondzie. Nie zawahałeś się przyspieszając? Nie szarpie Ci (wypadające zapłony)?
-słaby układ zapłonowy (świece, cewki, kable)
-słabej jakości paliwo (stara benzyna kiepskiego pochodzenia). Na LPG właściwie nie ma prawa stukać. Nie sprecyzowałeś na czym były logi
Gorszy spadek napięcia na sondzie. Nie zawahałeś się przyspieszając? Nie szarpie Ci (wypadające zapłony)?
Kolejne logi po wskazówkach kolegi 
http://vaglogi.pl/log-002_007_O8Uvu.html
http://vaglogi.pl/log-001_025_013_GRTX78.html

http://vaglogi.pl/log-002_007_O8Uvu.html
http://vaglogi.pl/log-001_025_013_GRTX78.html
Co Twoim zdaniem jest nie sprawne ? nie jest po czipie tylko po zmianie ECU z AEB na AJL.Z tego co wiem AJL w serii zapętla wtryski...
Co do samochodu to uwierz mi dużo rzeczy wymieniłem w tym samochodzie a logi wrzucam po to by się dowiedzieć co jeszcze mogę naprawić i tyle.
Na dzień dzisiejszy w ciągu 4 m-cy wymieniłem
- napinacz wraz z łańcuchem
- pasek rozrządu wraz z napinaczem i rolką
- pompę wody wraz z całym korpusem ( taniej mnie to wyszło )
-zawór DV
-zawór N75
-Olej Motul 5 W 40
- Płyn chłodniczy
-Filtr oleju
-Olej wraz z uszczelkami i filtrem w automatycznej skrzyni biegów
-Turbinę K003 po regeneracji ( moja miała uszkodzoną klapkę WS i gruszkę podciśnieniowa )
-Napinacz paska klimatyzacji
-Napinacz paska alternatora
-Czyszczona przepustnica oraz przepływomierz powietrza
-Wymieniona instalacja gazowa wraz z wtryskami ( była jakaś CELA a jest STAG ) z wtryskami AC W02 i reduktor KME SILVER.
-Wymieniona też linka gazu ( uszkodzony był przełącznik kick-down )
-Nowa chłodnica wody.
Samochód miał ori silnik 1.8 AJP i skrzynie 4 biegową też automat.
Więc proszę tylko o wskazówki co jest nie tak, jaka przyczyna lub co mogę zrobić. Za dużo pieniędzy włożyłem w samochód by teraz sobie stał .
Co do samochodu to uwierz mi dużo rzeczy wymieniłem w tym samochodzie a logi wrzucam po to by się dowiedzieć co jeszcze mogę naprawić i tyle.
Na dzień dzisiejszy w ciągu 4 m-cy wymieniłem
- napinacz wraz z łańcuchem
- pasek rozrządu wraz z napinaczem i rolką
- pompę wody wraz z całym korpusem ( taniej mnie to wyszło )
-zawór DV
-zawór N75
-Olej Motul 5 W 40
- Płyn chłodniczy
-Filtr oleju
-Olej wraz z uszczelkami i filtrem w automatycznej skrzyni biegów
-Turbinę K003 po regeneracji ( moja miała uszkodzoną klapkę WS i gruszkę podciśnieniowa )
-Napinacz paska klimatyzacji
-Napinacz paska alternatora
-Czyszczona przepustnica oraz przepływomierz powietrza
-Wymieniona instalacja gazowa wraz z wtryskami ( była jakaś CELA a jest STAG ) z wtryskami AC W02 i reduktor KME SILVER.
-Wymieniona też linka gazu ( uszkodzony był przełącznik kick-down )
-Nowa chłodnica wody.
Samochód miał ori silnik 1.8 AJP i skrzynie 4 biegową też automat.
Więc proszę tylko o wskazówki co jest nie tak, jaka przyczyna lub co mogę zrobić. Za dużo pieniędzy włożyłem w samochód by teraz sobie stał .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Sorry uciekło mi że zmieniłeś ECU i o tym pisałeś. Nie zauważyłem też wcześniej, że to automat.
Nie słyszałem żeby AJL zapętlał wtryski w serii, ba niesłyszałem żeby jakikolwiek VAG pętlił w serii. Ale nie twierdz że wszytko wiem. Rzadko widze logi AJL. Tak czy siak nie jest to zdrowe, zwłaszcza przy gazie, no chyba że gazman ogarniety i wie co z tym zrobić. Ten komp nie pokazuje czasów dłużych niż te 21coś więc kto wie gdzie dokładnie pętli.
Tu jakiś log AJL i nie pętli: http://vaglogi.pl/log-002_7dIz3hJ.html
Tu inny i jest na granicy pętlenia: http://log.malonetuning.com/chart/4170# ... wpUAAAA%3D
tu podobnie na granicy (log mało udany, ale mało dobrych logów AJL)
http://log.malonetuning.com/chart/23647 ... fDt8K2AAAA
Niestety nie dam głowy że to logi serii, no bo skąd moge wiedzieć nie mając kompletu logów (mówie o tych wyżej, nie powiem też czy ktoś nie zmienił wtrysków).
Na Twoim miejscu potwierdziłbym tą tezę odnośnie pętlania AJL u jakiegoś tunera/sprawdził pętlenie w sofcie LPG/sprawdził ciśnienie na pompie.
Tak jak mówie dla mnie dziwne żeby coś w serii pętliło, tymbardziej że ktoś zaprogramował kompa do maksymalnych wyświetlanych czasów 21.68 (rzeczywiście wstrzykuje wyższe), czemu? żeby przez 1/3 loga oglądać takie wskazanie? no przecież to skrajna głupota... no chyba że to kwestia automatu... nie wiem
Co widać innego w "obu samochodach" to stuki-> słaby układ zapłonowy lub kiepskie paliwo.
Nie słyszałem żeby AJL zapętlał wtryski w serii, ba niesłyszałem żeby jakikolwiek VAG pętlił w serii. Ale nie twierdz że wszytko wiem. Rzadko widze logi AJL. Tak czy siak nie jest to zdrowe, zwłaszcza przy gazie, no chyba że gazman ogarniety i wie co z tym zrobić. Ten komp nie pokazuje czasów dłużych niż te 21coś więc kto wie gdzie dokładnie pętli.
Tu jakiś log AJL i nie pętli: http://vaglogi.pl/log-002_7dIz3hJ.html
Tu inny i jest na granicy pętlenia: http://log.malonetuning.com/chart/4170# ... wpUAAAA%3D
tu podobnie na granicy (log mało udany, ale mało dobrych logów AJL)
http://log.malonetuning.com/chart/23647 ... fDt8K2AAAA
Niestety nie dam głowy że to logi serii, no bo skąd moge wiedzieć nie mając kompletu logów (mówie o tych wyżej, nie powiem też czy ktoś nie zmienił wtrysków).
Na Twoim miejscu potwierdziłbym tą tezę odnośnie pętlania AJL u jakiegoś tunera/sprawdził pętlenie w sofcie LPG/sprawdził ciśnienie na pompie.
Tak jak mówie dla mnie dziwne żeby coś w serii pętliło, tymbardziej że ktoś zaprogramował kompa do maksymalnych wyświetlanych czasów 21.68 (rzeczywiście wstrzykuje wyższe), czemu? żeby przez 1/3 loga oglądać takie wskazanie? no przecież to skrajna głupota... no chyba że to kwestia automatu... nie wiem

Co widać innego w "obu samochodach" to stuki-> słaby układ zapłonowy lub kiepskie paliwo.