Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Prośba o ocenę logów dynamicznych 1.8T

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Prośba o ocenę logów dynamicznych 1.8T

Post autor: Jigitt » 22 lip 2018, 10:04

Cześć Panie i Panowie, zdaje mi się, że moje 1.8T nie jedzie jak 1.8T, ale nie wiem czemu. Porobiłem dziś logi dynamiczne na kilku grupach silnika i prosiłbym znawców o ocenę czy wszystko ok czy jednak lipton straszny... :| :| :( :( :( :(
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 lip 2018, 11:02

przepływka kaput albo nieszczelność , druga sprawa czujnik temparatury powietrza dolotowego wygląda jakby był odłączony albo uszkodzony

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 22 lip 2018, 11:27

a but w podłodze to był? bo grupa 003 mówi że nie.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 22 lip 2018, 11:40

But był w podłodze za każdym razem. Co do czujnika temp powietrza dolotowego, to cały czas wyrzuca mi jego błąd, kupiłem nowy Boscha i nic to nie dało 🙄
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 22 lip 2018, 11:43

to może ECU Ci padł bo te wskazania w 003 i 118 dziwne. W 033 też ubogo na potęge powinno pokazywać checka to raz i zwiększać czasy wtrysku to dwa, a te sa nie ruszone.
No chyba że to wszystko kwestia że temperatura jest taka odczytywana i na tej podstawie komp głupieje. Sprawdź kable.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 22 lip 2018, 11:49

Nie wiem co z nim zrobić, turbo zdaje się że wstaje, ale w górnej fazie obrotów jakby puchło. I głośno gwiżdże. Nie wiem stu ma to jakiś wpływ, ale logi robione były na LPG. Robić na Pb?
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 22 lip 2018, 11:58

002+033 jak najbardziej trzeba dorobić na Pb w takim razie. Najlepiej zrobić 002+033 na LPG i na PB. Przed każdym (kazdym z osobna) logiem kasuje się błedy (nawet jak błędów nie ma).
Na LPG go nie ciśnij bo ubogo na %*^(*
Turob wg logów przeładowuje. Nie tragicznie ale jednak. Nie mniej jednak to raczej nie ono jest powodem problemów.
Spróbuj też przejechać się z odpiętym MAFem i zobaczyć wtedy wskazania w grupie 118. Chodzi o sprawdzenie IAT.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 24 lip 2018, 21:44

No to poprawiłem logi według wskazań, zarówno na LPG jak i na Pb, do tego są logi po odpięciu MAF, powiedzcie mi proszę o co tu chodzi, że taki muł.

Co do błędów... cały czas mam stałe błędy:

2 Faults Found:

17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -

z czego ten pierwszy w ogóle się nie usuwa. Czujnik temp pow G42 kupiłem nowy i nadal wywala błąd, nie widzę też nigdzie przerwy w obwodzie.

Po odpięciu MAF pojawił się oczywiście
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga