Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Proszę o ocenę logów

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Proszę o ocenę logów

Post autor: pwirkus » 27 sie 2018, 08:00

Samochód po wymianie N75,DV,Kompletnej turbiny K003,po czyszczeniu przepustnicy.

http://vaglogi.pl/log-002_007_1810n2.html

http://vaglogi.pl/log-001_025_013_uH4a1.html

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 28 sie 2018, 11:28

deczko stuka na czwartym. Spadek napiecia na sondzie przy 2000RPM. No i turbo mogłoby być dosłownie minimalne szybsze.

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 28 sie 2018, 22:04

Co to znaczy stuka na czwartym ? że co stuka....nie znam się na tym kompletnie

Ok widzę chodzi o 4 cylinder z zapłonem coś nie tak a co może być przyczyną ?

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 29 sie 2018, 10:27

spalanie stukowe się pojawia. Może stukać z wielu przyczyn, najczęściej i najmniej poważne to:
-słaby układ zapłonowy (świece, cewki, kable)
-słabej jakości paliwo (stara benzyna kiepskiego pochodzenia). Na LPG właściwie nie ma prawa stukać. Nie sprecyzowałeś na czym były logi
Gorszy spadek napięcia na sondzie. Nie zawahałeś się przyspieszając? Nie szarpie Ci (wypadające zapłony)?

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 29 sie 2018, 14:36

Może być że odpuściłem gaz bo ktoś mi wyjechał .Logi były na benzynie na LPG nie robiłem jeszcze.W sobotę zmieniam program ECU silnika by podnieść moc i wtedy zrobię logi na PB i na LPG

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 29 sie 2018, 20:19

Wyjeździj benzynę z baku przed logami, zalej świeższej.
Kolejne logi bez "wyjeżdzających" żeby nie mieszać.

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 06 wrz 2018, 19:33


zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 06 wrz 2018, 21:20

robienie chipa i to kiepskiego na niesprawnym aucie... kiepski pomysł.

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 07 wrz 2018, 08:43

Co Twoim zdaniem jest nie sprawne ? nie jest po czipie tylko po zmianie ECU z AEB na AJL.Z tego co wiem AJL w serii zapętla wtryski...
Co do samochodu to uwierz mi dużo rzeczy wymieniłem w tym samochodzie a logi wrzucam po to by się dowiedzieć co jeszcze mogę naprawić i tyle.
Na dzień dzisiejszy w ciągu 4 m-cy wymieniłem
- napinacz wraz z łańcuchem
- pasek rozrządu wraz z napinaczem i rolką
- pompę wody wraz z całym korpusem ( taniej mnie to wyszło )
-zawór DV
-zawór N75
-Olej Motul 5 W 40
- Płyn chłodniczy
-Filtr oleju
-Olej wraz z uszczelkami i filtrem w automatycznej skrzyni biegów
-Turbinę K003 po regeneracji ( moja miała uszkodzoną klapkę WS i gruszkę podciśnieniowa )
-Napinacz paska klimatyzacji
-Napinacz paska alternatora
-Czyszczona przepustnica oraz przepływomierz powietrza
-Wymieniona instalacja gazowa wraz z wtryskami ( była jakaś CELA a jest STAG ) z wtryskami AC W02 i reduktor KME SILVER.
-Wymieniona też linka gazu ( uszkodzony był przełącznik kick-down )
-Nowa chłodnica wody.
Samochód miał ori silnik 1.8 AJP i skrzynie 4 biegową też automat.
Więc proszę tylko o wskazówki co jest nie tak, jaka przyczyna lub co mogę zrobić. Za dużo pieniędzy włożyłem w samochód by teraz sobie stał .

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 07 wrz 2018, 12:56

Sorry uciekło mi że zmieniłeś ECU i o tym pisałeś. Nie zauważyłem też wcześniej, że to automat.

Nie słyszałem żeby AJL zapętlał wtryski w serii, ba niesłyszałem żeby jakikolwiek VAG pętlił w serii. Ale nie twierdz że wszytko wiem. Rzadko widze logi AJL. Tak czy siak nie jest to zdrowe, zwłaszcza przy gazie, no chyba że gazman ogarniety i wie co z tym zrobić. Ten komp nie pokazuje czasów dłużych niż te 21coś więc kto wie gdzie dokładnie pętli.
Tu jakiś log AJL i nie pętli: http://vaglogi.pl/log-002_7dIz3hJ.html
Tu inny i jest na granicy pętlenia: http://log.malonetuning.com/chart/4170# ... wpUAAAA%3D
tu podobnie na granicy (log mało udany, ale mało dobrych logów AJL)
http://log.malonetuning.com/chart/23647 ... fDt8K2AAAA
Niestety nie dam głowy że to logi serii, no bo skąd moge wiedzieć nie mając kompletu logów (mówie o tych wyżej, nie powiem też czy ktoś nie zmienił wtrysków).
Na Twoim miejscu potwierdziłbym tą tezę odnośnie pętlania AJL u jakiegoś tunera/sprawdził pętlenie w sofcie LPG/sprawdził ciśnienie na pompie.
Tak jak mówie dla mnie dziwne żeby coś w serii pętliło, tymbardziej że ktoś zaprogramował kompa do maksymalnych wyświetlanych czasów 21.68 (rzeczywiście wstrzykuje wyższe), czemu? żeby przez 1/3 loga oglądać takie wskazanie? no przecież to skrajna głupota... no chyba że to kwestia automatu... nie wiem <zalamka>
Co widać innego w "obu samochodach" to stuki-> słaby układ zapłonowy lub kiepskie paliwo.

pwirkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 19 gru 2017, 18:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: pwirkus » 07 wrz 2018, 19:59

Układ zapłonowy ? hm....świece mam 2-miesięczne.....przewody do cewek całe czyli co pozostaje sprawdzic cewki i moduł zapłonowy ten co znajduje się na obudowie filtra ?
Co do AJL to czytałem kilka tematów że lubi zapętlać i to na serii

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja