Mam dość nietypowy problem z wentylatorem klimatyzacji w A6 C5 1.8T 150KM ANB. Otóż po włączeniu klimy wentylator od razu załącza się na maksymalne obroty (3 bieg?). Jadąc w trasie cały czas jest to samo. Czasem zdarzy się że obroty spadną lecz po chwili znów rosną (niekiedy jest tak że np dojadę do skrzyżowana i zatrzymam się to obroty spadają jakby na 1 bieg, ruszam i po chwili rosną, czyli w ogóle odwrotnie jak powinno być
A6 C5 Problem z wentylatorem klimatyzacji
A6 C5 Problem z wentylatorem klimatyzacji
Witam
Mam dość nietypowy problem z wentylatorem klimatyzacji w A6 C5 1.8T 150KM ANB. Otóż po włączeniu klimy wentylator od razu załącza się na maksymalne obroty (3 bieg?). Jadąc w trasie cały czas jest to samo. Czasem zdarzy się że obroty spadną lecz po chwili znów rosną (niekiedy jest tak że np dojadę do skrzyżowana i zatrzymam się to obroty spadają jakby na 1 bieg, ruszam i po chwili rosną, czyli w ogóle odwrotnie jak powinno być
. Sprawdzony czujnik g2/g62, odpinałem też przełącznik termiczny przy chłodnicy ale bez skutku. Klima chłodzi, myślałem że może być problem z ciśnieniem czynnika ale w serwisie klimy po opisaniu sytuacji mówili że sprawa elektryczna. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Mam dość nietypowy problem z wentylatorem klimatyzacji w A6 C5 1.8T 150KM ANB. Otóż po włączeniu klimy wentylator od razu załącza się na maksymalne obroty (3 bieg?). Jadąc w trasie cały czas jest to samo. Czasem zdarzy się że obroty spadną lecz po chwili znów rosną (niekiedy jest tak że np dojadę do skrzyżowana i zatrzymam się to obroty spadają jakby na 1 bieg, ruszam i po chwili rosną, czyli w ogóle odwrotnie jak powinno być
-
misiekb4
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Możesz też sprawdzić czy nie padła tzw opornica wentylatora klimy.
Znajduje się na lewej podluznicy od spodu patrząc z przodu auta.
U mnie jest podobnie do dzisiaj.
Że niekiedy chodzi non stop na drugim biegu, po jakimś czasie wyłącza się i znowu załącza.
Nie chodzi wogole na mniejszych obrotach, a w środku chłodzi pięknie cały czas.
Niestety opornica wymieniona na 2 sprawną i dalej bez rezultatu.
Wiatrak mam nie oryginalny, ale nowy, który półtora roku temu zakładali wraz z nową chłodnica i zregenerowanym kompresorem na serwisie i od tego czasu taki cyrk, a oni rozkładają ręce
Znajduje się na lewej podluznicy od spodu patrząc z przodu auta.
U mnie jest podobnie do dzisiaj.
Że niekiedy chodzi non stop na drugim biegu, po jakimś czasie wyłącza się i znowu załącza.
Nie chodzi wogole na mniejszych obrotach, a w środku chłodzi pięknie cały czas.
Niestety opornica wymieniona na 2 sprawną i dalej bez rezultatu.
Wiatrak mam nie oryginalny, ale nowy, który półtora roku temu zakładali wraz z nową chłodnica i zregenerowanym kompresorem na serwisie i od tego czasu taki cyrk, a oni rozkładają ręce
Chętnie pomogę 
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG









