Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S6C5] 4.2 V8 ANK logi do oceny oraz błąd 16711

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

[S6C5] 4.2 V8 ANK logi do oceny oraz błąd 16711

Post autor: ernieball » 23 paź 2014, 21:44

Witam.
Mam problem z korekcjami w grupie 93, na jednej głowicy -16 na drugiej -4
Auto kuleje na wolnych obrotach i więcej pali.
Po odpaleniu słychać również grzechotanie przez ok 1-2sec.
Dałem auto do mechanika na ponowne ustawienie rozrządu chociaż zmieniany był w ASO
w Zurichu 16.000km temu.
Założył blokady, zmienił pasek, trzy rolki i łańcuszek na wałku w prawej głowicy bo stwierdził,
że wyciągnięty był.
Poprawy po tym zabiegu nie zauważyłem, czasami wypadał zapłon na 1 cylindrze i nadal tak jest.
Z wydechu słychać że nie spala dobrze tylko się przycina.
Logi.
http://vaglog.pl/log_190583.html
http://vaglog.pl/log_190582.html

Po poprawieniu/wymianie rozrządu łapie mi jeszcze błąd 16711.

Czy ktoś może napisać po logach co tam jeszcze się dzieje?
Może nastawnik?
Pzdr.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 09:22 przez ernieball, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 paź 2014, 22:50

ernieball pisze:Teraz łapie mi jeszcze błąd 16711
16711/P0327 - Knock Sensor 1 (G61): Signal Too Low

Possible Symptoms
Irregular rpm
Drivability problems
Loss of power
Engine damage

Possible Causes
Circuit G61 short to Ground
Circuit G61 open
G61 improperly torqued
G61 damaged
Control Module damaged

Possible Solutions
Torque Knock Sensor 1 (G61) to specifications.
Check wiring and connections
Check Knock Sensor 1 (G61) and Knock Control

Special Notes
This feature search for unusual (spontaneous) combustion. The sensor detects unusual vibrations and based on that it generates a voltage. Is this voltage outside a certain limit a dtc will be set.
motostacja - części samochodowe.

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 24 paź 2014, 05:47

Dzięki Małgorzato za odpowiedź.
Jeżeli chodzi o błąd to wiem, że to czujnik spalania stukowego a pojawił się on dopiero
po ponownym ustawieniu rozrządu.
Pewnie majster jak ściągał dekle z głowic to nie podpiął albo uszkodził połączenie.
Bardziej zależy mi na logach .

Jeszcze jedna ważna rzecz.
Przed poprawieniem rozrządu mierzyliśmy ciśnienie na cylindrach i tak:
lewa głowica cyl 5-6-7-8 po 10-12bar, prawa natomiast 1cyl-5bar a 2-3-4 po 7bar.
Diagnoza - wałek nie domyka zaworów wydechowych i ucieka ciśnienie.
Po poprawieniu rozrządu nie mierzyłem ale majster twierdzi, że jest równo do 12bar.
Jedyne co się zmieniło po poprawieniu rozrządu to w grupie [93] z -16 -7 na -16 -4.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 24 paź 2014, 08:44

ernieball, nadal jest poza toletancją i to dużo!
Wiesz jacy są mechanicy? Powiedzą to co chcesz usłyszeć. Wziąłbym na twoim miejscu manometr i sprawdził kompresję. Synchronizacja i położenie wałków musi być jak najbliższe 0. Dla synchroizacji jest max 6 stopni, a położenie wałków wg ELSY -3 - +6 więc wyraźnie widać, ze jest nie halo z rozrządem.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 24 paź 2014, 10:02

Specem nie jestem, ale wg. mnie rozrząd do poprawy, a nastawniki pracują prawidłowo. No i tak jak metyoo pisze manometr w garść i sprawdź kompresję.
motostacja - części samochodowe.

gipsu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
Imię: Tomasz
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: gipsu » 31 mar 2018, 10:28

hej. dziwne rzeczy sie u mnie dzieją, czy to kwestia fazatorów czy raczej błednie ustawionego rozrządu?
możecie mi pomóc?
Grupy 090, 092, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_092_VLBsp3.html

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 31 mar 2018, 10:49

Słabo ustawiony rozrząd jest teraz.
motostacja - części samochodowe.

gipsu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
Imię: Tomasz
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: gipsu » 31 mar 2018, 11:43

dzięki za szybką odpowiedz. kto w warszawie może mi to uczciwie zrobić?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 kwie 2018, 11:08

W Warszawie to nie wiem. Moją poprawiał chłopak, który mieszka między Garwolinem, a Rykami, więc jeśli to nie jest dla Ciebie za daleko to mogę Ci dać namiary.

Natomiast napisz jeszcze jakie to dziwne rzeczy się dzieją, bo to wcale nie koniecznie musi być wina nieidealnie ustawionego rozrządu ;)
motostacja - części samochodowe.

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 03 kwie 2018, 21:00

gipsu pisze:kto w warszawie może mi to uczciwie zrobić?
foss

poszukaj foss motorsport

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 03 kwie 2018, 23:46

dokladnie fossmotorsport sportmile i graftech u kazdego grube terminy i tanio nie bedzie ewentualnie moge polecic znajomego ale ro na priva co ogarnia temat konkretnie ale terminy tez dlugie

halek71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 sie 2015, 02:04
Imię: Bartłomiej
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: halek71 » 19 cze 2018, 14:22

Mazdomania pisze:
ernieball pisze:Teraz łapie mi jeszcze błąd 16711
16711/P0327 - Knock Sensor 1 (G61): Signal Too Low

Possible Symptoms
Irregular rpm
Drivability problems
Loss of power
Engine damage

Possible Causes
Circuit G61 short to Ground
Circuit G61 open
G61 improperly torqued
G61 damaged
Control Module damaged

Possible Solutions
Torque Knock Sensor 1 (G61) to specifications.
Check wiring and connections
Check Knock Sensor 1 (G61) and Knock Control

Special Notes
This feature search for unusual (spontaneous) combustion. The sensor detects unusual vibrations and based on that it generates a voltage. Is this voltage outside a certain limit a dtc will be set.
Cześć.
A co to dokładnie oznacza? Oczywiście w praktyce?
Bo mi ostatnio wyskoczył dokładnie ten błąd. Czy to coś powaźnego? Co to jest "G61", czy to jest czujnik czy coś innego kryje się pod tym symbolem.

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 20 cze 2018, 20:05

czujnik spalania stukowego tzw. stukowiec sa 2 sztuki jeden od boku bloku silnika jakby za bagnetem od oleju, a drugi pod kolektorem czesto rozlatuje sie wtyczka, to są te zielone na 3 piny mocowane do listwy wtryskowej jak tam ok to raczej tylko wymiana koszta nie duze ok 150pln z tego co pamietam tylko troche rozbierania jak to ten pod kolektorem acha wazne zeby go dokrecic z momentem 40nm bo bedzie przeklamywal, ale wg twoich bledow to cos z instalacja wiec tam szukaj

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga