[S6C5] 4.2 V8 ANK logi do oceny oraz błąd 16711
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
[S6C5] 4.2 V8 ANK logi do oceny oraz błąd 16711
Witam.
Mam problem z korekcjami w grupie 93, na jednej głowicy -16 na drugiej -4
Auto kuleje na wolnych obrotach i więcej pali.
Po odpaleniu słychać również grzechotanie przez ok 1-2sec.
Dałem auto do mechanika na ponowne ustawienie rozrządu chociaż zmieniany był w ASO
w Zurichu 16.000km temu.
Założył blokady, zmienił pasek, trzy rolki i łańcuszek na wałku w prawej głowicy bo stwierdził,
że wyciągnięty był.
Poprawy po tym zabiegu nie zauważyłem, czasami wypadał zapłon na 1 cylindrze i nadal tak jest.
Z wydechu słychać że nie spala dobrze tylko się przycina.
Logi.
http://vaglog.pl/log_190583.html
http://vaglog.pl/log_190582.html
Po poprawieniu/wymianie rozrządu łapie mi jeszcze błąd 16711.
Czy ktoś może napisać po logach co tam jeszcze się dzieje?
Może nastawnik?
Pzdr.
Mam problem z korekcjami w grupie 93, na jednej głowicy -16 na drugiej -4
Auto kuleje na wolnych obrotach i więcej pali.
Po odpaleniu słychać również grzechotanie przez ok 1-2sec.
Dałem auto do mechanika na ponowne ustawienie rozrządu chociaż zmieniany był w ASO
w Zurichu 16.000km temu.
Założył blokady, zmienił pasek, trzy rolki i łańcuszek na wałku w prawej głowicy bo stwierdził,
że wyciągnięty był.
Poprawy po tym zabiegu nie zauważyłem, czasami wypadał zapłon na 1 cylindrze i nadal tak jest.
Z wydechu słychać że nie spala dobrze tylko się przycina.
Logi.
http://vaglog.pl/log_190583.html
http://vaglog.pl/log_190582.html
Po poprawieniu/wymianie rozrządu łapie mi jeszcze błąd 16711.
Czy ktoś może napisać po logach co tam jeszcze się dzieje?
Może nastawnik?
Pzdr.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 09:22 przez ernieball, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
16711/P0327 - Knock Sensor 1 (G61): Signal Too Lowernieball pisze:Teraz łapie mi jeszcze błąd 16711
Possible Symptoms
Irregular rpm
Drivability problems
Loss of power
Engine damage
Possible Causes
Circuit G61 short to Ground
Circuit G61 open
G61 improperly torqued
G61 damaged
Control Module damaged
Possible Solutions
Torque Knock Sensor 1 (G61) to specifications.
Check wiring and connections
Check Knock Sensor 1 (G61) and Knock Control
Special Notes
This feature search for unusual (spontaneous) combustion. The sensor detects unusual vibrations and based on that it generates a voltage. Is this voltage outside a certain limit a dtc will be set.
motostacja - części samochodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Dzięki Małgorzato za odpowiedź.
Jeżeli chodzi o błąd to wiem, że to czujnik spalania stukowego a pojawił się on dopiero
po ponownym ustawieniu rozrządu.
Pewnie majster jak ściągał dekle z głowic to nie podpiął albo uszkodził połączenie.
Bardziej zależy mi na logach .
Jeszcze jedna ważna rzecz.
Przed poprawieniem rozrządu mierzyliśmy ciśnienie na cylindrach i tak:
lewa głowica cyl 5-6-7-8 po 10-12bar, prawa natomiast 1cyl-5bar a 2-3-4 po 7bar.
Diagnoza - wałek nie domyka zaworów wydechowych i ucieka ciśnienie.
Po poprawieniu rozrządu nie mierzyłem ale majster twierdzi, że jest równo do 12bar.
Jedyne co się zmieniło po poprawieniu rozrządu to w grupie [93] z -16 -7 na -16 -4.
Jeżeli chodzi o błąd to wiem, że to czujnik spalania stukowego a pojawił się on dopiero
po ponownym ustawieniu rozrządu.
Pewnie majster jak ściągał dekle z głowic to nie podpiął albo uszkodził połączenie.
Bardziej zależy mi na logach .
Jeszcze jedna ważna rzecz.
Przed poprawieniem rozrządu mierzyliśmy ciśnienie na cylindrach i tak:
lewa głowica cyl 5-6-7-8 po 10-12bar, prawa natomiast 1cyl-5bar a 2-3-4 po 7bar.
Diagnoza - wałek nie domyka zaworów wydechowych i ucieka ciśnienie.
Po poprawieniu rozrządu nie mierzyłem ale majster twierdzi, że jest równo do 12bar.
Jedyne co się zmieniło po poprawieniu rozrządu to w grupie [93] z -16 -7 na -16 -4.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
ernieball, nadal jest poza toletancją i to dużo!
Wiesz jacy są mechanicy? Powiedzą to co chcesz usłyszeć. Wziąłbym na twoim miejscu manometr i sprawdził kompresję. Synchronizacja i położenie wałków musi być jak najbliższe 0. Dla synchroizacji jest max 6 stopni, a położenie wałków wg ELSY -3 - +6 więc wyraźnie widać, ze jest nie halo z rozrządem.
Wiesz jacy są mechanicy? Powiedzą to co chcesz usłyszeć. Wziąłbym na twoim miejscu manometr i sprawdził kompresję. Synchronizacja i położenie wałków musi być jak najbliższe 0. Dla synchroizacji jest max 6 stopni, a położenie wałków wg ELSY -3 - +6 więc wyraźnie widać, ze jest nie halo z rozrządem.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hej. dziwne rzeczy sie u mnie dzieją, czy to kwestia fazatorów czy raczej błednie ustawionego rozrządu?
możecie mi pomóc?
Grupy 090, 092, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_092_VLBsp3.html
możecie mi pomóc?
Grupy 090, 092, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_092_VLBsp3.html
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
W Warszawie to nie wiem. Moją poprawiał chłopak, który mieszka między Garwolinem, a Rykami, więc jeśli to nie jest dla Ciebie za daleko to mogę Ci dać namiary.
Natomiast napisz jeszcze jakie to dziwne rzeczy się dzieją, bo to wcale nie koniecznie musi być wina nieidealnie ustawionego rozrządu
Natomiast napisz jeszcze jakie to dziwne rzeczy się dzieją, bo to wcale nie koniecznie musi być wina nieidealnie ustawionego rozrządu
motostacja - części samochodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 20 sie 2015, 02:04
- Imię: Bartłomiej
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Cześć.Mazdomania pisze:16711/P0327 - Knock Sensor 1 (G61): Signal Too Lowernieball pisze:Teraz łapie mi jeszcze błąd 16711
Possible Symptoms
Irregular rpm
Drivability problems
Loss of power
Engine damage
Possible Causes
Circuit G61 short to Ground
Circuit G61 open
G61 improperly torqued
G61 damaged
Control Module damaged
Possible Solutions
Torque Knock Sensor 1 (G61) to specifications.
Check wiring and connections
Check Knock Sensor 1 (G61) and Knock Control
Special Notes
This feature search for unusual (spontaneous) combustion. The sensor detects unusual vibrations and based on that it generates a voltage. Is this voltage outside a certain limit a dtc will be set.
A co to dokładnie oznacza? Oczywiście w praktyce?
Bo mi ostatnio wyskoczył dokładnie ten błąd. Czy to coś powaźnego? Co to jest "G61", czy to jest czujnik czy coś innego kryje się pod tym symbolem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
czujnik spalania stukowego tzw. stukowiec sa 2 sztuki jeden od boku bloku silnika jakby za bagnetem od oleju, a drugi pod kolektorem czesto rozlatuje sie wtyczka, to są te zielone na 3 piny mocowane do listwy wtryskowej jak tam ok to raczej tylko wymiana koszta nie duze ok 150pln z tego co pamietam tylko troche rozbierania jak to ten pod kolektorem acha wazne zeby go dokrecic z momentem 40nm bo bedzie przeklamywal, ale wg twoich bledow to cos z instalacja wiec tam szukaj
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga