Brak mocy do 2 tyś obrotów 2.7 TDI
-
Rzeski_STG
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Brak mocy do 2 tyś obrotów 2.7 TDI
Witam, samochód do 2 tyś obrotów jest strasznie mułowaty, po przekroczeniu 2 tyś nagle wbija w fotel. Wymieniłem przepływkę, odłączyłem cięgna klap wirowych i zablokowałem w pozycji otwartej i dalej tak samo. Zmienna geometria turbiny chodzi bez oporów w całym zakresie. Na niskich obrotach jak wcisnę gaz do deski przyspiesza gorzej niż wcisniety troszkę. Błędów oprócz spalonych świec brak. Może EGR
Ktoś miał taki przypadek 
-
Rzeski_STG
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
No wlasnie nie chce generowac bledow. Dzis jak zona jezdzila i jak nie chcial sie zbierac do tych 2 tys to mu wciskala gaz do deski i wywalilo blad nastawnika turbiny, ze nie osiagnal wartosci granicznej. A jak jezdze ja to nie ma zadnych bledow
[ Dodano: 2018-06-06, 19:57 ]
Odłączyłem podciśnienie od EGR i jest poprawa, samochód ciągnie liniowo od 1800 obrotów, ale poniżej jest mulasto. Nie wiem czy te silniki tak mają, to tylko 163 konie, ale 1.9 TDI lepiej się wkręca od dołu. Błędów w silniku brak.
[ Dodano: 2018-06-20, 20:36 ]
Musiałem jednak podłączyć EGR z powrotem, bo co dwa dni wywala błąd przepływu powietrza przez EGR. Teraz znowu muli. Zrobiłem dziś diagnostykę, EGR pracuje jak należy, turbo poprostu późno wstaje, bo dopiero od 2100 obr zaczyna wzorcowo pompować. Zmienna geometria niedomaga
Ciężko się wyciąga turbinę w tym cudzie 
[ Dodano: 2018-06-06, 19:57 ]
Odłączyłem podciśnienie od EGR i jest poprawa, samochód ciągnie liniowo od 1800 obrotów, ale poniżej jest mulasto. Nie wiem czy te silniki tak mają, to tylko 163 konie, ale 1.9 TDI lepiej się wkręca od dołu. Błędów w silniku brak.
[ Dodano: 2018-06-20, 20:36 ]
Musiałem jednak podłączyć EGR z powrotem, bo co dwa dni wywala błąd przepływu powietrza przez EGR. Teraz znowu muli. Zrobiłem dziś diagnostykę, EGR pracuje jak należy, turbo poprostu późno wstaje, bo dopiero od 2100 obr zaczyna wzorcowo pompować. Zmienna geometria niedomaga
-
Rzeski_STG
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
instynkt71
Miałem identyczny problem do 2tys. obrotów muł, a potem turbo wstawało, i samochód przyśpieszał jak trzeba. Po wymianie nastawnika, i ustawieniu położenia u gościa który zajmuje się turbo problem ustąpił. Czasami po kilku godzinach stania w pełnym słońcu, migała mi kontrolka od świec żarowych, to też miało związek z uszkodzeniem nastawnika turbo, po wymianie nigdy się to nie powtórzyło.
-
kile81
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 32
- Rejestracja: 01 sty 2017, 23:04
- Lokalizacja: Jelenia Góra/ okolice lubina
Mam podobny problem tylko w 3.0tdi polift. Turbo wolno wstaje. Ori miało sporo luzu, obcierało. Wysłałem do regeneracji jest poprawa ale to jeszcze nie to. spotkałem się z opinią ze polifty na edc17 wolniej wstają prawda to? Generalnie turbo wymienione, posprawdzany egr oraz wtryski. Nie ruszałem przepływki.
-
Rzeski_STG
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Problem rozwiązany, siłownik turbiny ma regulację na fasolkach, najpierw przesunąłem go na maxa w stronę grodzi to turbo wstawało przy 3 tyś obrotów, potem przesunąłem go na maxa w stronę chłodnic i samochód przyspiesza ładnie od 1500. Pewno gdybym podłaczył kompa wyregulowałbym turbo idealnie, ale jest dobrze i nic nie ruszam.
-
instynkt71
Zgadza się, najczesniej przyczyną słabo wstającego turbo jest złe położenie nastawnika na regulacji "fasolkach". Akurat w moim przypadku był uszkodzony cały nastawnik, regulacja nie przynosiła poprawy.Rzeski_STG pisze:Problem rozwiązany, siłownik turbiny ma regulację na fasolkach, najpierw przesunąłem go na maxa w stronę grodzi to turbo wstawało przy 3 tyś obrotów, potem przesunąłem go na maxa w stronę chłodnic i samochód przyspiesza ładnie od 1500.
Nie wyregulowałbyś tego idealnie we własnym zakresie zwykłym VCDS'em, do tego są specjalne maszyny, lub testery jak na poniższym filmie:Rzeski_STG pisze:Pewno gdybym podłaczył kompa wyregulowałbym turbo idealnie, ale jest dobrze i nic nie ruszam.
Skoro ktoś Ci to ustawiał po regeneracji, i nie działa a jest gwarancja, to trzeba reklamowaćkile81 pisze:U siebie siłownika przestawić nie mogę. Turbo mam na gwarancji. Fakt faktem siłownik jest nowy żaden używany czy też regenerowany.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 675
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Proszę bardzo podsyłam swojego loga. Jakieś porady?
http://vaglogi.pl/log-011_334X8XB.html
[ Dodano: 2018-07-20, 11:57 ]
Jest podobnie jak u kolegi 'kile81' przy silniku 3.0.
http://vaglogi.pl/log-011_334X8XB.html
[ Dodano: 2018-07-20, 11:57 ]
Jest podobnie jak u kolegi 'kile81' przy silniku 3.0.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm









