Stuki na głębszych dziurach
- Takitam94
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 15 paź 2017, 16:00
- Imię: Mateusz
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków / Jarosław
Stuki na głębszych dziurach
Cześć,
Już jakiś czas słyszę stukanie w okolicach lewego przedniego koła. Byłem na szarpakach ale wszystko idealnie, wszystkie wahacze były wymienione jakiś rok temu na oryginalne. Stukanie występuje tylko przy ostrych i głębokich dziurach, typu szybszy zjazd z krawężnika, ostrej koleiny itp. Nic nie słychać np na kocich łbach. Myślałem że to może dolna osłona silnika bo jest troche zdeformowana, połapałem ją trytytkami jak tylko sie dało ale stuki są dalej, czy jest tak gdzieś jakiś element który może być za to odpowiedzialny ? Zawieszenie penumatyczne
Już jakiś czas słyszę stukanie w okolicach lewego przedniego koła. Byłem na szarpakach ale wszystko idealnie, wszystkie wahacze były wymienione jakiś rok temu na oryginalne. Stukanie występuje tylko przy ostrych i głębokich dziurach, typu szybszy zjazd z krawężnika, ostrej koleiny itp. Nic nie słychać np na kocich łbach. Myślałem że to może dolna osłona silnika bo jest troche zdeformowana, połapałem ją trytytkami jak tylko sie dało ale stuki są dalej, czy jest tak gdzieś jakiś element który może być za to odpowiedzialny ? Zawieszenie penumatyczne
ALLROAD
WAUZZZ4F5N076873
WAUZZZ4F5N076873
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Sprawdź końcówkę drążka kierowniczego oraz sam drążek . Dodatkowo możesz spojrzeć na łącznik i gumę stabilizatora. Jak już będziesz pod autem, to skontroluj tuleje sanek .
[ Dodano: 2018-06-10, 14:55 ]
Gdybyś miał zwykłe zawieszenie, to pod uwagę musiałbyś wziąć poduszkę amortyzatora oraz sam amortyzator.
[ Dodano: 2018-06-10, 14:55 ]
Gdybyś miał zwykłe zawieszenie, to pod uwagę musiałbyś wziąć poduszkę amortyzatora oraz sam amortyzator.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jak wymieniałem u siebie te tuleje, to sanki wyjmowałem, ale nie podwieszałem silnika, a podparłem go od spodu . Teoretycznie można byłoby wymieniać najpierw przednie, a później tylne bez wyjmowania, ale będzie bardzo mało miejsca na manewrowanie oraz będzie potrzebna specjalnie przygotowana prasa. Dodatkowo tuleje muszą być zamontowane w odpowiedniej pozycji, więc będzie ciężko trafić na aucie.
Po wyjęciu sanek trzeba ustawić geometrię, ponieważ na 100% się rozjedzie.
Po wyjęciu sanek trzeba ustawić geometrię, ponieważ na 100% się rozjedzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W ASO biorą osobno za każdy ustawiany kąt, więc jeśli będzie rozjechane wszystko, to zapłacisz bliżej 500 zł, ale jak będą tylko 3-4 kąty do poprawki, to będzie z 200 zł.
Jak już będziesz robił w ASO, to poproś o ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, ponieważ po demontażu się rozjedzie. Niestety, aby go ustawić trzeba poluzować sanki i tak nimi manewrować, aby po obu stronach był jak najbardziej równy. Niestety, ale ta usługa jest dodatkowo płatna (ok. 200 zł + 4 nowe śruby). Jak wymieniałem sanki, to ustawiłem u siebie w mieście geometrię i nadal lekko ściągało. Z racji tego, że miałem kupon na geometrię w ASO, to kazałem ustawić sanki (płatne) oraz poprawić geometrię (bezpłatne) . Miałem też kupon na mycie auta, czyszczenie klimatyzacji i na coś jeszcze, ale już nie pamiętam .
Jak już będziesz robił w ASO, to poproś o ustawienie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, ponieważ po demontażu się rozjedzie. Niestety, aby go ustawić trzeba poluzować sanki i tak nimi manewrować, aby po obu stronach był jak najbardziej równy. Niestety, ale ta usługa jest dodatkowo płatna (ok. 200 zł + 4 nowe śruby). Jak wymieniałem sanki, to ustawiłem u siebie w mieście geometrię i nadal lekko ściągało. Z racji tego, że miałem kupon na geometrię w ASO, to kazałem ustawić sanki (płatne) oraz poprawić geometrię (bezpłatne) . Miałem też kupon na mycie auta, czyszczenie klimatyzacji i na coś jeszcze, ale już nie pamiętam .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga