[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Swap hamulcy do a6 c5
Witam mam a6 c5 2.7 biturbo polift z alu zwrotnicami chce zmienić hamulce ,mam już zestaw od a8 d3 360mm ale tarcze nie pasują ,co trzeba zrobić żeby to z pasować są jakieś inne tarcze które podejdą bez problemu proszę o pomoc 
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-07-13, 13:55 ]
Post przeniosłem do podobnego tematu, bo nie ma potrzeby tworzenia nowego .
.
			
			
									
									
						[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-07-13, 13:55 ]
Post przeniosłem do podobnego tematu, bo nie ma potrzeby tworzenia nowego
 .
.Tylko ja nie chce zmieniać piast  za duże koszta może jest jakaś inna tarcza co podejdzie p&p 
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2018-07-15, 18:03 ]
ortografia! pkt8 Regulaminu
[ Dodano: 2018-07-15, 21:11 ]
			
			
													[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2018-07-15, 18:03 ]
ortografia! pkt8 Regulaminu
[ Dodano: 2018-07-15, 21:11 ]
seba25 pisze:Tylko ja nie chce zmieniać piast za duże koszta morze jest jakaś inna tarcza co podejdzie p&p
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2018-07-15, 18:03 ]
ortografia! pkt8 Regulaminu
					Ostatnio zmieniony 15 lip 2018, 18:04 przez seba25, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
									
						- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Jest napisane w gdzieś wątku, że nie siada to całkiem symetrycznie i z jednej strony tarcza jest blisko, być może u Ciebie akurat trafił się nieszczęśliwy zbieg tolerancji i obciera. Z tego co pamiętam, to aby "zoffsetować" zacisk z S6C5 do tarczy z A8D2 to trzeba pod jarzmo dać podkładki o grubości 2mm. U mnie miałem "szczęśliwy zbieg tolerancjirepek92 pisze:U mnie ewidentnie brakuje kawałek żeby tarcza nie ocierała o jarzmo
 " i weszło p&p .
 " i weszło p&p . No tego to chyba nikt nie pisał, a jeżeli już to szybko było prostowane, że chodzi o S6, a nie A6.seba25 pisze:To tak jak mi pisali że wszystko,pasuje ja wszystko kupiłem a tu się okazało że hamulce od a8 d3 nie pasują bez adapterów,a i czytałem że podejdzie ponoć tarcza od A7 356mm ale czy to prawda to nie wiem
Do A6 jest upgrade na komponentach w normalnej cenie, ale to na 345mm bodajże z jarzmem/zaciskiem z A6C6 z heblami 347mm. Tarcza oczywiście nie od A6C6
 . 360mm to niestety ceny kosmos, lub kombinacje typu adaptery czy przeróbki tarcz.
 . 360mm to niestety ceny kosmos, lub kombinacje typu adaptery czy przeróbki tarcz.A co do kompletu 360mm z A8D3, to p&p wchodzi, ale do A6C6 właśnie

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
						zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- repek92
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Czytalem na temat właśnie swapu tyłu z S6 do A6 i miało pasować. Kiedyś był użytkownik Pisi i też twierdził że pasuje. Ale z tego co wiem tarcza w S6 nie jest idealnie wypośrodkowana w jarzmie  tylko jest bardziej przesunięta do wewnątrz jarzma. A jest opcja dać inne tarcze żeby ona się trochę odsunęła od jarzma?
			
			
									
									Lektorzy, nagrania: multifonika.net
						 
							













 
 
