odpalanie AEB 1.8 T 150 km 1997
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 paź 2016, 15:28
- Lokalizacja: Polska - Pisz
odpalanie AEB 1.8 T 150 km 1997
Witam nie wiem czy byl juz taki temat ale nie moge znalezc a mam jeden maly problem.
Kupiłem autko z dziwna sytuacja bo zaden mechanik nie moze mi powiedziec co jest ogolnie jak kupilem miala walniety czujnik temperatury i odpalala ladnie a po zmianie czujnika po czasie stalo sie tak ze jak postoi tak 4 godziny to juz trzeba dlugo krecic zeby zalapala a jak juz raz odpali i co chwile zgasisz odpalisz to jest pol obrotu walem i lapie. pomoze ktos bo juz nie mam glowy a to jest dosyc denerwujace
Kupiłem autko z dziwna sytuacja bo zaden mechanik nie moze mi powiedziec co jest ogolnie jak kupilem miala walniety czujnik temperatury i odpalala ladnie a po zmianie czujnika po czasie stalo sie tak ze jak postoi tak 4 godziny to juz trzeba dlugo krecic zeby zalapala a jak juz raz odpali i co chwile zgasisz odpalisz to jest pol obrotu walem i lapie. pomoze ktos bo juz nie mam glowy a to jest dosyc denerwujace
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 paź 2016, 15:28
- Lokalizacja: Polska - Pisz
Panowie jest LPG BRC zalozone miesiac temu, tylko jest ten problem ze to bylo przed gazem juz z tym odpalaniem wiec gaz tu nie gra jak najmniejszej roli w tej chwili a paliwo caly czas jest w zbiorniku malo kiedy jest rezerwa bo tankuje do pelna i jezdze poki nie zapali sie rezerwa na rezerwie staram sie nie jezdzic
a co do czujnika to zalozony jest zamiennik i wydaje sie ze pokazuje normalnie podpiecie pod vaga nic nie pokazuje zadnych bledow mi nie pokazuje i z tym jest problem bo juz po paru mechanikach prowadzalem i zaden nie potrafi sie tym zajac.
a co do czujnika to zalozony jest zamiennik i wydaje sie ze pokazuje normalnie podpiecie pod vaga nic nie pokazuje zadnych bledow mi nie pokazuje i z tym jest problem bo juz po paru mechanikach prowadzalem i zaden nie potrafi sie tym zajac.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Trzeba zobaczyć co czujnik pokazuje, to że miał problem z odpalaniem i czujnikiem a gazownicy założyli gaz to nie za dobrze o nich świadczy, ja miałem stare świece i powiedzieli mi żebym przyjechał jak je wymienię. Zamiennik czujnika ile kosztuje, 40zł? oryginał ile 80, 100? Za to że nie pali od strzała to za wiele przyczyn nie ma: g62, czujnik położenia wału, regulator ciśnienia paliwa, sama pompa lub filtr, świece. Po czujnik to raczę pojechać do ASO a LPG też bym nie wykluczył.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 paź 2016, 15:28
- Lokalizacja: Polska - Pisz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 05 sie 2016, 16:28
- Imię: Bartek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Torun
sorki za ot, ale jestes dla mnie Mistrzu :Dyaszczur pisze:http://lmgtfy.com/?q=g62+audiPtaku a6 1.8 T pisze:g62 a co to jest?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 paź 2016, 15:28
- Lokalizacja: Polska - Pisz
Nie odpala
Panowie Pomocy ! Audi A6 C5 1.8T 150km 97 AEB
Mam pytanie czy ktos z was mial problem taki jak odpalanie waszej audi. chodzi mianowicie o to ze po dlugim postoju trzeba ja krecic dosyc dlugo i ciezko jej odpalic.
Jest po wymianie pompy paliwa, filtra paliwa, czujnika temp na ori,, listwy wtryskowej, cisnienie ma 4 bary takie jak powinno byc a teraz po tym wszystkim wogole ma problem z odpaleniem a jak zacisnie sie przewod powrotu paliwa to zaczyna chociaz trche chodzic.
Jeden mechanik cos wymienial i zaczela wlasnie tak chodzic a teraz wogole nie chce i nie moga dojsc
Pomocy bo juz miesiac jestem bez samochodu i juz nawet nie mam skad brac zeby dojezdzac do pracy
sorry ze tu pisze nie wiem czy byl taki temat czy nieee juz
Mam pytanie czy ktos z was mial problem taki jak odpalanie waszej audi. chodzi mianowicie o to ze po dlugim postoju trzeba ja krecic dosyc dlugo i ciezko jej odpalic.
Jest po wymianie pompy paliwa, filtra paliwa, czujnika temp na ori,, listwy wtryskowej, cisnienie ma 4 bary takie jak powinno byc a teraz po tym wszystkim wogole ma problem z odpaleniem a jak zacisnie sie przewod powrotu paliwa to zaczyna chociaz trche chodzic.
Jeden mechanik cos wymienial i zaczela wlasnie tak chodzic a teraz wogole nie chce i nie moga dojsc
Pomocy bo juz miesiac jestem bez samochodu i juz nawet nie mam skad brac zeby dojezdzac do pracy
sorry ze tu pisze nie wiem czy byl taki temat czy nieee juz
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 962
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
no pewnie że był nawet twój, więc na drugi raz nie dubluj tylko kontynuuj ten sam temat skoro problem nadal nie rozwiązanyPtaku a6 1.8 T pisze:sorry ze tu pisze nie wiem czy byl taki temat czye juz
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
[AEB 1.8 150 KM] Cieżko pali
Witam,
Audi 1.8t AEB + LPG
Samochód ciężko pali w ciepłe dni i gdy jest po trasie.
Tzn zimą gdy temperatura była niska samochód palił od strzała- po trasie jedna już trzeba było kręcić 5 sekund.
Tak samo długo trzeba kręcić gdy zrobiło się ciepło na dworze.
Wymienione:
Świece
Cewki
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Czujnik położenia wału korobowego
oleje+ filtry
rozrzad + napinacz
podmieniony moduł zapłonowy
nowy N75 i DV
zakręcałem butle z gazem, żeby sprawdzić czy reduaktor nie przepuszcza.
Logi które robiłem były w porzadku.
Co może być przyczyną ?
Pompa paliwa, która buczy po przekręceniu kluczyka ?
Katalizator zapchany ?
Audi 1.8t AEB + LPG
Samochód ciężko pali w ciepłe dni i gdy jest po trasie.
Tzn zimą gdy temperatura była niska samochód palił od strzała- po trasie jedna już trzeba było kręcić 5 sekund.
Tak samo długo trzeba kręcić gdy zrobiło się ciepło na dworze.
Wymienione:
Świece
Cewki
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Czujnik położenia wału korobowego
oleje+ filtry
rozrzad + napinacz
podmieniony moduł zapłonowy
nowy N75 i DV
zakręcałem butle z gazem, żeby sprawdzić czy reduaktor nie przepuszcza.
Logi które robiłem były w porzadku.
Co może być przyczyną ?
Pompa paliwa, która buczy po przekręceniu kluczyka ?
Katalizator zapchany ?