Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Długie czasy wtrysków 1.8t AEB - czy to CHIP?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
dawidevl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 maja 2017, 13:03
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Długie czasy wtrysków 1.8t AEB - czy to CHIP?

Post autor: dawidevl » 03 cze 2018, 11:00

Witajcie

Zapodaje logi na dole - nie wiem czy w moim aucie nie mam chipa (?).
Znajduje rozne logi w internecie i w niektorych widze ze jest to samo, a w niektorych ze czas wtrysku dochodzi np do max 16 ms..
Logi robione przy max gazie

http://log.malonetuning.com/chart/23343 ... AAAA%3D%3D

Mam problemy z zapętlaniem wtrysków.. Na logach z obd2 pokazuje czasy wtrysków 21.68, gdzie na instalacji gazowej podczas jazdy na pb dochodzą one do 28ms - nie rozumiem tego, czemu tu i tu pokazuje cos innego.

Gdzieś wyczytałem, że przepływka w serii utrzymuje 120g/s / 5000 obr.. Ja mam troche więcej..

Może ta przepływka zawyża? Czy duty cycle powinno się trzymać tak u góry?

Dodam, że turbina po regeneracji, nowe świece, cewki podmieniane (bo lubi przerywać po przekroczeniu, 4 tys oraz od 2-3 tys obrotow - nie jest to mocno odczuwalne, ale jednak), TIP nowy, pozostale rzeczy dolotu sprawdzone, n75 wymieniony (wczesniej bylo wskazanie oscylacyjne na logach), dv sprawny, podcisnienia okej, przepustnica wyczyszczona.

Moje prośby:

- Cisnienie paliwa chyba nie ma wplywu przy przyspieszaniu na czasy wtrysków, bo wtedy silnik pracuje w open loop i nie bierze pod uwage wskazan sondy lambda - czy sie myle?

- Ocena logów czy moje autko ma chipa, albo czy warto wymienić przepływkę.. - aż nie chce mi sie wierzyć, bo autko w polsce na pewno nie miało tego robionego (kupione od znajomego, ktory w 2014 sprowadzil to z niemiec)

- jesli ma chipa - to pozostaje mi go wywalić, bo więcej z tego problemow niz pozytku - ale jak? Wrzucić oryginalny wsad, tylko czy dam rade to zrobić kablem VAG KKL, albo lepiej zawieżć kompa do człowieka, który sie tym zajmuje?



Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania, bo denerwują mnie już problemy z ustawieniem instalacji gazowej która już od samego początku jak została założona w tym aucie to nie chodzi prawidłowo, tylko szkoda że juz nie mam gwarancji na nią.. (według opinii innych gazowników - albo doprowadzić do stanu oryginalnego benzyne (ten prawdopodobny chip), albo wymienić sterownik gazowy, ale wybieram zdecydowanie to pierwsze, bo mam gofasta, i nie podpasuje do tej instalacji zadnego innego stera ;/)



Serdecznie pozdrawiam! :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 03 cze 2018, 11:45

Zrób jeszcze loga 002+025. Tak wygląda że auto jest po programie, dlatego czasy wtrysków są takie długie, pokazuje maks 21 ms bo tak jest na tym sterowniku, faktyczne czasy mogą być jeszcze dłuższe czyli takie jak pokazuje Ci program gazowy. Ecu nie zaprogramujesz po obd, zostaje tylko lutowanie kosci. Najłatwiej podstawić drugi seryjny sterownik, albo zrobić program który nie będzie zapętlał wtrysków.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

dawidevl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 maja 2017, 13:03
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: dawidevl » 03 cze 2018, 11:58

Loga zaraz pójdę zrobić.

Okej - jeśli już to chciałbym sie tego pozbyć i wstawić inny komputer silnika, tylko co z immo?

Czy wystarczy ze kupie drugiego kompa, podepnę go, odpale vag-com i zrobie adaptacje i bedzie hulac? Tylko tak da sie ponoc zrobic wg tabelki w zalaczniku w przypadku immo2, a co w przypadku immo 3? Bo nie wiem jakie mam.. Rocznik 98!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 03 cze 2018, 13:18

immo2 wystarczy adaptacja.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

dawidevl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 maja 2017, 13:03
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: dawidevl » 03 cze 2018, 15:11

Oto logi zrobione na benzynie kanał 002 + 025

http://log.malonetuning.com/chart/23344 ... wpcAAAA%3D


Logi statyczne:
http://log.malonetuning.com/chart/23345 ... LCqsKZAAAA

Mam jeszcze pytanie: Przebieg jest zapisany w liczniku czy w komputerze? Chce wiedzieć czy sie zmieni po zmianie ecu

A licznik mam numer 4B0 919 860F (VDO D09) - i mam podany 14 cyfrowy immo-identnr - czyli jest to chyba immo 2 - upewnijcie mnie na 100%...?

Jak wszystko sie potwierdzi po tych logach to zamawiam ecu 4B0 907 557 B - takie jakie podaje mi w programie vag-com..

Licze na odpowiedz i serdecznie pozdrawiam :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 03 cze 2018, 20:06

Program jest przesadzony przy wyższych obr. jak na seryjne wtryski dlatego masz zapetlenia. Seryjnego kompa możesz założyć nic sie nie zmieni oprócz tego że auto będzie słabiej jechać.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga