Witam wszystkich. Jestem tu nowy, niedawno kupiłem A6 C5 1.8T ANB. i pojawił się pierwszy problem.
Auto nierównomiernie przyspiesza, do 3 tyś obr. czuć delikatne szarpanie, powyżej 3,5 tyś wydaje się być ok. podam kilka logów, może ktoś mądrzejszy odemnie coś doradzi. na moje oko kuleje cewka nr 2 i 4. i lekko przeładowuje turbina w około 2200 obr/min.
Proszę o pomoc, z góry dzięki, jak by trzeba było więcej logów to zrobię, nie ma problemu.
http://vaglogi.pl/log-002_003_020_iicpa.html
http://vaglogi.pl/log-115_015_016_BZwvTZ5.html
[ Dodano: 2018-06-15, 19:54 ]
nikt nic nie poradzi?
1.8T ANB nierównomierne przyspieszanie (LOGI)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
- Lokalizacja: Kietrz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Zrób logi 115 118, po zakupie wypadało by zmienić świece bo nie wiadomo czy z nie jeździsz na tych co w fabryce założyli. Jak od kogo podmienić cewki to też można spróbować choć tu nic takiego nie widać żeby wypadały zapłony, choć można zrobić logi tylko 15 i 16, na 5biegu, od samego spodu, wtedy jak cewka kuleje to powinno to być widać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
- Lokalizacja: Kietrz
No i wkońcu mam jakiś punkt zaczepienia. Świece mam nowe. poszły na pierwszy ogień po tym jak zaczeły sie cyrki. Cewki chyba wiem od kogo moge podmienić. No i zrobie logi o których napisałeś. bede informować na bieżąco co i jak. dzięki wielkie.
[ Dodano: 2018-06-17, 19:21 ]
na dzień dzisiejszy wygląda to tak: cewek jednak nie mam od kogo podmienić, bo okazało się że znajomy w BFB ma inne cewki. gościu który mi obczaił logi twierdzi że cofa mi się zapłon i mam zrobić logi 002+033, 003+020, 115+118. jutro ogarniam i zobaczymy co z tego bedzie.
[ Dodano: 2018-06-17, 19:21 ]
na dzień dzisiejszy wygląda to tak: cewek jednak nie mam od kogo podmienić, bo okazało się że znajomy w BFB ma inne cewki. gościu który mi obczaił logi twierdzi że cofa mi się zapłon i mam zrobić logi 002+033, 003+020, 115+118. jutro ogarniam i zobaczymy co z tego bedzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Auto ma gaz? Pompa paliwa i ciśnienie też do sprawdzenia, może regulator? Nie wiem ale inj. on time jest za duże, ile Ci pali? Może zalewa go na niskich obrotach przez długie czasy wtrysków i przez to szarpie, a wyżej już jakoś sobie radzi? Mądry jeszcze w tych tematach nie jestem ale zapłon w serii 1.8T tak wygląda, szkoda..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
- Lokalizacja: Kietrz
Gazu nie ma. Auto full seria. Jutro bede robic nowe logi. Wrzuce je tutaj. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: 2018-06-17, 22:03 ]
A pali tyle ile wlejesz. tak serio to ponad 10 litrów łyknie. Na trasie przy 180 km/h wyszlo pi razy oko 11 litrów. A lekkiej nogi nie mam.
[ Dodano: 2018-06-18, 12:57 ]
Dodaję komplet nowych Logów:
http://vaglogi.pl/log-003_020_75VX8cP.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_6558sQ2.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_X09g32.html
http://vaglogi.pl/log-020_022_023_lXw36v7.html
http://vaglogi.pl/log-015_016_mWeUpOm.html
[ Dodano: 2018-06-18, 16:59 ]
na dzień dzisiejszy jest tak. nowy filtr paliwa, ciśnienie 3.0 bar. Chyba za mało nie?
[ Dodano: 2018-06-17, 22:03 ]
A pali tyle ile wlejesz. tak serio to ponad 10 litrów łyknie. Na trasie przy 180 km/h wyszlo pi razy oko 11 litrów. A lekkiej nogi nie mam.
[ Dodano: 2018-06-18, 12:57 ]
Dodaję komplet nowych Logów:
http://vaglogi.pl/log-003_020_75VX8cP.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_6558sQ2.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_X09g32.html
http://vaglogi.pl/log-020_022_023_lXw36v7.html
http://vaglogi.pl/log-015_016_mWeUpOm.html
[ Dodano: 2018-06-18, 16:59 ]
na dzień dzisiejszy jest tak. nowy filtr paliwa, ciśnienie 3.0 bar. Chyba za mało nie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 cze 2018, 21:35
- Lokalizacja: Kietrz
Teraz 10 dni przerwy w ogarnianiu tematu, wyjechalem za granice. Wroce to bede dalej temat ciagnac. W miedzy czasie zamowie nową pompe paliwa, akurat jak wroce to bedzie czekac w domu na montaz.
Pytanie za 100 punktów. Zakładać ori pompe 4 bary, czy odrazu cos lepszego? Bo jak silnik odżyje to panuje soft dać do napisania.
[ Dodano: 2018-06-19, 03:06 ]
Aha. I jeszcze jedna mozliwe ważna żecz. Wczoraj to dopiero wyczailem przy wymianie oleju. Moj silnik to ANB. ale głowica jest założona od AEB.
Pytanie za 100 punktów. Zakładać ori pompe 4 bary, czy odrazu cos lepszego? Bo jak silnik odżyje to panuje soft dać do napisania.
[ Dodano: 2018-06-19, 03:06 ]
Aha. I jeszcze jedna mozliwe ważna żecz. Wczoraj to dopiero wyczailem przy wymianie oleju. Moj silnik to ANB. ale głowica jest założona od AEB.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga