Pioter211 pisze:To jest ok. No może te 18l na mieście to trochę za dużo, ale zależy jaką masz nogę. Ja jeżdżę spokojnie i na mieście wychodzi mi średnio 14l, ale jak wyskoczę w trasę to max 10l
Teraz mam 17l/100 km trochę nogę zdjąłem z gazu, poza miastem miałem 9,6 l/100km, więc chyba to norma? Odcinki jakie pokonuję to 6-8km w jedną stronę plus klima.
[ Dodano: 2018-07-10, 11:01 ]
Dziś rano kreciłem kilka ładnych sekund żeby odpalił, łapał i powoli się rozkręcił tak jakby pompa nabiła ciśnienie i wszystko ok, jak odpalił, zgasiłem i po sekundzie odpalam od strzała. Zauważyłem, że te problemy się nasilają jak jest paliwa mniej niż połowa zbiornika ręce opadają, czytałem gdzieś, że pękają plastikowe przewody w zbiorniku paliwa, od pompy, nie wiem jak to dokładnie opisać, pękają i paliwo się cofa, ewentualnie sama pompa padła, auto się nie dławi, ładnie przyspiesza, więc rozumiem, że ciśnienia ma odpowiednie...
[ Dodano: 2018-07-10, 11:06 ]
Wymienione:
Świece+przewody+ cewka
Zawór regulacji paliwa
Zawór EVAP
Wszystkie przewody podciśnienia
Czujnik temperatury płynu G62
Czujnik temperatury powietrza zasysanego
Czyszczenie przepustnicy + adaptacja
Podniesione obroty biegu jałowego na 760+800
Przepływomierz
Jeden z wtryskiwaczy był luźny, dociśnięty i jest ok
Przewody paliwa ok, szczelne
Akumulator nowy
VAG żadnych błędów, kilku krotnie sprawdzane co parę dni
Chyba pozostaje tylko pompa i jej okolice...
Już mam dość... pali jak chce, czy ten typ tak ma?