Prośba o ocenę logów dynamicznych 1.8T
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Prośba o ocenę logów dynamicznych 1.8T
Cześć Panie i Panowie, zdaje mi się, że moje 1.8T nie jedzie jak 1.8T, ale nie wiem czemu. Porobiłem dziś logi dynamiczne na kilku grupach silnika i prosiłbym znawców o ocenę czy wszystko ok czy jednak lipton straszny...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
002+033 jak najbardziej trzeba dorobić na Pb w takim razie. Najlepiej zrobić 002+033 na LPG i na PB. Przed każdym (kazdym z osobna) logiem kasuje się błedy (nawet jak błędów nie ma).
Na LPG go nie ciśnij bo ubogo na %*^(*
Turob wg logów przeładowuje. Nie tragicznie ale jednak. Nie mniej jednak to raczej nie ono jest powodem problemów.
Spróbuj też przejechać się z odpiętym MAFem i zobaczyć wtedy wskazania w grupie 118. Chodzi o sprawdzenie IAT.
Na LPG go nie ciśnij bo ubogo na %*^(*
Turob wg logów przeładowuje. Nie tragicznie ale jednak. Nie mniej jednak to raczej nie ono jest powodem problemów.
Spróbuj też przejechać się z odpiętym MAFem i zobaczyć wtedy wskazania w grupie 118. Chodzi o sprawdzenie IAT.
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
No to poprawiłem logi według wskazań, zarówno na LPG jak i na Pb, do tego są logi po odpięciu MAF, powiedzcie mi proszę o co tu chodzi, że taki muł.
Co do błędów... cały czas mam stałe błędy:
2 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -
z czego ten pierwszy w ogóle się nie usuwa. Czujnik temp pow G42 kupiłem nowy i nadal wywala błąd, nie widzę też nigdzie przerwy w obwodzie.
Po odpięciu MAF pojawił się oczywiście
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Co do błędów... cały czas mam stałe błędy:
2 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -
z czego ten pierwszy w ogóle się nie usuwa. Czujnik temp pow G42 kupiłem nowy i nadal wywala błąd, nie widzę też nigdzie przerwy w obwodzie.
Po odpięciu MAF pojawił się oczywiście
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga