Post
autor: Jigitt » 24 lip 2018, 21:44
No to poprawiłem logi według wskazań, zarówno na LPG jak i na Pb, do tego są logi po odpięciu MAF, powiedzcie mi proszę o co tu chodzi, że taki muł.
Co do błędów... cały czas mam stałe błędy:
2 Faults Found:
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -
z czego ten pierwszy w ogóle się nie usuwa. Czujnik temp pow G42 kupiłem nowy i nadal wywala błąd, nie widzę też nigdzie przerwy w obwodzie.
Po odpięciu MAF pojawił się oczywiście
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D