Szanowni koledzy mam problem jak w temacie a mianowicie jakiś czas temu zaświeciła mi się kontrolka CHECK.Dwukrotnie już ja kasowałem ale z uporem po kilku kilometrach znowu się pojawia.Specjalnie niepokojących objawów nie zauważyłem może oprócz
-spalania ok 20-23 litrów miasto a trasa przy spokojnej jeździe 9 litrów, pomyślałem że taka kolubryna musi troszkę połkną (chociaż słyszałem opinie że te silniki powinny być oszczędniejsze
-b.duże podciśnienie w silniku utrudniające otwarcie korka wlewu oleju (odma górna parenaście tys. temu wymieniona-podobno tak ma być w tym motorze)
Ostatni Pan po diagnozie stwierdził bład uboga mieszanka na biegu jałowym"
-wyrobiona krzywka na wałku od VACU-łańcuch i napinacz wymienion
-zabrudzone wtryski paliwa-mam zakupić specjalny płyn na 40 l paliwa i może pomoże koszt płynu ok 350 pln(wydaje mi sie że jak umarłemu...)
-sondy ok
Po tej diagnozie lżejszy o 100 pln podziękowałem Panu.
Może któryś z szanownych kolegów miał podobny temat i od czego zacząć. Druga prośba to namiar na speca w temacie tych silników w Olsztynie (dzwoniłem do p. Mądrych na Sprzętową ale robją tylko DISLA. Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam Mariusz Olsztyn
[ BPJ 2.0 170 KM] Chek uboga mieszanka na biegu jałowym
Po wczorajszym podłączeniu komputera-nie znam się BOSCH-błąd uboga mieszanka paliwowa-układ wtrysku-sekcja pierwsza-błąd sporadyczny.Gościu powiedział że obstawia na sąde lambda jednak nie ma sprzetu do pomierzenia oporności.Skierował do BARANOWSKI Wójtowo pod Olsztynem.No cóż jadę dalej to już czwarta miejscówka. Dzieki za podpowiedzi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga