Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[1.8T AWT 150KM] Napinacz czy olej

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Kujaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 19 sty 2016, 20:40
Lokalizacja: Tłuszcz

[1.8T AWT 150KM] Napinacz czy olej

Post autor: Kujaw » 18 cze 2018, 23:04

Mam pytanko po przejechaniu około 800km rano słyszę grzechot napinacza przez chwilę który był wymieniany 6miesiecy temu na febiego jest to możliwe że już nie trzyma ciśnienia czy wina leży po stronie oleju aktualnie jest zalany TOP TEC 4100 5W40, po takiej podróży w większości silnik pracował około 4tys obrotów.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Kujaw, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2929
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 19 cze 2018, 00:13

Piotrku... moim zdaniem to nie jest problem z olejem. Może być kolejny 'Made in China'. Febi, firma jest coraz gorsza. 3mc temu po zmianie poduszki Febi, skrzyni miałem Ikarusa a nie Audi A6 C5 1.8T. Natychmiast zmieniłem na używaną, oryginalną. Co prawda inna "beczka", ale tak to jest.

Ok... po zmianie udanego napinacza słyszysz grzechotanie łańcucha. Musi się sam ustawiać albo ślizg napinacza jest nierówny, niby stary. Zmiana oleju nic Ci nie zmieni.

Obrazek

Kujaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 19 sty 2016, 20:40
Lokalizacja: Tłuszcz

Post autor: Kujaw » 19 cze 2018, 03:53

A dokładnie jakie miałeś objawy tych poduszek ? To lipa z tym napinaczem a miał być taki dobry w intercarsie twierdzili że oryginal .

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2929
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 20 cze 2018, 21:38

Kujaw, z firmą Febi poduszki były absolutnie twarde jak cholera, jak "orzech".
Musi być ori, albo LEMFÖRDER.

Obrazek

ps.
InterCars to bzdura. Oryginalne to jest:
Obrazek

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 20 cze 2018, 22:43

Może być napinacz może być też smok lub pompa.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2929
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 20 cze 2018, 22:54

Ziomek pisze:może być też smok lub pompa.
Właśnie... Kujaw jaki przebieg ma twoje C5. ?
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Kujaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 19 sty 2016, 20:40
Lokalizacja: Tłuszcz

Post autor: Kujaw » 21 cze 2018, 20:29

Dziś było sprawdzane ciśnienie na mocno rozgrzanym motorze było 1bar a przebieg to 280tkm, dostał też świeży olej zobaczymy jak będzie teraz. A co do smoka był wymieniany

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 22 cze 2018, 15:20

Kujaw pisze:na mocno rozgrzanym motorze było 1bar
Mało, miska do ściągnięcia jak smok czysty to pompa siada albo silnik w takim stanie że gubi ciśnienie.

Kujaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 19 sty 2016, 20:40
Lokalizacja: Tłuszcz

Post autor: Kujaw » 22 cze 2018, 19:51

A czy radzaje oleju 5w40 chodzi Mi o producenta może mieć wpływ na ciśnienie ?

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 22 cze 2018, 21:00

Raczej nie. Miałem we wcześniejszym samochodzie problem z kontrolką, zapalała się na gorącym silniku przy wolnych obrotach. Stało się to zaraz po wymianie oleju z filtrem. Winnym okazał się wyrób marki filtron. Kupiłem knechta i spokój. Co za olej lejesz?

Kujaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 19 sty 2016, 20:40
Lokalizacja: Tłuszcz

Post autor: Kujaw » 22 cze 2018, 23:26

Miałem zalany quickly moly top tech 4100, teraz wlałem valvoline 5w40 syn power i nie słyszę napinacza, muszę sprawdzić jakie ciśnienie będzie na tej oliwie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl