Mimo tego, że słychać jak cyka ?Pioter211 pisze:Zawór evap do wymiany.
Sorry poszła przypadkiem PW.
i tu jest problem bo nikogo nie znam.Pioter211 pisze:Cykać może, ale nie zamyka albo nie otwiera przepływu i stąd problemy z odpalaniem. Jak znasz kogoś z podobnym silnikiem albo Vką to podmień i sprawdź jak odpala.Nowy zaworek to koszt ok 130-150 zł
To oprócz obrotów wszystko się zgadza.Pioter211 pisze:W ciepły dzień musiałem długo kręcić zanim zaskoczył. Jak odpalił to łapał z 500rpm i bez dodania gazu nie chciał wchodzić na obroty. Oczywiście w chłodne dni palił bez problemu. Po wymianie pali aż miło bez różnicy temperatury.
Jeszcze pytanie czy te zawory z linków to jest to samo?Pioter211 pisze:W ciepły dzień musiałem długo kręcić zanim zaskoczył. Jak odpalił to łapał z 500rpm i bez dodania gazu nie chciał wchodzić na obroty. Oczywiście w chłodne dni palił bez problemu. Po wymianie pali aż miło bez różnicy temperatury.
Pioter211 pisze:U mnie siedzi BOSCH 0 280 142 308. Na wszelki wypadek sprawdź jakie u Ciebie jest oznaczenie, ale chyba nie ma różnicy. Tylko pamiętaj że zaworek siedzi gumowej osłonie, na której jest inny numer.I może kup nówkę a nie używke, bo nie wiadomo w jakim stanie ta używka będzie.
a ja bym sprawdził regulację LPG. Może być zwalona korekta po temperaturze stąd ciepły/zimny dzień jest inaczej. Strojenie zwykłe schrzanione i wtedy też może być problem. Pojeździć na Pb z wyjeżdzonym LPG i sprawdzić jak pali.ojok pisze:Samochód ciężko pali w ciepłe dni i gdy jest po trasie.
Tzn zimą gdy temperatura była niska samochód palił od strzała- po trasie jedna już trzeba było kręcić 5 sekund.
Tak samo długo trzeba kręcić gdy zrobiło się ciepło na dworze.