Witam, Posiadam fotele z regulacją odcinka lędźwiowego i zamierzam wymienić je na fotele z pełną elektryką, które dodatkowo posiadają funkcję pamięci. Pamięć w fotelach nie jest mi potrzebna.
Tak więc pytanie do Was czy doprowadzając tylko zasilanie do silniczków foteli, bez montażu wiązki i sterownika pamięci foteli, będzie mi działa pełna regulacja foteli?
Wymiana foteli A6C6 AVANT
predki, tyle to i ja wiem, z resztą jakbyś zauważył to już napisałem, że pamięć nie jest mi potrzebna.
Może się komuś przyda w przyszłości, w przypadku kupna foteli z pamięcią, ale bez modułu, wystarczy zakup sterowania foteli które znajdują się z boku foteli od strony drzwi. Muszą one posiadać dwa gniazda na wtyczki i po przepięciu kabli wszystko ładnie działa. Ze sterowaniem odcinkiem lędźwiowym nic nie trzeba robić, ponieważ nie jest w żaden sposób połączone z modułem pamięci.
Może się komuś przyda w przyszłości, w przypadku kupna foteli z pamięcią, ale bez modułu, wystarczy zakup sterowania foteli które znajdują się z boku foteli od strony drzwi. Muszą one posiadać dwa gniazda na wtyczki i po przepięciu kabli wszystko ładnie działa. Ze sterowaniem odcinkiem lędźwiowym nic nie trzeba robić, ponieważ nie jest w żaden sposób połączone z modułem pamięci.
Witam Wszystkich
Odkopię temat, bo zakładałem dziś skórę do mojej bryki i oczywiście sprzedawca nie dopowiedział, że jest z angola i prawy fotel była z pamięcią. Jak napisał poprzednik, wymiana modułu sterowania załatwi sprawę, ale mam pytanie, czy jak dokupię moduł pamięci, który sprzedający zapierniczył z pod fotela, to czy elektryka ruszy (chodzi mi oczywiście bez pamięci - same sterowanie), czy CP w ogóle nie pozwoli uruchomić fotela. Na chwilę obecną włożyłem jakiś lipny przełącznik w kostkę i chociaż mogę przesuwać tył - przód.
Coż sam sobie odpowiem - ruszyła
Odkopię temat, bo zakładałem dziś skórę do mojej bryki i oczywiście sprzedawca nie dopowiedział, że jest z angola i prawy fotel była z pamięcią. Jak napisał poprzednik, wymiana modułu sterowania załatwi sprawę, ale mam pytanie, czy jak dokupię moduł pamięci, który sprzedający zapierniczył z pod fotela, to czy elektryka ruszy (chodzi mi oczywiście bez pamięci - same sterowanie), czy CP w ogóle nie pozwoli uruchomić fotela. Na chwilę obecną włożyłem jakiś lipny przełącznik w kostkę i chociaż mogę przesuwać tył - przód.
Coż sam sobie odpowiem - ruszyła
Witam Kolegów, PYTANIE na dole posta...
Jestem w trakcie przekładania foteli z manuali na elektrycznie sterowane bez pamięci z regulacją lędźwiową. Oczywiście w aucie nie ma kostek (zielonej i czerwonej) - bieda
Panel sterowania klimy obecnie [4F1820043AF ; SW 4F0910043A] mam też bez sterowania podgrzewaniem foteli.
Kupiłem inny z tą opcją (wiem że czeka mnie usuwanie CP).
Oczywiście jestem świadom dorobienia instalacji do tych foteli, zarówno do elektryki silników i lampek pod fotelami (czerwona kostka) oraz tych kabli co są w zielonej kosctce.
U mnie wiązka którą pozyskałem z innego auta wygląda tak:
Powyżej kostka (gniazdo w aucie) lewa (kierowca), czyli zgodnie z opisem umieszczonym gdzieś tam powyżej kabelki to:
Interesuje mnie gdzie podłączyć kabelek na foto nr 1 z obu kostek ten sam kolor: brązowo-biały ?
W kostce do klimatronika Wtyczka D, T16e pin 3 obecnie mam podłączony brązowy kabelek 0,35 (lub max0,5).
Czy mogę połączyć te wszystkie kabelki razem ze sobą ? (mierzyłem rezystancję na tym pinie w kostce, ale pomiędzy pinem a masą jest przerwa >10MOhm)
Te dwa (brązowo-biały) od lewego i prawego fotela - to oczywiste, że połączyć.
Czy mogę je podłączyć do pin 3 czyli do tego brązowego kabelka w kostce D ?
Bardzo dziękuję za info stefank, faktycznie schemat na ten temat pokazuje taką informację:
Podłączyłem do tego brązowego ~15cm od wtyczki.
Jestem w trakcie przekładania foteli z manuali na elektrycznie sterowane bez pamięci z regulacją lędźwiową. Oczywiście w aucie nie ma kostek (zielonej i czerwonej) - bieda
Panel sterowania klimy obecnie [4F1820043AF ; SW 4F0910043A] mam też bez sterowania podgrzewaniem foteli.
Kupiłem inny z tą opcją (wiem że czeka mnie usuwanie CP).
Oczywiście jestem świadom dorobienia instalacji do tych foteli, zarówno do elektryki silników i lampek pod fotelami (czerwona kostka) oraz tych kabli co są w zielonej kosctce.
U mnie wiązka którą pozyskałem z innego auta wygląda tak:
Powyżej kostka (gniazdo w aucie) lewa (kierowca), czyli zgodnie z opisem umieszczonym gdzieś tam powyżej kabelki to:
Interesuje mnie gdzie podłączyć kabelek na foto nr 1 z obu kostek ten sam kolor: brązowo-biały ?
W kostce do klimatronika Wtyczka D, T16e pin 3 obecnie mam podłączony brązowy kabelek 0,35 (lub max0,5).
Czy mogę połączyć te wszystkie kabelki razem ze sobą ? (mierzyłem rezystancję na tym pinie w kostce, ale pomiędzy pinem a masą jest przerwa >10MOhm)
Te dwa (brązowo-biały) od lewego i prawego fotela - to oczywiste, że połączyć.
Czy mogę je podłączyć do pin 3 czyli do tego brązowego kabelka w kostce D ?
Bardzo dziękuję za info stefank, faktycznie schemat na ten temat pokazuje taką informację:
Podłączyłem do tego brązowego ~15cm od wtyczki.
Ostatnio zmieniony 18 maja 2018, 10:08 przez gawryl, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciek
- stefank
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 294
- Rejestracja: 04 gru 2015, 07:26
- Imię: Stefan
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5 TDI R5
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Moim zdaniem mozesz je podlączyć do tego brązowego. Ze schematu wynika, ze jest on podłączony do masy i najwyraźniej przewody z czujników gdzieś w wiązce są z nim połączone.
Cytat odnośnie miejsca polączenia brązowego z tymi od czujnikow:
"połączenie 16 z masą w głównej wiązce przewodów"
lub z tego wynika, że można też podłączyć je do masy... ale lepiej do tego brazowego.
Cytat odnośnie miejsca polączenia brązowego z tymi od czujnikow:
"połączenie 16 z masą w głównej wiązce przewodów"
lub z tego wynika, że można też podłączyć je do masy... ale lepiej do tego brazowego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
kolega stefank , widzę , że ogarniasz elektrykę w naszych A6 , ja mam problem z ambiente , czy możesz coś pomóc do postu:
ambiente-oswietlenie-vt76497,75.htm
Pozdrawiam
ambiente-oswietlenie-vt76497,75.htm
Pozdrawiam
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga