2.7 BT ARE mocno się grzeje
2.7 BT ARE mocno się grzeje
Mam problem z grzaniem się auta przy spokojnej jeździe ok. 90 km/h utrzymuje 90 stopni ale w miescie i przy wyższym obciążeniu temperatura leci powyzej 100 stopni, potrafi dobić do 110. Brak błędów zwiazanych z układem chłodzenia, chodzą wszystkie trzy wentylatory. Ma ktoś pomysł co sprawdzić od czego zacząć? Jeszcze tylko pytanko czy wentylatora mają pchać powietrze w stronę silnika czy je wyciągać?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7171
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
w pierwszej kolejności porównałbym odczyty temperatury w silniku i w zegarach czy są te same
wiskozę masz? no to ona zawsze powinna zaciągać powietrze ( z tego co pamiętam do Allradów jest jakaś inna i może ktoś założył sam wiatrak np. 2.5TDI i działa w drugą stronę ? ) , tak samo wentylator elektryczny obok wiskozy , a ten z przodu dodatkowy jest pchający powietrze
wiskozę masz? no to ona zawsze powinna zaciągać powietrze ( z tego co pamiętam do Allradów jest jakaś inna i może ktoś założył sam wiatrak np. 2.5TDI i działa w drugą stronę ? ) , tak samo wentylator elektryczny obok wiskozy , a ten z przodu dodatkowy jest pchający powietrze
Wiskoza jest i poprzedni właściciel coś grzebał z wiatrakiem więc on pójdzie na pierwszy ogień do sprawdzenia. Co do kierunku przepływu powietrza to trochę jest zaskakujące że wiatraki które są w jednej linii rozdzielone tylko chłodnicą działają odwrotnie czyli jeden wpycha powietrze a drugi wywala na zewnątrz
Sprawdziłem działanie wentylatorów i tak:
wisko wyciaga powietrze z silnika w stronę chłodnicy, wiatrak jest założony od 2.5 tdi przez poprzedniego własciciela
elektryczny obok wisko oraz ten przed chłodnicą działają tak samo czyli zasysaja powietrze z zewnątrz i pchają na silnik.
I tutaj jest chyba konflikt bo pomiędzy wisko a elektrykiem robi się taka poducha...
Sprawdziłem działanie wentylatorów i tak:
wisko wyciaga powietrze z silnika w stronę chłodnicy, wiatrak jest założony od 2.5 tdi przez poprzedniego własciciela
elektryczny obok wisko oraz ten przed chłodnicą działają tak samo czyli zasysaja powietrze z zewnątrz i pchają na silnik.
I tutaj jest chyba konflikt bo pomiędzy wisko a elektrykiem robi się taka poducha...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga