Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.8T ANB nierównomierne przyspieszanie (LOGI)

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
xxxmcgajwerxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
Lokalizacja: Kietrz

1.8T ANB nierównomierne przyspieszanie (LOGI)

Post autor: xxxmcgajwerxxx » 15 cze 2018, 19:54

Witam wszystkich. Jestem tu nowy, niedawno kupiłem A6 C5 1.8T ANB. i pojawił się pierwszy problem.
Auto nierównomiernie przyspiesza, do 3 tyś obr. czuć delikatne szarpanie, powyżej 3,5 tyś wydaje się być ok. podam kilka logów, może ktoś mądrzejszy odemnie coś doradzi. na moje oko kuleje cewka nr 2 i 4. i lekko przeładowuje turbina w około 2200 obr/min.
Proszę o pomoc, z góry dzięki, jak by trzeba było więcej logów to zrobię, nie ma problemu.

http://vaglogi.pl/log-002_003_020_iicpa.html
http://vaglogi.pl/log-115_015_016_BZwvTZ5.html

[ Dodano: 2018-06-15, 19:54 ]
nikt nic nie poradzi? :|

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 16 cze 2018, 09:43

Zrób logi 115 118, po zakupie wypadało by zmienić świece bo nie wiadomo czy z nie jeździsz na tych co w fabryce założyli. Jak od kogo podmienić cewki to też można spróbować choć tu nic takiego nie widać żeby wypadały zapłony, choć można zrobić logi tylko 15 i 16, na 5biegu, od samego spodu, wtedy jak cewka kuleje to powinno to być widać.

xxxmcgajwerxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
Lokalizacja: Kietrz

Post autor: xxxmcgajwerxxx » 17 cze 2018, 19:21

No i wkońcu mam jakiś punkt zaczepienia. Świece mam nowe. poszły na pierwszy ogień po tym jak zaczeły sie cyrki. Cewki chyba wiem od kogo moge podmienić. No i zrobie logi o których napisałeś. bede informować na bieżąco co i jak. dzięki wielkie.

[ Dodano: 2018-06-17, 19:21 ]
na dzień dzisiejszy wygląda to tak: cewek jednak nie mam od kogo podmienić, bo okazało się że znajomy w BFB ma inne cewki. gościu który mi obczaił logi twierdzi że cofa mi się zapłon i mam zrobić logi 002+033, 003+020, 115+118. jutro ogarniam i zobaczymy co z tego bedzie.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 17 cze 2018, 21:00

Auto ma gaz? Pompa paliwa i ciśnienie też do sprawdzenia, może regulator? Nie wiem ale inj. on time jest za duże, ile Ci pali? Może zalewa go na niskich obrotach przez długie czasy wtrysków i przez to szarpie, a wyżej już jakoś sobie radzi? Mądry jeszcze w tych tematach nie jestem ale zapłon w serii 1.8T tak wygląda, szkoda..

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 17 cze 2018, 21:44

Że jak wygląda zapłon w serii? Zapłon to zapłon, jest taki jak ktoś przewidział że na być, u niego stuka bo coś jest nie tak. Czasy są za wysokie, przepływ deczko też, turbo ok, zapłon cofa. Bez 002+033 to wróżenie z fusów. Z fusów bym widział słaba pompe

xxxmcgajwerxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
Lokalizacja: Kietrz

Post autor: xxxmcgajwerxxx » 18 cze 2018, 16:59

Gazu nie ma. Auto full seria. Jutro bede robic nowe logi. Wrzuce je tutaj. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

[ Dodano: 2018-06-17, 22:03 ]
A pali tyle ile wlejesz. :)) tak serio to ponad 10 litrów łyknie. Na trasie przy 180 km/h wyszlo pi razy oko 11 litrów. A lekkiej nogi nie mam.

[ Dodano: 2018-06-18, 12:57 ]
Dodaję komplet nowych Logów:
http://vaglogi.pl/log-003_020_75VX8cP.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_6558sQ2.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_X09g32.html
http://vaglogi.pl/log-020_022_023_lXw36v7.html
http://vaglogi.pl/log-015_016_mWeUpOm.html

[ Dodano: 2018-06-18, 16:59 ]
na dzień dzisiejszy jest tak. nowy filtr paliwa, ciśnienie 3.0 bar. Chyba za mało nie?

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 18 cze 2018, 18:13

Pięknie na ubogo jedzie. Nie jeździ tak bo ubijesz silnik.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 cze 2018, 22:05

dokładnie - prawie na powietrzu jedzie ;)

na jałowym powinno być 3,5 bara , po odpięciu podciśnienia z regulatora 4 bary

xxxmcgajwerxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
Lokalizacja: Kietrz

Post autor: xxxmcgajwerxxx » 19 cze 2018, 03:06

Teraz 10 dni przerwy w ogarnianiu tematu, wyjechalem za granice. Wroce to bede dalej temat ciagnac. W miedzy czasie zamowie nową pompe paliwa, akurat jak wroce to bedzie czekac w domu na montaz.
Pytanie za 100 punktów. Zakładać ori pompe 4 bary, czy odrazu cos lepszego? Bo jak silnik odżyje to panuje soft dać do napisania.

[ Dodano: 2018-06-19, 03:06 ]
Aha. I jeszcze jedna mozliwe ważna żecz. Wczoraj to dopiero wyczailem przy wymianie oleju. Moj silnik to ANB. ale głowica jest założona od AEB. :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga